![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat hij
"... dat IS met wortel en tak uitgeroeid moet worden, ..." bedoelt ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Afghanistan executeerde IS een rij dorpsouders door hen op een landmijn te doen knielen. De Taliban, die zelf ook het geweld niet schuwen, protesteerde tegen deze wreedheden. IS valt er blijkbaar ook de Taliban aan en helpt zo de facto de VS.
Het filmpje is op het internet te vinden voor degenen die denken dat het zin heeft om dat soort van zaken te bekijken. Er klopt iets serieus niet met heel dat IS gedoe. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 augustus 2015 om 16:01. |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen vecht een beetje tegen iedereen, en soms zijn vijanden objectieve bondgenoten. Is in de politiek ook zo. alleen, oorlog voeren is politiek met wapens. Voor diegenen die denken dat islam geen politiek is maar een religie. |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.demorgen.be/buitenland/-z...t-god-a2422077
Dit is echt om te kotsen , wie dit goedkeurt .... , wens ik met liefde & plezier hetzelfde toe !!!! Wat voor achterlijke rotstinkende diarreeschurftzeikbakkes ben je dat je zoiets andere durft aan te doen ?? Waar zit zulke hun verstand ?? Of moet men zulke psychologische bijstand geven , en waarom dan wel ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het licht (niet) gezien, Einstein?
![]() |
#111 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo lijkt het wel !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een hel bestaat hoop ik dat ze daar zullen rotten.
![]() |
#117 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Sinds wanneer is Van Geluwe een profeet ?
Hoeveel volgelingen heeft hij en op basis van welk boek volgen ze hem ? Raar fenomeen , als je een islamiet confronteert met de pedofilie van Mohammed zoeken ze altijd een uitweg . Voor pedofilie ; Van Geluwe . Voor massamoord ; Hitler . Voor bezetten van land ; kruisvaarders of Joden . Toegeven dat ze een pedofiele , massa-moordende bezetter als voorbeeld hebben doen ze nooit . Hoe zou dat komen , Graaf van Edingen ? |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat: