![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt geen slechte religies of overtuigingen, je hebt alleen slechte mensen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel, er is geen enkele die deugt.
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Dus het nazisme was best wel ok ? Er waren alleen maar een paar slechte mensen . Knappe stelling .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() Een ideologie is onschuldig tot ze beleefd wordt.
Hoe alles hier onnodig complex gemaakt kan worden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=17 http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=69 http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=22 Blijkbaar zijn atheïsten zowat het slechtste , waarom ?? Ze zijn toch goed geïntegreerd in de maatschappij , of ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het VRT nieuws toonde beelden hoe vluchtelingen nu ook de Grieks-Macedonische grens overspoelen. Met duizenden bestormen ze een trein. Ik hoop dat iedereen een treinticketje heeft gekocht?
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2415435 Ik hoop dat deze taferelen zich ook gaan afspelen in onze vlaamse steden. Zouden de politiekers dan eindelijk wakker schieten? Blijft de modale vlaming dat nog altijd slikken? Laatst gewijzigd door kwantum : 15 augustus 2015 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan schuiven ZE hier massaal aan en zullen onze kinderen ontwaken in een nieuwe realiteit. Bedankt ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Arm Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het juist dwaas iets abstracts de eigenschap goed of slecht te geven. Er zijn veel mensen die juist steun en hulp vinden in hun geloof, losstaand van wat sommige fanatieke gekken dan wel uitsteken.
Citaat:
Dat is dan jouw eigen persoonlijke mening en/of vaststelling. Als jij daar blij van wordt dan moet je dat maar zeker blijven denken. Citaat:
Citaat:
Dat klopt. Ook ik ontsnap niet aan de menselijke natuur. "Grappig" was misschien het verkeerde woord. Het is eerder interessant. Dat is eigenlijk wel grappig. ![]() Een vrij simpele redenering maar toch een goeie eigenlijk. Als iemand iets slechts doet is dat enkel slecht in sommigen hun ogen, niet in die van iedereen. Het zijn de mensen die hem ervan hebben overtuigd dat te doen die slecht zijn. Die komt daar echt niet zelf op hoor. Alle extremisten zijn gebrainwashed door mensen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kan je een vicieuze cirkel creëren waarbij iedereen wijst naar de andere. De orders komen van mijn sergeant, de orders komen van mijn kolonel, de orders komen van mijn generaal, de orders komen van de maarschalk, de orders komen van de president, de orders komen van het volk dat mij verkozen heeft, de orders komen van mijn burgemeester, enz ...
Zolang jij de zwarte piet niet krijgt is alles in orde. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Maar iemand is hem toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 16 augustus 2015 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() Die ontspringen waarom de dans?
Omdat iedereen zich blaaskes laat wijsmaken. Een politici blaast een bal en het volk staart er hypnotisch naar en zegt "ooh das schoon." (Honderd) Duizenden sterven en dan klagen ze dat er migranten aan de poorten staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |