![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Tja jongen,met gezond boerenverstand zou je denken dat je al een eind ver komt in het leven,volgens de weldenkende linkie winkie ben je nu al een nasie en hard-core rasiest.Men zal je wel wijsmaken dat Afrikanen en Indiërs nu eenmaal veel kinderen nodig hebben door gebrek aan sociale zekerheid en dat mensen nu eenmaal vrij zijn om dergelijke dingen voor zichzelf uit te maken en blablabla.Nu mag jij nog wat harder werken om die arme dutsen met hongerbuikjes op te vangen,want het is allemaal jouw schuld,jij volgevreten blanke egoïst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welke smiley daar bij past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn stelling is dat als de hele wereldbevolking zich moet houden aan max 2 kinderen per gezin. En dat die 2 kinderen van dat gezin de nodige kansen krijgt, op een goeie opvoeding en op onderwijs om mee te beginnen. Dat zal al veel ellende besparen. Maar ik weet dat die stelling totaal naiëf is. Als het gaat over de vraag of iedereen kinderen mag hebben, wel dat is een ethische eerder dan een demografische discussie. Waarop ik antwoord, nee, sommige mensen zouden beter geen kinderen hebben. Maar over ethische standpunten ga ik niet uitweiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Naar mijn gevoelen is cynisme iets cynischer dan ironie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mevrouw Merkel heeft ondertussen al aangegeven dat "Griekenland" misschien wel belangrijk is in de Europese context,maar het vluchtelingenprobleem ondertussen nog veel meer..Mogelijk heeft zij de "macht" om dan maar iedereen uit vakantie te roepen..
Bemerk,er bestaat GEEN gemeenschappelijke Europese aanpak van vluchtelingen,ik verneem op de radio dat zelfs de "lijstjes" met "veilige landen"(waarvan de inwoners dus geen kans maken op een vluchtelingenstatuut) verschillen tussen de EU-landen... ![]() Een tijdje geleden kwam men af met een belachelijk spreidingsplan....waar menig land niet aanwilde....Diegenen die er tegen waren kregen gelijk,de vluchtelingen spreiden zichzelf wel...."Spreidingsplannen" zijn geen vluchtelingenpolitiek maar poco-gelul om rond de hete brij te draaien... Die vluchtelingen bevatten alles,van de verworpen "overschotten" aan jonge mannetjes uit Afrika(wat moeten wij daarmee??) tot vrijwel de volledige Syrische middenklassen(is het geen vorm van diefstal om hen hier te houden?).Van kandidaat-profiteurs uit de Balkan-landen(no further comment) tot lafaards(het woord zegt het zelf) uit Afghanistan die niet willen kiezen tussen de Taliban of de eigen strijdkrachten en dan maar hier arriveren.... Er zal echt iets moeten gebeuren... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 augustus 2015 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zorgt gij maar dat Rusland niet verzuipt in de "gele" zee met zijn liberaal-oligarchische (Eur)aziatische Unie. Niet would-be autocraat Poetin, maar de Chinezen leiden daarbij de dans.
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen (overmorgen ?) komen een paar duizend vluchtelingen aan bij de Hongaarse grens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je 10 kinderen hebt en geen nagel om aan je gat te krabben, is dat dan niet een beetje dom? Niet erg natuurlijk als je je kinderen geen toekomst wilt bieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel wou duidelijk maken is dat 2 kinderen per gezin niet voldoende is om een bevolking in stand te houden. Vlamingen moeten dus gemiddeld meer dan 2 kinderen op de wereld zetten om niet als volk te verdwijnen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 23 augustus 2015 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |