![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bevordert een band van rubber op een landbouwwerktuig dan de pracht en praal? Bevordert wisselstroom pracht en praal, maar gelijkstroom dan weer niet? Gelijkstroom is immers in bepaald amishgroepen wel toegelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het andere resultaat. Moslima's mogen fietsen, daar de Koran fietsen niet verbied. (omdat ze nog niet bestonden), maar ze moeten wel luisteren naar hun vader/echtgenoot/andere familieleden en als 2derangsburger vooral uit het zicht blijven. Ergo, niet fietsen waar niet familieleden hen kunnen zien. Dat het wel toegelaten word door hun "voogden", maakt de voogden foute jongens, en die mogen het uitleggen als ze bij Allah op't matje geroepen worden.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag dat aan de leiders van de amish groepen die de basisregels anders interpreteren.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn part mogen moslima's fietsen, meer nog, het is gewenst en al zeker als hun kopvod tegen hoge snelheid tussen hun wiel draait.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal wiedes dat u niet in contact komt met deze mennonitische stroming. Indertijd is het grootste deel Europa ontvlucht om een toevlucht te vinden in de Nieuwe Wereld.
Ik denk dat u voor het overige ook niet echt veel last hebt van godsdienstige groepen of stromingen in ons land. Misschien een kort gesprekje aan de deur met een getuige van Jehova, maar gaat het verder?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan U het beter verwoorden in't Nederlands.
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op't werk is het ook zeer storend, die constante excuses om hier 10 minuten en daar een kwartier extra te niksen. En nu het me opvalt, ik zie de buurvrouwen en/of meisjes niet fietsen. Da's van de voordeur recht de auto in, die eerst een toeterconcert heeft gevoerd aan de desbetreffende voordeur. Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() toch blijven opletten met zo'n 'lange klederdrachten' en de ketting ... toch maar gaan voor een zorgvuldig gesloten kettingbehuizing, raad ik aan.
al is dat geen garantie...ook een losse veter rond de trap-as kan u al een onverwachte en onzachte landing bezorgen, je moet niet vragen wat dat wordt als je lange rok daartussen draait...je eindigt mss in uw bloot gat in de (hopelijk zachte) berm ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke teksten hebt u dan gelezen? Ik heb een zekere belangstelling voor de mennonieten, dus, misschien hebt u iets wat ik nog niet onder ogen heb gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Keuze te over.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof, in plaats van pauskontlikkers waren het andere christenen.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zal ook kunnen opmerken dat ik nergens denigrerend spreek over de Amish.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een "relidiote situatie" eigenlijk? Voorbeeld? Hoe beoordeelt u de strijd onder amish over het dragen van jassen met knopen en zonder knopen? Of het gebruik van rubber op wielen of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelezen en verworpen.
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke situatie waarbij onzichtbare vriendjes bij betrokken worden en waar 1 van de partijen schade bij oploopt.
Citaat:
Citaat:
Ik gebruik alles wat me bevalt, van houtje touwtje tot polyester velcro.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van wel of niet fietsende moslimas tot ruziemakende amish over 't wel of niet gebruik van knopen aan hun jas. 👀
Levensbelangrijke, hersenbrekende keuzes die gemaakt moeten worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |