![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Werkelijk? Ga eens 5 uur voor de toog van uw plaatselijke beenhouwer staan twijfelen tussen 100 gram martino of 100 gram préparé américain.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten jobstudenten nu ook al drietalig zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb daar zo'n 2,5 uur gezeten en ben 4x zelf iets gaan halen aan de bar (bediening op het strand is niet toegestaan). Dus, neen, ik heb er niet uren met hetzelfde glas gezeten. Bovendien waren daar 2 alcoholvrije cocktails bij voor de kinderen en twee cocktails voor mezelf en mijn vrouw. Ik heb het niet bijgehouden, maar ik zal daar toch tegen de 50 € kwijt geweest zijn.
Waarom Blankenberge? Je kan er rustig op het strand zitten terwijl de kinderen spelen (2, 5 en 8 jaar). Terwijl je een drankje neemt heb je een mooi overzicht over de speeltuin en dat is handig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Soms is het zo erg dat ik er mezelf af en toe op betrap dat ik doe alsof ik ze niet ken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Het volkje dat er naartoe trekt is marginaal en de horeca is even smaak- en stijlvol als een Carestel-keet. Uw zintuigen worden geterroriseerd door de geur van friet en wafels, het gejoel van onopgevoede koters en de aanblik van zeventigjarige pensionado's die een quasi perfecte impressie geven van een aangespoelde walvis.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig spreuken zijn onterechter dan "klant is koning". Ik kan me doodergeren in de krantenwinkel, wanneer er voor me zo'n figuur diep nadenkt welke varianten op de lotto hij allemaal zal meedoen, welke boekskes hij zal kopen. Om dan alles af te rekenen, en pas daarna te zeggen: "En geef me ook nog ne Win for Life en 3 subito's". Met intussen een rij achter zijn gat tot aan de deur. De inkelier die zo'n figuur een muilpeer verkoopt verdient alle lof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een prachtig scenario voor een Britse film met John Cleese ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Nu weten jullie hoe het hier in de rand aan toegaat : je ziet ergens werkmannen bezig met de renovatie v.e. woning; je hebt zelf wat herstelwerken te doen en je denkt: ik ga aan hen eens vragen of ze dat ook kunnen opknappen. Je stelt je vraag en ziet ze mekaar aankijken en dan antwoord één van hen "en français s.v.p."
Heb het erger meegemaakt: moest nuchter op onderzoek bij een dokter. Die bleef afwezig. Er komt een dame met stethoscoop rond haar hals, ik leg een en ander uit in het nederlands; dat mens laat me uitspreken, zegt gewoon "comprend pas", draait zich om en wandelt verder. Iemand halen die wel nederlandstalig is komt niet bij haar op. Sindsdien antwoord ik dus ook wanneer aangesproken in het frans : comprend pas. Allemaal begonnen sinds ze in BXL beginnen dromen zijn over "la région Bruxelloise" waardoor de ganse provincie Vlaams Brabant vogelvrij werd verklaard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 17 augustus 2015 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |