![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Het opendeurenbeleid van N-VA qua tsunami vluchtelingen dat ze toelaten overtreft waar links ooit van kon dromen. Ik begin de N-VA dus veel sympathieker te vinden en begin te denken dat de retoriek van Bart De Wever nodig is om af en toe de ex-VB- kiezers te paaien, maar dat N-VA in werkelijkheid een meer dan links beleid voert op vlak van asiel en migratie. Goed bezig, N-VA!
Laatst gewijzigd door Tomas : 17 augustus 2015 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat Theo Francken aan de effectieve instroom van vluchtelingen kan doen, ontgaat me volledig. Of zullen we ze linea recta in containers steken en op de boot zetten? Cijfers CGVS: Citaat:
Laatst gewijzigd door Wapper : 17 augustus 2015 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij natuurlijk door jouw ene stem, de spa toch onder de kiesdrempel zou tuimelen. Daarvoor wil ik mijn principes wel even opzij schuiven. Je ziet, ik kan ook zeveren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Je moet wat ik eerder schreef idd. met een korrel zout nemen. Er moest mij alleen van het hart dat N-VA goed werk levert op vlak van humanitaire hulp aan migranten en asielzoekers. Beter dan verwacht. Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Neoliberalen en links zijn inderdaad bondgenoten inzake migratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo blij dat onze welvaartstaat veranderd zal worden naar Amerikaans model? Laatst gewijzigd door Drukazz : 17 augustus 2015 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geen nood. De VU ging ook ooit van meer dan 2O procent naar net boven de kiesdrempel. Spijtig dat het er niet net onder was want dan had Dewever nooit bestaan en was de parij van het toneel verdwenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor respecteer ik hem. Dat hij bij het sluitstuk van zijn operatie (= effectief aan de macht geraken door regeringsdeelname) ook nog neo-belgicist is geworden maakt het geheel politiek zeer interessant en geeft er ook een grote amusementswaarde aan. Hij brengt echt een fundamentele vrolijkheid in het bestuur van ons land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T'kan verkeren zei Bredero. ![]() Het zouden wel eens zeer vreemde verkiezingen kunnen worden voor de N-VA. Maar kom, ze kunnen nog meer dan 3 jaar feesten en zich volproppen als Romeinse feestvarkens. Aan elk keizerrijk komt een einde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin me af te vragen wat er nog "Vlaams" is aan Dewever. Martens geef ons wapens is ook niet zo heel lang geleden, nietwaar ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door tandem : 17 augustus 2015 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 17 augustus 2015 om 18:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft het vlaams-nationalisme dat na Anciaux partijpolitiek zo goed als dood was terug op de rails gezet en ze tot een grote partij gebracht. De regering waar zijn partij een belangrijke partner in is kent een enorme overmacht van vlaamse zetels. Van de 85 zetels van de meerderheid komen er 20 uit franstalig belgië en 65 uit vlaanderen. Hij slaagde er zelfs in om zijn eigen partijcongres te overtuigen dat het vlaams-nationalisme een nieuwe doelstelling heeft : belgië redden, de belgische economie bevrijden van de PS door zelf de klus te klaren. Als d�*t geen vlaming is ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 17 augustus 2015 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voka zal wel bemiddelen en de nva-ers zullen beloond worden met bezoldigde funkties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() In mijn dorp waren de feral niggers en pislamieten tot voor een vijftal jaar geleden op 1 hand te tellen.
Nu kun je met je honden niet gaan wandelen zonder er wel in elke straat 1 tegen te komen. Wat verontrustender is: de laatste week ben ik al 3 koppels rassenvermengers tegen het lijf gelopen. Gewoon misselijkmakend. Laatst gewijzigd door Stormram : 17 augustus 2015 om 18:50. |
![]() |
![]() |