![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je misbruiken bekijkt zoals die, die ik hierboven beschrijf, dan snak je gewoon naar een gegarandeerd vast werk met wettelijke barema's. Ze kunnen aan de staat met uw voeten spelen maar uw plaats is tenminste gegarandeerd én uw wedde wettelijk beschermd. Laat die in de privé maar uitgebuit worden voor de winsten van de aandeelhouders.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 augustus 2015 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1964 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft heel verwonderlijk dat, vooral, in het technisch onderwijs er een aantal vacatures niet raken ingevuld. Toch wel merkwaardig als het in het onderwijs zo veel beter zou zijn dan in ondernemingen of als zelfstandige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we in die categorie zitten, dan is het vaak geen exclusief voordeel verbonden aan de functie van leraar. Een beetje zoals het zogezegd exclusieve aanbod van een Turkijereis dat steevast bij het boekje van onze wandelclub zit.
Hetzelfde trouwens met de korting in DS. Als lid van de Gezinsbond kan ik ook diezelfde korting kregen, net zoals, nu u er toch over begon, we door de Gezinsbond ook allerlei interessante reisaanbiedingen en -kortingen krijgen. Toevallig vaak heel gelijklopend met wat aan de leraarskaart verbonden is. Hetzelfde met de korting in sommige fietswinkels. Ik kan de korting krijgen met de leraarskaart, maar ook met mijn lidmaatschap van de Fietsersbond. Waar zit dan eigenlijk nu het exclusieve? Nergens. Veeleer een marktstrategie van de firma's die de korting aanbieden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1971 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, u vecht tegen windmolens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1973 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik verdien beter in de prive, als burgerlijk ingenieur, en met een meer interessante jobinhoud. Als ik ooit de voorkeur zou geven aan mijn werkuren door 2 delen en mijn vakantie verviervoudigen voor slechts 1/3 minder wedde (in de veronderstelling dat ancienniteit werd overgedragen dan), dan zou ik zeker voor het onderwijs kiezen hoor. Citaat:
http://www.vacature.com/salariskompa...paper_ipad.pdf Citaat:
Ik zeg dat niet omdat ik in uw plaats wil staan, maar wel omdat ik geloof in loon naar werken, zeker wanneer dat loon met openbaar geld wordt betaald. Laatst gewijzigd door Nyquist : 17 augustus 2015 om 23:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1974 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De argumenten zijn op. U zit hier gewoon uw privilleges te beschermen . Privilleges waarvoor al 3O jaar geen enkele grond meer bestaat. Waarom zou een werknemer uit de privé de kloten van zijn lijf moeten werken om iemand anders, de ambtenaar, een pensioen te gunnen dat dubbel zo groot is als dat van hem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2O13 bestond het in ieder geval nog. http://www.vacature.com/functie/over...-zullen-zetten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...staat-begonnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Je moet toch iets doen voor die glimmende Audi (op kosten van de belastingbetaler)....dat gratis internet en telefoon verbinding dat dikke vakantiegeld en dertiende maand en die groepsverzekering van 100.000 euro die winstdeelnames en tantièmes. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 augustus 2015 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 augustus 2015 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1980 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wist U dat die 28 niet gewerkte jaren betaald worden? En dat die meetellen voor het pensioen? En dat dat pensioen dubbel zo groot is tov hij/zij die 28 jaar meer gewerkt heeft? Iemand moet die waanzin stoppen, toch? Laatst gewijzigd door demonen : 18 augustus 2015 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |