![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu JMDD weer in den politiek gaat, zijn er misschien nog kansen voor Lucien?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rijk genoeg nu ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Als N-VA aan de kant ging staan, zou de staatshervorming ook uitgevoerd worden en zou ze de macht aan de sossen overgelaten hebben. Wat de wetgevende macht beslist dient de uitvoerende macht uit te voeren. Jij hebt precies moeite met de scheiding der machten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ja, nieuwe partijen mogen er altijd opgericht worden.
JMDD is ook bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien is dat allemaal niet relevant. N-VA koos er zelf voor om mee die staatshervorming uit te voeren. Niemand dwong hen. Het partijcongres stemde toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zet 's een ander ploat oep.
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat staat er los van, de Catalanen hebben gewoon 6 partijen die pro onafhankelijkheid zijn. Het constante getreiter van "Madrid" helpt ook handig.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toevallig zijn ze ook eerder links. Enfin, niet zo toevallig natuurlijk: net daarom zijn ze niet geneigd met het rechtse Spaanse regime te collaboreren. In tegenstelling tot N-VA die voluit met Belgique collaboreert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus laat je de lagere lonen daarvoor opdraaien. Logisch lijkt me, NVA moet per slot van rekening zijn kiespubliek in de middenklasse bedienen (of in dit geval ontzien, want er moest ergens geld gevonden worden). Dat komt inderdaad slecht uit voor hangmatters die al amper rond kwamen, maar dat vind ik prima zo. Ik kom er beter uit dan wanneer een ps-regering deze besparingen had moeten doorvoeren. Doe zo voort NVA!
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Volledig mee akkoord.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat uw buurman twee grote dobbermans heeft, en dat de dieven daarom altijd bij U komen inbreken, dat uw buur enige schuld heeft aan die inbraken he. Waarom heeft "de kleine man pech" ? Omdat er teveel door de staat gestolen wordt, punt. Dat sappige brokken zoals rijken blijkbaar toch prikkeldraad rond hun begeerde manna gelegd hebben, maakt hen niet tot de verantwoordelijken van de pech van de kleine man. Die pech van de kleine man komt enkel maar door de dief. Trouwens, als rijken meer belast zouden worden, zou dat enkel maar voor gevolg hebben dat de staat nog meer zou smossen. Wees redelijk: de staatsinkomsten zijn GIGANTISCH. Dat ze niet toekomen, is niet omdat er enkele rijken zich wat tegen de stroperij kunnen beschermen. Als men met de fiscale druk die er in Belgie heerst, niet toekomt, is het niet langs inkomstenzijde dat het probleem zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja hebzuchtig zijn heeft zo zijn prijs, het is een soort van waanzin. Ik zou die job (politieker) voor geen geld van mijn leven willen. Net zoals deze regering overal doodsbedreigingen krijgt en protest en overal wordt bespuwt staan ze toch elke keer weer op om haastig de "wetstraat" te openen.
![]() Net zoals zakenmannen hun waren uitstallen op "black friday" in de VS en soms "letterlijk" omver worden gelopen door hordes "shoppers". Zakenmannen moeten dan maar die prijs betalen om overal gehaat te worden voor hun hebzucht. En die titel van "hebzuchtige wolf" als eretitel dragen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Werkelijke problemen zijn in verhouding geen nikkel waard blijkbaar. En sta mij toe maar ik vraag mij af of men het woord wel degelijk begrijpt. Nee, echt.
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 19 augustus 2015 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |