![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Minister-President
|
![]() Naar Syrië bijvoorbeeld.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Minister-President
|
![]() Dus iemand met goede kwaliteiten, die ingeburgerd is moet naar Syrië omdat hij moslim is. Hoe weet je dat hij/zij praktiserend en daarnaast ook nog eens fundamentalistisch is ?
![]() |
#384 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Best voor beide partijen om niet samen te wonen. Uit ervaring weet ik dat moslims die niet praktiserend zijn, dat op een dag opeens wel zijn. Best het zekere voor het onzekere nemen, daar is niks mis mee. Anticiperen is de boodschap.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eender welk islamitisch land, waar hij/zij zich ten volle zal kunnen uitleven.
![]() |
#386 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij mogen ons met niks moeien maar nu ineens moeten wij ons wel moeien? Als wij bijv. vrouwen willen helpen om van onder het misogynistische juk vandaan te komen, worden we langs alle kanten verweten. Neen, geen sociopaat, ik sluit enkel mijn ogen niet voor de realiteit van deze fascistische ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed voor jou, als jou dat gelukkig maakt dat te vinden.
Dat is ironisch, want ze komen juist van daar naar hier omdat ze ginder door een door de Verenigde Staten gefinancierde Satanistische Staat verdelgd worden.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Banneling
|
![]() Dat noemt gewoon islam hoor , je hoeft er geen andere naam voor te bedenken .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je breken? en vooral: waarom zou je in het bijzonder "breken"" als je vrouwen en kinderen op het vliegtuig zet (kinderen begrijp ik enigszins, maar vrouwen?) wat maakt vrouwen zo bijzonder (behalve dat sommige er zeer aantrekkelijk uitzien)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft het nazisme hier verboden. Dus kinderen kunnen evenmin nog worden gehersenspoeld in het nazistische gedachtengoed. Dit kunnen we evengoed herhalen voor het verderfelijke islamitische gedachtengoed. Waarom een onderscheid maken omdat de enen een Fuhrer als leider hadden en de anderen een 1400 jaar geleden overleden tumorpatient?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men had dat moslimgedoe achter een soort ijzeren gordijn moeten steken, niemand van hen binnenlaten en hun olie omwisselen voor levensnoodzakelijke dingen die ze zelf niet hebben! Wij hebben hun olie nodig en zij hebben niets nodig misschien? En laat ze maar verder elkaar ombrengen, het zit in hun genen en hun cultuur. Dat is hun vrijheid nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwoord: de islam, de koran en al het dwaas geleuter dat er in staat en waar ze stompzinnig achteraan lopen! Sommigen noemen dat "godsdienstvrijheid". De vrijheid om als een gevaarlijke idioot door het leven te gaan op basis van een boekje ivm een niet bestaande god... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat maakt het 1 die ZE bewapend om andere streken neer te maaien waar vrede heerste? Vrede relatief maar tgo nu zeer zeker wel. Zeg Me eens ... Hoe noemen we zo iemand? |
|
![]() |
![]() |