![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is de prijs voor de sociale vrede. Het geld vloeit terug naar de rijken en de burgeroorlog weer eventjes uitgesteld.
![]() |
#144 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Welke kans?
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die landen zijn niet allemaal zo arm hoor. Afrika bv. is vele malen rijker dan België alleen gaat de rijkdom daar naar een beperkt aantal mensen, mensen die hun eigen landgenoten laten in armoede creperen. Dat ze daar eens maatregelen tegen gaan nemen als ze dan toch zo graag de goede samaritaan willen uithangen hier in Europa.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 augustus 2015 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Simpel gezegd: wie werkloos wordt, zal dus inderdaad zijn huis moeten verkopen. Met het Hartz-concept is gewoon het thatcherisme - via Schröder en z'n Genosse Blair - Duitsland binnengeslopen.
![]() |
![]() |
#148 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik geloof alleen nog in kanonneerboten op de Middellandse Zee.
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders dan in Belgie waar iedereen hetzelfde krijgt ongeacht hoe lang ze hebben gewerkt of hoeveel ze hebben bijgedragen. Arbeitslosengeld I = de reguliere werkloosheidsvergoeding, Arbeitslosengeld II = Hartz 4, Je kan met eigen vermogen nog steeds beroep doen op Arbeitslosengeld II, Hartz 4. Laatst gewijzigd door dpg : 21 augustus 2015 om 06:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Ja als ze 50,000 van eigen volk schorsen (wiens voorouders hier bijdroegen en wo2 overleefden) kunde perfect 10,000 van elders bedelen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() En dat is toch wel.deze regering geweest he?
Ik zag het al aankomen toen BDW tegen Magnette begon. Dat de Vlaming zijn sociaal economische voordelen gekelderd gingen worden. Dat het zo erg zou worden had ik nooit verwacht. Als ik me niet vergis heeft Frankrijk delen van Libië? Waarom daar geen kampen zetten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toppunt van hypocrisie , een hangmatter die leeft van de sociale zekerheid die kakt op asielzoekers omdat ze zelf een stuk vod bezit waarop Belg staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Ik hangmat niet. Ik recupereer.
Daarbovenop. Ik ben faliekant tegen deze massa migratie omdat ze voorkomen kon worden. Welken kopstukken waren dat nu weer die een oorlog tegen Assad wensten en IS euh het FSA daar bewapende? Wees op mij zo persoonlijk als u wenst, maar het bloed van al die miljoenen kleeft niet aan mijn handen. En ik heb gezegd wat ik gezegd heb en heb dus mijn deel proberen doen. Laatst gewijzigd door Peche : 21 augustus 2015 om 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen maak je wel gebruik van de solidariteit waarin ook mijn verplichte bijdrage zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Ik wil.ze niet laten creperen. Herlees wat ik zei. Frankrijk heeft grondgebied IN Libië.
Als je hen die gevaarlijke overtocht bespaart en aldaar beschermd, bespaar je toch ellende en kosten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar gaat het mij ook om. U gaat er te licht en eenzijdig over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw enige drijfveer is, wat ze aan die mensen geven, hadden ze evengoed aan mij kunnen geven want ik bezit een stukje papier waarop Belgie staat. Weg met hen verpakt in allerlei uitvluchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker niet weg met hen, maar waarom eerst alles daar ontwrichten en dan alles op de vlucht opvangen? Zet op overwonnen gebied kampen en geef hen daar het leven dat ze toekomt. Duw niet alles op elkaar om het leven dat ons toekomt politiek uit te buiten. |
|
![]() |
![]() |