![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of mijn belastingsgeld nu gebruikt werd om Griekenland te helpen, of om de hangmat te financieren of asielzoekers te ondersteunen maakt voor mij geen verschil in tegenstelling tot velen waar de afkomst van de ontvangers belangrijk blijkt te zijn. De kleine pensioenen, de lage uitkeringen, de geschorsten en alle andere gebruikte uitvluchten zijn alleen maar ruis om te verbergen waar het uiteindelijk omgaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds hebben zij dan weer de grootste moeite met de solidariteit in "eigen land" en "eigen landgenoten"! "Ondertussen maak je wel gebruik van de solidariteit waarin ook mijn verplichte bijdrage zit." En zulk een volk wil onafhankelijk worden ! ! ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen Vlaams-nationalisten en jouw racistisch links is dat de laatsten alle moeite doen om de schijn hoog te houden, terwijl de eersten duidelijk zeggen waar voor hen het probleem ligt. Je ziet: hier verwijt de links-racistische pot zelfs onterecht de Vlaams-nationalistische ketel dat hij zwart is. De links-racistische pot is namelijk roetzwart en tegelijk nog extreem hypocriet. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 21 augustus 2015 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bdw wist bij Magnette ook dat hij zijn confederalisme niet kon waarmaken. En waar de Waal de zwarte Piet had, werd nu de werkloze zwart geschilderd. Gefundeerd op 1 voorbeeld van 1 individu. En dom Vlaanderen kocht het voor prioriteit. Is de werkloze het probleem? Neen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part krijgen asielzoekers op alle vlakken prioriteit. Het is doorgaans het links kiesvee dat daar het eerst onder de lijden heeft. En ja, dan kan inderdaad wel eens blijken dat die rode en groene kameraden met warme inborst, wat koeler zijn dan gedacht.
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Het profetaroaat is voor mij de staat. Hoeveel gepensioneerde politici zijn er en hoeveel krijgen zij? Ipv ons te hervormen. Hervorm aldaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Jij maakt er je wel makkelijk van af, vriend. Ik heb nog geen enkele linkse politicus zijn loon, pensioen en bonussen weten weigeren. Integendeel zelfs. Gedenk bijvoorbeeld Mieke Vogels. Praten is goed, doen is wat anders
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Leg eens uit wat er aan de ellende troep verdiend kan worden ik versta het niet echt , en nu gaat het wel ECHT TE VER met de steden en gemeenten te verplichten opvang te geven ... zonder toestemming te vragen aan de plaatselijke inheemse bevolking of ze dat wel willen in hun achtertuin die uitzichtloze bendes heel hun leven verder te onderhouden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de omschreven lonen na mandaten? De waanzin voorbij. Heb je gezien hoe stil Verhofstadt werd toen men vroeg met zijn loon de Grieken te helpen? Daarmee is toch alles gezegd???? Bekijk hen debateren over integratie en werkvergunningen. Allemaal tijdelijk bestuur waar wij de blijvende last van ondervinden. Werklozen zijn een probleem. Niet HET probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Van mijn part mag er gerust een extreem rechtse partij opkomen en de grote kuis mag beginnen....ik steek het niet meer onder tafels en stoelen wat ik er van denk punt.
|
![]() |
![]() |