![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Griekenland Macedonië Servië Kroatië Roemenië Hongarije ???? Nochtans is daar veel meer plaats en liggen die gebieden dichter bij de conflictgebieden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn RIJK
Héééééél R I J K Het R I J K S T E van allemaal Wij zijn STINKEND RIJK. En daarom moeten we nu meer belastingen betalen, langer werken en half Afrika binnenhalen. Dan zijn we niet meer RIJK. En dan kijken de linkiewinkies of politici vanuit hun olijfgaard in Toscane en zien dat het goed is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vraag ware beter geweest waarom Blg. niet net zo weinig opneemt, net zo veel gezond verstand gebruikt ... als die landen.
Jij wil die arme landen met nog meer ellende en armlastige amokmakers en koppensnellers opzadelen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Integendeel! Ik gun die landen van ganser harte hun identiteit en vrijheid! En het zou met spijt in het hart zijn dat ik moet zien hoe die landen hun identiteit net zoals België weggevaagd worden. Vanuit de standpunten van asielzoekers is het ook te begrijpen dat ze het linkse apenland België verkiezen boven die landen die ik opsomde! Dat zou ik ook doen moest ik een vluchteling zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 augustus 2015 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach wat. Zet het VB in een coalitie en ze zouden juist hetzelfde doen. Al blij voor de postjes. De beste schippers staan aan wal. En ik denk niet dat Circe het op het NVA had met haar "linkiewinkies".
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 augustus 2015 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij. Europa neemt in zijn geheel nog geen één tiende op van de vluchtelingen uit Libië en Syrië en het is al aan het klagen. Zwakkelingen. Dan hadden ze ook maar niet moeten aanzetten tot die oorlogen. Zeker in Syrië is dat uit de hand gelopen. Vraag misschien eens aan Verhofstad of hij een paar vluchtelingen bij hem thuis wil laten logeren. Een ludieke actie daar rond zou ik wel kunnen smaken. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 augustus 2015 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel naturalisaties en regularisaties zijn er tussen 2000 en 2012 niet geweest? 570.000? Massa's economische vluchtelingen. Dan hadden ze maar niet zo gul moeten zijn in de periode, dan konden we er nu meer opnemen. Waarom nemen VSA en Saoedie-Arabie niemand op? En ik blijf erbij, enkel politieke christelijke vluchtelingen opnemen. Dan is de opvang goed besteed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zwak argument. Die vluchtelingen daar vallen binnen dezelfde invloedssfeer. Als in Duitsland en Nederland een burgeroorlog zou uitbreken zouden wij die mensen ook opvangen en niet naar een ander continent sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=lKVMlmC1HSM&
Illegal immigrants shouting "Allah Akbar" in Hungary Kijk ze nou, kansparels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat meneer Francken van mening is dat misschien?
Citaat:
Goe zot geworden die vent de meeste mensen willen die gewoon niet meer zien komen in de aantallen dat ze nu binnenvallen en ons land en andere Europese landen weten te overspoelen en te infiltreren. (ok, ok hij zal eraan verdienen) Of zit men echt te wachten tot er hier ook een paar mensen 'doorflippen' en tot soortgelijke acties overgaan als in Duitsland het geval is? Opnieuw Duits opvangcentrum voor vluchtelingen in brand gestoken. Ik blijf erbij, hun problemen als die er al zijn, aan de bron aanpakken niet hier. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En de VS? Ja kijk. Zeg hoe het is. De VS is simpelweg onze baas. En het zijn enkel 'extreem' links en rechts die dat durven onder ogen zien. De rest sluit de ogen of is 'gekocht'. De VS beslissen tenminste voor zichzelf. Ze stimuleren patriottisme thuis ondertussen dat ze Europa willen herleiden tot een verdeeld doorgangsgebied. Ook niet 'links' dat plan. Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 augustus 2015 om 14:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij dat soort thema's komt uit NVA hoek alleen maar achterhaalde sossenklap. Zoals ik reeds zei: economisch rechts, ethisch links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar nog een pak minder dan vele andere landen.
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarbij, de vergelijking gaat ook krom. Landen als Lebanon, Jordan zijn islamitische, deze landen zullen bij de massale toestroom van vluchtelingen dan ook een stuk minder last hebben van botsende "beschavingen/culturen".
Dat is voor westerse landen wel wat anders, uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Alhoewel. Veel verschil tussen Brussel en Damascus is er eigenlijk niet. |
![]() |
![]() |