![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ... Uit islamitische gebieden? En waarom gaat de vluchtelingenstroom niet naar de religieuze broeders en zusters in Saudi-Arabië, Koeweit Dubai, de VEA?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die doen niets voor de immigranten, zoals het hoort.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wie zegt dat daar geen vluchtelingen naartoe trekken? Uw bekrompen geest?
Bv. Serving up five-star service for refugees the UAE way http://www.irinnews.org/fr/report/99...es-the-uae-way A propos, geloof jij in God? Ik begrijp wel dat degenen die Afghanistan en Irak binnenvielen, specifiek West-Europa, nu inderdaad een groot aantal vluchtelingen mogen opvangen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 augustus 2015 om 09:58. |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wat Arabische landen doen mag niet teveel in de joodse, ik bedoel Reuters, pers komen.
De Arabieren en islam moeten gedemoniseerd blijven ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Een moslimland als Pakistan is trouwens degene die de meeste Afghaanse vluchtelingen (/migranten) opvangt.
Ik begrijp niet dat je zo bekrompen kan zijn om te denken dat mensen niet naar buurlanden of dichterbij gelegen landen vluchten. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je haat tegen Joden is overduidelijk, je symphatie voor moslims wereldwijd ook, toon maar eens aan hoe prachtig die "Arabische landen "vluchtelingen dan helpen! |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 augustus 2015 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij heb je niets van het artikel gelezen. Vluchtelingen krijgen in dat "kamp" in de VAE een 5 sterren service. Hoe dan ook begint men geen illegale oorlogen voor economische belangen of om olie van andere landen te veroveren - dit heet stelen. Business is een andere zaak. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Men mekkert en jank voortdurend hoe racistisch en islamofoob Europa wel niet is en toch willen moslims hier zijn. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Och mens, zwijg. Je bent zelf verblind door haat en reageert nooit inhoudelijk.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar doen de islamieten zelf al genoeg voor.
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof daar geen fluit van. Als je ziet hoe beestachtig de arbeiders worden behandeld in Qatar, heb ik heel grote twijfels over hun visie op vluchtelingen. http://www.standaard.be/cnt/dmf20150810_01812141
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nee, dat kan niet waar zijn.Dit was een grap. Ik was er bijna ingetuind. Maar het is wel een zeer, zeer bittere grap.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() niets
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Even in eigen boezem kijken (als dat mag van je god). Als er al iemand stevig bezig is de islam voor een anders-gelovige of atheïst te 'demoniseren' en rediculiseren, dan ben je dat toch zelf wel. Maar ik ga er niet van uit dat je dat beseft.
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qatar is eerder een land van slavendrijvers :
http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-vo...venstaat.dhtml http://www.welingelichtekringen.nl/s...ls-slaven.html http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=62971 http://www.demorgen.be/sport/voetbal...atar-a1770514/ Veel goeds zullen vluchtelingen daar dus niet moeten verwachten