![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Waar staat auto correct dan in je gsm? Die verbetert veelal zaken die niet hoeven. Zoals die men en ze.
Maar bedankt voor je tip. Ik zal er meer aandacht aan schenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welkom in België,hier eten en drinken gratis te krijgen,opvang ook ,echter geen gratis geld,dat was niet de afspraak met de internationale gemeenschap
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil ook gratis opvang en gratis eten en drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Wie is daar nu afgunstig van ? maar gij zijt ook zo een die liever werkt voor heel de derde wereld te onderhouden... ben blij dat je mijn gebuur niet zijt...anders kocht ik een serie blaffende honden speciaal om uw nachtrust te verstoren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet enkel in Belgique:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Iedere Duitser die beroep doet op de sociale dienst krijgt meer dan 399€/maand , de meesten zuipen dat op en gaan daarna bedelen om meer.
Asielzoekers krijgen maximaal 287 tot 359€/maand, als zulke details al niet kloppen, dan zegt dat alles over de rest. http://www.fluechtlingsinfo-berlin.d...Maerz_2015.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ik werk liever niet voor anderen, maar als het toch verplicht is maakt het me niet uit wie met mijn zuur verdiende centen lopen gaat. Weg is weg en hoop dat het ooit zal minderen moeten we ook niet hebben zonder asielzoekers, want als er overschotten zijn gaat het toch maar naar de huidige hangmatters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is toch ook geld beschikbaar om Syrië, Irak en Libië te bombarderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg maar baasje in Washington. Daar is al dat gedoe op terug te brengen. Geopolitiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dpg, niks gratis.
Ik heb voor alles wat ik heb gewerkt. Ik ga in het totaal aan 42 jaren gewerkt komen en als iedereen dat zou doen dan zouden er zo geen problemen zijn zoals nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar krijgen ze hier meer dan elders, daarom komen ze naar hier en gaan ze niet naar Polen. Wij geven biefstuk friet en de Polen havermoutpap. Waarom zouden we meer moeten geven dan de Polen ? Zeg het eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk kan er wat aan gedaan worden. Geef niet meer dan dat de Polen geven en ze doen de moeite niet meer om tot hier te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() ![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.demorgen.be/opinie/was-ik...ling-a2440741/
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijf u maar wentelen in de erfzondes van het verleden. Als je in grote delen van Afrika een stok in de grond steekt gaat hij spontaan groeien, en toch lijden ze daar honger. Geen wonder, stammenoorlogen of islamieten die er een islamitische staat willen invoeren. Kweken als konijnen en staan dansen zal uiteraard weinig zaad in het bakje brengen.... Misschien kan je wat asielzoekers in huis nemen? |
|
![]() |
![]() |