![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plaats ze hier.
Laatst gewijzigd door Demper : 29 augustus 2015 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pasta di Ieri
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pasta tourette
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik open deze draad al watertandend, ik ben nu eenmaal zot van pasta (niet van naar pompelmoezen & hout ruikende strandjanetten).
Bij 't zien van deez' plaatjes heb ik m'n buik vol van pasta voor de rest van m'n leven. Merci! ![]() ![]() ![]() BAH.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jakkes!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wou hier het recept van mijn authentieke ragu bolognese posten, maar gezien de reacties van de forum "dames" heb ik mijn kak ingehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mmmmmhh, witte pensen, njamnjam. ![]() Nee, Johan, pasta! P-A-S-T-A!!! ![]() Banjo!!
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of wacht , de 1ste foto is het uiteindelijk resultaat van de 2de foto ![]() Kan ook andersom zijn , dan heb je wel een tikkie-vreemde ingeefmethode ![]() Stel je voor ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dailymotion.com/video/xnd...nese_lifestyle |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tja het heeft zijn naam niet gestolen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Zelfgemaakte gevulde pasta met kreeft.
Of zo gewoon zelfgedraaide pasta met veel look in geclarifeerde boter en sint jacobsvruchten. Tijd dat ik weer ploegen aanvaard.... ik hoor in de verte comfort en luxe mijn naam roepen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Hier is em se, ge moogt er eens naar kijken!
![]() Laatst gewijzigd door Wapper : 30 augustus 2015 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Lobster linguini in wodka en tomatensaus. |
![]() |
![]() |