![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mensen op de wereld zetten opdat je op je oude dag niet zonder bezoek wil blijven (zie post # 15) in het bejaardentehuis is dan niet egoïstisch zeker ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 augustus 2015 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk, voorbestemd single zijn is alleen nadelig op latere leeftijd want je wou toch alleen blijven, voordat je ook beseft dat je geen nageslacht hebt is het al te laat want je bent met pensioen intussen ? Als je nog jong bent is het een voordeel om alleen te zijn, wat wil je, je wilt de wereld ontdekken en heel wat leren, eenmaal een partner om nageslacht kan zorgen...dan draait het grotendeels om communicatie met elkaar, een man dat alleen blijft zal mogelijk verstoken blijven van de middelen waarmee hij kan communiceren, dat hebben ze eeuwenlang misbruikt voor doeleinden die lijken te verzanden in een chaos en de vrouw daarbij buitengesloten, die maken wel deel uit van een samenleving...dus de man zal de laatste jaren zijn fouten mogen erkennen, zijn intenties, zijn bedoelingen omtrent de toekomst is te ver doorgeschoten naar dominantie over de vrouw..maar anno 2015 zou dat toch ondertussen beseft moeten worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steeds aan zichzelf denken, maar nooit aan mij!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of om het met de woorden van Freddie Mercury te zeggen ; I don't want to die I sometimes wish i'd never been born at all ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.lefigaro.fr/flash-actu/20...-par-choix.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet heel goed wat ik bedoel.....Hebben buiten jij en je partner daar andere mensen mee over nagedacht misschien ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 augustus 2015 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 augustus 2015 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel grappig dat hij de mensen verwijt dat ze egoistisch zijn als ze geen kinderen maken maar zelf geeft hij het slechte voorbeeld door geen partner te hebben en er kinderen met te maken. Nog slechter de priesters mogen niet huwen of samenleven met een partner om eventueel kinderen te hebben. Als dat nog niet genoeg is mogen vrouwen alleen ondergeschikte functies hebben en natuurlijk streng verboden voor de zusters te huwen en kinderen te hebben. Typische hypocrisie die me heeft doen wegvluchten van het katholicisme buiten het feit dat de priesters in het college met hun poten van het pietje van de jongetjes niet konden afblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Single heeft veel voordelen. Stel je loopt ergens met je vrouw en er komt een leuke dame voorbij. En die knipoogt eens. Als jij het ziet kun je enkel maar gaan dagdromen Ziet je vrouw het dan is het ambras en weer enkele weken geen seks meer thuis. Als vrijgezel kan je op die knipoog reageren en wie weet scoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens eens het volgende meegemaakt: ik ging met mijn vriendin naar een restaurant. In dat restaurant zat een zeer knappe vrouw samen met een oude vrouw, vermoedelijk haar moeder, aan een tafeltje. Er was onmiddellijk oogcontact tussen mij en de knappe jonge vrouw, een klik zeg maar. We bleven af en toe oogcontact houden en plots staat ze recht en terwijl ze naar het toilet loopt blijft ze naar mij kijken. Ik sta ook op en volg haar naar het toilet waar ze op mij wachtte. Zonder iets te zeggen stappen we binnen, sluiten de deur en beginnen we als wilde beesten te neuken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn meer en meer vrouwen die geen vent in huis willen. Een goeie vriendin past beter. Heeft Allah via zijn profeet ook laten optekenen dat het m/v-paren moeten zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En toen liep je wekker af. |
|
![]() |
![]() |