Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2015, 16:19   #281
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Theo Francken is een v.d. weinige ministers die z'n werk goed doet en dan nog voor 100 % !!!

Laatst gewijzigd door Boduo : 2 september 2015 om 16:20.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2015, 17:25   #282
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Theo Francken is een v.d. weinige ministers die z'n werk goed doet en dan nog voor 100 % !!!

Samen met Ben Weyts of Ben Laden Weyts zoals de Panda gewoon is te schrijven. Maar hola, als je het over Al-Danie Bin Tremont hebt!
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2015, 21:10   #283
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht

Hij heeft er geen zin meer in, 't zijn er teveel...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2015, 21:15   #284
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het hoeft voor hem niet meer, Europa.

Zouden er verkiezingen in het verschiet liggen?
Oud 2 september 2015, 23:34   #285
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het hoeft voor hem niet meer, Europa.

Zouden er verkiezingen in het verschiet liggen?
Dat weet ik niet, maar hij wil Spanje, Polen of Tsjechië ook volstouwen.

Héél Europa moet naar de kl... botten.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2015, 23:45   #286
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:

Jij hebt veel liever dat allemaal naar hier komen en die andere landen vrijwaren van opvang? Hoe edelmoedig van jou om Spanje, Polen en Tjechie zo te sparen.
Oud 2 september 2015, 23:54   #287
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is raar.
Hij zegt dat immigratie positief en een aanwinst voor een land is, dus logisch gezien hoe meer immigranten hoe beter.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2015, 23:59   #288
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat is raar.
Hij zegt dat immigratie positief en een aanwinst voor een land is, dus logisch gezien hoe meer immigranten hoe beter.
Dat is ook zo. Maar de stroom wordt niet gelijkmatig verdeeld. Waarom zou België zoveel meer in verhouding moeten doen dan andere landen die wel van zich laten horen om te krijgen, maar niet om te helpen.
Oud 3 september 2015, 00:17   #289
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Dat is ook zo. Maar de stroom wordt niet gelijkmatig verdeeld. Waarom zou België zoveel meer in verhouding moeten doen dan andere landen die wel van zich laten horen om te krijgen, maar niet om te helpen.
Ik zie niet in waarom de stroom immigranten gelijkmatig moet verdeeld worden als het volgens Francken toch zo positief is.

Veel werk is voor een bedrijf ook positief en die gaan dat toch ook niet gelijkmatig verdelen aan andere bedrijven.

Persoonlijk deel ik je standpunt maar ik bekijk het vanuit Francken zijn standpunt. Hoe positiever hoe beter...toch?

Laatst gewijzigd door daiwa : 3 september 2015 om 00:21.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 00:32   #290
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom de stroom immigranten gelijkmatig moet verdeeld worden als het volgens Francken toch zo positief is.

Veel werk is voor een bedrijf ook positief en die gaan dat toch ook niet gelijkmatig verdelen aan andere bedrijven.

Persoonlijk deel ik je standpunt maar ik bekijk het vanuit Francken zijn standpunt. Hoe positiever hoe beter...toch?

Het bedrijf zal zo veel mensen aannemen als goed en haalbaar is voor de goede werking ervan, zeker als ze voldoende scholing hebben. Te veel personeel is zowel voor het bedrijf als voor de werknemers zelf negatief. Een failliet wenst geen van beiden.
Oud 3 september 2015, 01:15   #291
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Uw stem aan het VeeBee gaat dat allemaal veranderen.
Wel, als dat de enige oplossing is die blijft: laten we dan allemaal voor het VB stemmen en de prutsers die verantwoordelijk zijn voor de huidige toestanden in de goot vegen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 01:22   #292
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Wat mijn stem hiermee te maken heeft, mag je mij dan wel eens uitleggen.
Overigens heb ik blanco gestemd bij de laatste verkiezingen, maar dat geheel terzijde.

Wat uw onvoorwaardelijke steun en stem voor de N-VA hebben bewerkstelligd, dat is wel heel andere koek!
Het NVA is nu misschien ook geen grote potten aan het breken maar doet het nog altijd beter dan de verzamelde losers die daarvoor jaren/decennia aan de macht waren en waarvan sommigen denken nu een grote bek te moeten opzetten en diegenen die wel proberen iets te doen de les te spellen!
PS, SPa, Groenen... hoe durven die nog op straat rondlopen? En als je ze bezig hoort zitten ze te wachten om hun decennialang geknoei onbeschaamd weer te hernemen en verder te zetten!
Ik herhaal voor de zoveelste keer mijn vraag: als het VB en de NVA niet deugen, voor welke partij(en) moeten we de volgende keer stemmen, en waarom?
Hoe komt het dat ik maar geen antwoord krijg op die vraag?
Oud 3 september 2015, 01:24   #293
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zei Dewever niet dat mensen die hier altijd hebben bijgedragen, doch weinig verdienen, voorrang moeten krijgen op asielzoekers bij de toewijzing van sociale woningen ?
Maar dat was voor de verkiezingen hé.
En Dewever kan dat zomaar op zijn eentje bewerkstelligen moest hij willen?
Oud 3 september 2015, 01:29   #294
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Seven Bekijk bericht
Deze regering is volksverrraad pur sang, enkele maanden geleden waren mijn vrienden die NVA stemden nog euforisch omdat Francken 8 asielzoekers terug op het vliegtuig zette richting thuisland.
Die 8 wegen echt wel op de tienduizenden nieuwkomers die ons land gaan ´´verrijken´´, weer een reden om het eigen volk langer te laten werken en de (echte) invaliden met hun kloten eraf te smijten of minder te geven. Alles ten gunste van het immigratiebeleid.
Dacht gisteren nog ergens gelezen te hebben dat er ondertussen wel een paar honderd criminele illegalen gerepatrieerd werden tijdens de laatste maanden...
En dat men er verder aan werkt om het terugkeerbeleid wat meer aan te zwengelen en uit te voeren!
Want de niet-NVA-partijen deden het vroeger zoveel beter nietwaar? Ze lieten ze zelfs van het vliegtuig halen voor het kon vertrekken met zo'n buitengegooide... Of een beetje bijten en spuwen op het vliegtuig was ook al voldoende!

Laatst gewijzigd door andev : 3 september 2015 om 01:46.
Oud 3 september 2015, 01:45   #295
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Jij hebt hier door geen kluit uit te steken maar enkel hier per toeval te zijn geboren toegang tot allerlei rechten zonder te moeten zijn onderworpen aan een diepgaand interview en daarbij te moeten voldoen aan bepaalde criteria. Wij moeten niks doen om deze rechten te krijgen, zij moeten smeken, vanuit de grootste armoede, om toch maar toegang te mogen hebben tot dezelfde rechtszekerheid. Onrechtvaardig tot en met.
Dikke zever! Wij hebben er decennia over gedaan, ouders, grootouders enz om een menselijk systeem met allerlei voorzieningen op poten te zetten, waar men probeert iedereen te betrekken in zowel het geven als het krijgen!
Vreemdelingen die uit landen komen waar ze dat vertikten en vinden dat ze zich hier zomaar mogen komen installeren en ze krijgen een win for life op onze kosten, dat kan niet!
Je bent ook de mening toegedaan dat, als je in je buurt een rijk gezin kent dat je het recht hebt daar gewoon door de voordeur binnen te gaan, je te laten in de zetel wegploffen en te eisen dat het plaatselijk personeel je van alles voorziet???
Die landen die al decennia niets anders voortbrengen dan armoede en miserie moeten aangepakt worden en verplicht om daar wel iets aan te doen, zoals wij al jaren bezig zijn! Er zijn wel meer middelen om dat te bewerkstelligen gaande van een soort nieuwe kolonisatie tot militair ingrijpen waarbij de plaatselijke "elite" aan de kant gegooid wordt en vervangen door bestuurders die naam waardig die er werken tot de boel draait!
Oud 3 september 2015, 06:19   #296
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het NVA is nu misschien ook geen grote potten aan het breken maar doet het nog altijd beter dan de verzamelde losers die daarvoor jaren/decennia aan de macht waren en waarvan sommigen denken nu een grote bek te moeten opzetten en diegenen die wel proberen iets te doen de les te spellen!
PS, SPa, Groenen... hoe durven die nog op straat rondlopen? En als je ze bezig hoort zitten ze te wachten om hun decennialang geknoei onbeschaamd weer te hernemen en verder te zetten!
Ik herhaal voor de zoveelste keer mijn vraag: als het VB en de NVA niet deugen, voor welke partij(en) moeten we de volgende keer stemmen, en waarom?
Hoe komt het dat ik maar geen antwoord krijg op die vraag?
Omdat er geen andere partij goed is.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 06:27   #297
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Het stembusje aanvullen he. Op wie gaan die later stemmen denk je?
ZE krijgen een helfie vesje ...
Moeten wij blij zijn dat die mensen willen werken? En hoe is dat binnen 3 generaties?
Zeggen ze dat dat wel vanzelf uitdunt... Ja als ge ze op een duwt in wijken noem ik dat niet uitdunnen maar centraliseren en al er rond (autochtoon) heeft zich er maar aan aan te passen en te schikken.
4 op 5 zegt neen. Aanvaard het antwoord en push die media toch niet op alle soft spots af.
Alsof onze problemen vergeten zijn als we 2 sympathieke syriërs op tv te zien krijgen.
NEEN IS NEEN.

Laatst gewijzigd door Peche : 3 september 2015 om 06:29.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 06:34   #298
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Gekeken naar canvas gisteravond ? er was daar ne Hollandse kwieten van een journalist die het wel zag zitten en de vluchtelingenstroom als positief bekeek ,volgens die gast zouden ze een aanwinst zijn tegen de vergrijzing ook in ons land...(om helemaal door te slaan...dat een twintiger zo iets op TV komt zwabberen ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 06:44   #299
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dikke zever! Wij hebben er decennia over gedaan, ouders, grootouders enz om een menselijk systeem met allerlei voorzieningen op poten te zetten, waar men probeert iedereen te betrekken in zowel het geven als het krijgen!
Vreemdelingen die uit landen komen waar ze dat vertikten en vinden dat ze zich hier zomaar mogen komen installeren en ze krijgen een win for life op onze kosten, dat kan niet!
Je bent ook de mening toegedaan dat, als je in je buurt een rijk gezin kent dat je het recht hebt daar gewoon door de voordeur binnen te gaan, je te laten in de zetel wegploffen en te eisen dat het plaatselijk personeel je van alles voorziet???
Die landen die al decennia niets anders voortbrengen dan armoede en miserie moeten aangepakt worden en verplicht om daar wel iets aan te doen, zoals wij al jaren bezig zijn! Er zijn wel meer middelen om dat te bewerkstelligen gaande van een soort nieuwe kolonisatie tot militair ingrijpen waarbij de plaatselijke "elite" aan de kant gegooid wordt en vervangen door bestuurders die naam waardig die er werken tot de boel draait!
Voil�* si ... de schuld ligt hem inderdaad bij de leiders van de wereld landen het zijn hen die de verplichting hebben om hun land de nodige STRUCTUUR te ontwikkelen en voor HUN BEVOLKING OP TE KOMEN ... al die problemen komen voort door onkunde van leiders... steek de schuld op de schuldige en niet op de gewone inwoners van EU.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 06:54   #300
Peche
Banneling

Standaard

Wie is de schuldige dan? Wijs ze mij aan.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be