Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2015, 09:48   #101
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je kan ook een spuuglelijke Mercedes kopen. Jakkes in zoiets zou ik nog niet willen gezien worden.

De Mercedes G-klasse is dan ook al meer dan 30 jaar een uitstekende en betrouwbare terreinwagen . Voor sommigen is kwaliteit belangrijker dan looks .
Waarschijnlijk vind u de defender ook niet mooi .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 09:59   #102
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
De Mercedes G-klasse is dan ook al meer dan 30 jaar een uitstekende en betrouwbare terreinwagen . Voor sommigen is kwaliteit belangrijker dan looks .
Natuurlijk vind ik die niet mooi, maar dat is natuurlijk subjectief. Een truckchauffeur zal zijn camion mooi vinden, maar daarom is dat geen mooie auto.

En van het nut van een G-klasse of een Defender als terreinwagen ben ik overtuigd. Maar mensen die zoiets kopen om er in de stad mee rond te rijden...sorry.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:00   #103
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die G kan idd al tegen een stootje moest een bus of (lichte) vrachtwagen van zijn spoor afwijken... en vooral er vanachter oprijden.

Laatst gewijzigd door Micele : 3 september 2015 om 10:03.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:01   #104
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooi net zoals de defender!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:02   #105
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Koop dan een Maserati Quattroporte, Jaguar F-Type R of waarom niet een 964 of 993 Turbo als het dan toch een Porsche moet zijn. Compleet irrationeel, laat zien dat je geld hebt én zijn dan ook nog eens strelingen voor het oog in het straatbeeld.
Laten zien dat je geld hebt, is zo getto.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 3 september 2015, 10:10   #106
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Laten zien dat je geld hebt in het straatbeeld ? LOL

Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150601_01708519

Dit is de duurste handtas ter wereld
01/06/2015

Een zeldzame handtas van het merk Hermes is op een veiling in Hong Kong verkocht voor een bedrag van 221.846 dollar (202.857 euro). Daarmee heeft het merk een record verbroken.
Het mag ook een (valse of echte) Rolex zijn... enz...

Terwijl men een dure auto meestal parkeert in een (ondergrondse) parkeergarage. Geen kat die het echt weet of opvalt.

Laatst gewijzigd door Micele : 3 september 2015 om 10:14.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 10:12   #107
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Laten zien dat je geld hebt in het straatbeeld ? LOL

Het mag ook een (valse of echte) Rolex zijn... enz...
Met de echte paraderen is getto, met de namaak chav.
Oud 3 september 2015, 10:31   #108
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd, zalige wagen van De Bruyne.
Tenminste niet zo'n afgezaagd cliché sportmodel.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 11:07   #109
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
simpel: vrouwen rijden met zo'n ding om zich veiliger te voelen. Ze zijn dan zelf wel een groter gevaar geworden op de weg, maar dat begrijpen ze niet.

Overigens hetzelfde type vrouwen die hun kinderen altijd met de auto naar school brengen en zo dubbel parkeren half op de stoep om ze af te zetten "want het is toch wel zeer gevaarlijk verkeer daar rond de school". Dat ze er zelf de oorzaak van zijn voor een deel, ontgaat hen natuurlijk volledig
Zo is dat!

Sfeerbeeld:

Vrouwtje (soms moet je ze al zoeken in de grote SUV), gezeten zijnde in een SUV om u tegen te zeggen heftig het gaspedaal beroerende ... gsm in de linkerhand, al sigaret lurkende, de kinderen heftig op en neer springende op de achterbank. Ook de hond des huizes draagt met enige graagte zijn/haar steentje bij en wipt ook van voor naar achter en omgekeerd. Al rode lichten en verkeersborden negerende want de kids moeten op tijd in de school zijn, zo zie je maar ...
Oud 3 september 2015, 11:12   #110
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Een tijdje geleden een duits koppel tegengekomen in Australië, met een defender, mét duitse nummerplaat. Ze hadden dat ding omgebouwd....zijkant ging open...keukentje kwam tevoorschijn. Ben toen vergeten er een foto van te nemen, waren mensen van een jaar of 60, hadden me die een leven zeg! En die auto was gewoonweg geweldig!
Oud 3 september 2015, 13:57   #111
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Dat hebt ge met Porsche (allé de 911 modellen toch) in het algemeen. Ik ken er maar weinig die met de motor achter de achteras kunnen (durven) omgaan zonder alle elektrische gizmo's.
Daarvoor geven zij ook opleidingen ed. En eens wat ervaring is er niets plezanter om op een circuit eens alle hulpmiddelen uit te schakelen.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2015, 13:59   #112
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je kan ook een spuuglelijke Mercedes kopen. Jakkes in zoiets zou ik nog niet willen gezien worden.

Een verwaande snotter die nog nat achter zijn oren is in een grote rechthoekige lego blok
Dat zouden ze nog niet GRATIS op mijn oprit mogen komen zetten!
Oud 3 september 2015, 14:06   #113
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Zou het passen op uw oprit?

Je bent nog vergeten te vermelden dat de nog nat achter zijn oren verwaande snotter in een grote rechthoekige lego blok overbetaald is.
Oud 3 september 2015, 14:08   #114
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Liever achter in de tuin en er een kiekenkot van maken
Zwaar overbetaald die pippo. En streken van hier tot in Tokio (eens in carré bezig gezien en amai seksueel en hormonaal gefrustreerd kereltje die denkt dat hij zijn slurfje in elke "barbie" mag steken).
Oud 3 september 2015, 14:11   #115
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Een verwaande snotter die nog nat achter zijn oren is in een grote rechthoekige lego blok
Dat zouden ze nog niet GRATIS op mijn oprit mogen komen zetten!
Uw oordeel over die voetballer is nogal grof , tenzij u hem persoonlijk kent natuurlijk .
Indien u zo een legoblok wegschenkt , gelieve dan aan mij te denken .
Ik zal u er met plezier van bevrijden .
Oud 3 september 2015, 14:12   #116
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zwaar overbetaald die pippo. En streken van hier tot in Tokio (eens in carré bezig gezien en amai seksueel en hormonaal gefrustreerd kereltje die denkt dat hij zijn slurfje in elke "barbie" mag steken).
Ferm kiekenkot zou dat zijn!!! Mag ik uw kieken zijn?

Meent ge het? Wow, ik denk altijd dat dat daar zo'n braaf manneke uitziet!
Oud 3 september 2015, 14:12   #117
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw oordeel over die voetballer is nogal grof , tenzij u hem persoonlijk kent natuurlijk .
Indien u zo een legoblok wegschenkt , gelieve dan aan mij te denken .
Ik zal u er met plezier van bevrijden .
Neen spijtig, dat wordt mijn nieuw kot!
Oud 3 september 2015, 14:14   #118
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Riek ik hier een vleugje jaloersheid ? Was uw "barbie" afgeleid van uw prachtige persoonlijkheid ?
Oud 3 september 2015, 14:20   #119
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Riek ik hier een vleugje jaloersheid ? Was uw "barbie" afgeleid van uw prachtige persoonlijkheid ?
Ik ga niet ontkennen dat sommigen geleid worden door jaloezie maar niet iedereen hoor. Zelf ben ik nooit jaloers, ik gun iedereen alles maar dat wil niet zeggen dat bepaalde dingen niet afgekeurd kunnen en mogen worden zoals overbetaalde sporters of Chelsea tractors.
Oud 3 september 2015, 14:25   #120
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ferm kiekenkot zou dat zijn!!! Mag ik uw kieken zijn?

Meent ge het? Wow, ik denk altijd dat dat daar zo'n braaf manneke uitziet!
Met eigen ogen gezien dus ik weet waar ik over spreek.

Citaat:
Neen toch niet jaloers op een voetballer Gasten zonder inhoud (buiten teveel aan sterke drank waardoor ze zich als een hopeloze gefrustreerd seksmaniak gaan gedragen). En neen we hebben een avond vol amusement gehad door die bende kleuters uit te lachen en vooral te provoceren. Tot de portiers zich moesten komen moeien. En toen mochten de zatte kleuters die hun poten niet konden thuis houden even wat gaan afkoelen

Trouwens ik denk niet dat er zo een pippo een vrouw in ons gezelschap zou moeten aanraken. Ten eerste hebben die vrouwen geen behoefte aan aandacht van dergelijke klojo's en ze zouden zich wel verdedigen. En ten tweede dan zouden ze wel snel met een blauwe ogen op het veld staan (aiai machopraat zeker).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be