![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarschijnlijk vind u de defender ook niet mooi . |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En van het nut van een G-klasse of een Defender als terreinwagen ben ik overtuigd. Maar mensen die zoiets kopen om er in de stad mee rond te rijden...sorry. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die G kan idd al tegen een stootje moest een bus of (lichte) vrachtwagen van zijn spoor afwijken... en vooral er vanachter oprijden.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 september 2015 om 10:03. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Minister-President
|
Mooi net zoals de defender!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Minister-President
|
Laten zien dat je geld hebt, is zo getto.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laten zien dat je geld hebt in het straatbeeld ? LOL
Citaat:
Terwijl men een dure auto meestal parkeert in een (ondergrondse) parkeergarage. Geen kat die het echt weet of opvalt.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 september 2015 om 10:14. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Minister-President
|
Met de echte paraderen is getto, met de namaak chav.
|
|
|
|
|
#108 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sfeerbeeld: Vrouwtje (soms moet je ze al zoeken in de grote SUV), gezeten zijnde in een SUV om u tegen te zeggen heftig het gaspedaal beroerende ... gsm in de linkerhand, al sigaret lurkende, de kinderen heftig op en neer springende op de achterbank. Ook de hond des huizes draagt met enige graagte zijn/haar steentje bij en wipt ook van voor naar achter en omgekeerd. Al rode lichten en verkeersborden negerende want de kids moeten op tijd in de school zijn, zo zie je maar ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Minister-President
|
Een tijdje geleden een duits koppel tegengekomen in Australië, met een defender, mét duitse nummerplaat. Ze hadden dat ding omgebouwd....zijkant ging open...keukentje kwam tevoorschijn. Ben toen vergeten er een foto van te nemen, waren mensen van een jaar of 60, hadden me die een leven zeg! En die auto was gewoonweg geweldig!
|
|
|
|
|
#111 |
|
Staatssecretaris
|
Daarvoor geven zij ook opleidingen ed. En eens wat ervaring is er niets plezanter om op een circuit eens alle hulpmiddelen uit te schakelen.
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Dat zouden ze nog niet GRATIS op mijn oprit mogen komen zetten! |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Minister-President
|
Zou het passen op uw oprit?
Je bent nog vergeten te vermelden dat de nog nat achter zijn oren verwaande snotter in een grote rechthoekige lego blok overbetaald is.
|
|
|
|
|
#114 |
|
Staatssecretaris
|
Liever achter in de tuin en er een kiekenkot van maken
Zwaar overbetaald die pippo. En streken van hier tot in Tokio (eens in carré bezig gezien en amai seksueel en hormonaal gefrustreerd kereltje die denkt dat hij zijn slurfje in elke "barbie" mag steken). |
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Indien u zo een legoblok wegschenkt , gelieve dan aan mij te denken . Ik zal u er met plezier van bevrijden . |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Meent ge het? Wow, ik denk altijd dat dat daar zo'n braaf manneke uitziet!
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Minister-President
|
Neen spijtig, dat wordt mijn nieuw kot!
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Minister-President
|
Ik ga niet ontkennen dat sommigen geleid worden door jaloezie maar niet iedereen hoor. Zelf ben ik nooit jaloers, ik gun iedereen alles maar dat wil niet zeggen dat bepaalde dingen niet afgekeurd kunnen en mogen worden zoals overbetaalde sporters of Chelsea tractors.
|
|
|
|
|
#120 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Trouwens ik denk niet dat er zo een pippo een vrouw in ons gezelschap zou moeten aanraken. Ten eerste hebben die vrouwen geen behoefte aan aandacht van dergelijke klojo's en ze zouden zich wel verdedigen. En ten tweede dan zouden ze wel snel met een blauwe ogen op het veld staan (aiai machopraat zeker). |
||
|
|
|