![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Jamaar Hypo deed alsof ze niets deden, terwijl ze simpelweg niets mochten doen he.
Ik begrijp uw vraag niet zo goed? Ik spreek een aparte taal van een andere planeet, ik weet het. Maar herformuleer toch meer eens op een andere manier aub. We dienen trouwens te stoppen met de huidige gang van zaken, de politiek is wat ze is en de pellen moeten van ieders ogen gevallen zijn he? Voert referenda in en het bestuur is hetzelfde als ge Filip Dewinter Of Bart Dewever of Meyrem Almaci aan de top zou zetten he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder vraag ik me af met wie ze - ook al was er geen cordon - coalitie zouden kunnen vormen, en tegelijk hun zinnetje doordrukken. Ik ben benieuwd naar het antwoord. (ik heb wat leestekens toegevoegd, zodat personen van een andere planeet het ook zouden moeten begrijpen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige antwoord dat ik daar ooit op kreeg was "lees het boek van Annemans". Tsja.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt niet uit if je de kans had om een coalitie te vormen of niet. Aan de zijlijn heb je niks te piepen of je daar nu uit eigen onverzettelijkheid bent gekomen of omdat de anderen je allemaal samen uitsluiten. Na genoeg jaren aan de zijlijn verschrompel je tot niks, zo simpel is het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laatste wordt trouwens nog steeds handig ontweken. En ik kan me het niet laten omdat heel soms nog eens op te brengen ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 7 september 2015 om 12:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk ik ook. En daardoor verliet de meest bekwame (F. Vanhecke) mandataris de partij. En hun verstarde en vastgeroeste houding tav abortus, holebi-huwelijk en euthanasie deed de rest.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat gekwezel is er nog steeds.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() waarom hebben degene die "niets van België moeten weten" dan op hem gestemd? hebben ze gewoon de meute gevolgd om op de bandwagon te springen?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 september 2015 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meelopers heb je altijd, maar er zullen denk ik wel veel minder "ik haat stemmen dus stem ik op iets lekker extreem" bij geweest zijn. En nee Xenofoob nu nog niet, maar ooit wel. Jij zit dan met je pijp in je zetel, terwijl de Vlaamske republiek wordt uitgeroepen. Geduld, jong.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
En waarom zogezegde concurrent? Aan wie is het VB het grootste deel van zijn kiezers verloren? Is dat dan geen concurrent? Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 7 september 2015 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg. Die vader moet de bak in voor kindermoord.
Hard he? Maar zo is het.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je CD&V al gehoord als er nog maar naar de betreffende wetgeving wordt gekeken? Hun zuil heeft bevolen dat daar niet aan geraakt mag worden. Idem voor MR, die willen vooral dat de solidariteit in al zijn vormen volop blijft bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Vertel dat dan maar eens aan alle VB die naar NVA zijn overgestapt in de hoop dat die wel iets konden verwezenlijken.
|
![]() |
![]() |