![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ze dronken een glas, en pisten een plas, en alles bleef zoals het was " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ietsje hogere verhuurprijs? Ge weet niet welke hoge kosten sommige isolatiewerken meebrengen. Als ge een gans dak moet vernieuwen kan de kostprijs als snel hoog oplopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens: dat EPC is van nul en generlei waarde voor bestaande woningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel over de oorzaken van de hoge huurprijzen. Verhuurders zijn nu eenmaal geen sociale werkers en rekenen hun investeringen door aan de huurders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat ze gescheiden is , daar het kind nu (voorlopig) bij de vader is !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 september 2015 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Zoals zovelen draag ik ruim de helft van mijn inkomsten af aan de staat via belastingen en sociale bijdragen, bijgevolg hoop ik ook dat deze zo efficiënt mogelijk gebruikt worden. Een alleenstaande moeder verhuizen naar een studio om drie anderen onder te brengen in de ruimere woonst past daar dus perfect in. En eigenlijk kan het mij de ballen schelen wie ze onderbrengen in de vorige woning. Feit blijft dat de juffrouw kennelijk niet zelf kan instaan in haar levensbehoeften en vervolgens wat begint te jammeren wanneer ze tijdelijk ondergebracht wordt in een woning die haar niet aanstaat. Die asielzoekers komen haar goed uit want dan kan ze het favoriete spelletje onder uitkeringstrekkers spelen, namelijk klagen over andere uitkeringstrekkers. Enfin, hoe meer van deze berichten hoe meer ik geneigd ben om een complete privatisering van de sociale zekerheid te steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ge meer sympathie hebt voor die mensen dan voor Belgische die tegenslag hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch al heel anders dan vb. Marc Coucke die weergaf welke elementen in de bedelbrieven die hem bereiken, die hem meest treffen. Beetje tegenslag en ziek vallen is vaak al genoeg als trigger naar miserie. Een centrum-rechtse partij als de nva pleit dan ook voor een stevige maar correcte sociale zekerheid, met haar slagzin: voor wie werkt, spaart, onderneemt, en zijn verantwoordelijkheid dus effectief opneemt als hij dit maar enigszins kan. En wie dit niet kan, verdient de grootste solidariteit. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Ook al was dat een ex jihad strijder die dat aanleert aan zijn flock?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- mevrouw zit in een huis dat dient om vluchtelingen op te vangen, niet als noodhuis voor autochtonen - mevrouw wist dat ze maximaal 3 maand in dat huis kon blijven. Dus dat ze na 5 weken moet opkrassen om plaats te maken voor vluchtelingen (én daarbij wel van direct een andere woonplaats krijgt), heeft geen zak te maken met wie voorrang krijgt op wie. Het is gewoon pure logica en volstrekt normaal volgens de gegevens die ze zélf in het artikel aanhaalde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse autochtoon kan niet genoeg op zijn en haar smoel krijgen. Eigen schuld....
|
![]() |
![]() |