Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2015, 22:11   #61
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tsunami Bekijk bericht
Ondertussen heeft de moeder een video de wereld in gestuurd. Een online lynchpartij. Maak dat maar mee hé. Ik wil niet in die juf haar schoenen staan.
Nu ja, zelfs journalisten van Het Laatste Nieuws halen de hiaten er zo uit: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-gewurgd.dhtml
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2015, 23:02   #62
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Nu ja, zelfs journalisten van Het Laatste Nieuws halen de hiaten er zo uit: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-gewurgd.dhtml
En toen werd het stil in belgicistische contreien in de Zuiderkempen.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 10 september 2015 om 23:03.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2015, 23:43   #63
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik heb heel hard gelachen met de video van de "ondervraging" van de kleine door zijn moeder. Qua suggestieve vraagstellingen kon het tellen.

edit: link
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-gewurgd.dhtml
Tja..kinderen binnen vooral moslimgezinnen leren al snel dat liegen best ok is, wanneer je daarmee zorgt dat vrienden of familie geen gezichtsverlies lijdt. Eer staat voor geweten, en wanneer een kind eerst zegt dat niemad erbij was, later weer dat iedereen het zag, aan vader moet vragen " hoe het heet wat de juf om zijn nek legde" en bovendien een plek en tijdstip opgeeft waarvan de school formeel ontkent dat die juf zelfs maar in de buurt was, denk ik dat je gewoon opnieuw een hetze hebt zonder enige grond van waarheid, te vergelijken met de blokkendoos.

Je kunt je wel afvragen waarom moeders nu blijkbaar al twee keer, proberen om onderwijsinstellingen op deze manier in diskrediet te brengen, al eerder werden feiten die nergens op sloegen gebruikt om een grote mars te organiseren, " tegen racisme" zogenaamd.

Nu, dat dit kind mishandelt is, dat is een feit, de vraag is echter door wie en waar.
Mij lijkt door" een Vlaamse juf" een regelrechte leugen.

Laatst gewijzigd door alice : 10 september 2015 om 23:43.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 00:21   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad maar toch denk ik het mijne over het feit dat:

1.het mij niet geloofwaardig lijkt dat een kleine zomaar afgeranseld én opgehangen wordt in het bijzijn van tientallen getuigen, zonder dat er stante pede de politie wordt bijgehaald;
2.juffen bij mijn weten niet met touw in hun zakken rondlopen, laat staan met stroppen;
3.er in het Antwerpse onderwijs al een precedent is met de affaire rond juf Magali, DIE VAN ALLE BESCHULDIGINGEN ONTHEVEN IS!
het kind is blijven hangen in het klimrek.

Waarschijnlijk was het verboden om in het klimrek te klimmen, dus maakt de kleine er een verhaaltje rond.
jongetje is blijven vaststeken en gevallen. kaak geschaafd, koord rond zijn nek, juf heeft het gedaan. einde verhaal.

(allez, bij normale mensen).
Nu zal de politie erbijkomen, het gerecht schiet in actie. De juf gaat even geschorst worden. na twee jaar blijkt dat jongetje is blijven vaststeken en gevallen. kaak geschaafd, koord rond zijn nek.

Juf verlaat school en stopt met beroep. Nieuwe kleuterleidsters worden opgeleid om in verrijkte buurten kansenpareltjes op te hangen of sexueel te misbruiken.... yeps.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 01:24   #65
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Waarschijnlijk was het verboden om in het klimrek te klimmen, dus maakt de kleine er een verhaaltje rond.
jongetje is blijven vaststeken en gevallen. kaak geschaafd, koord rond zijn nek, juf heeft het gedaan. einde verhaal.

Nu zal de politie erbijkomen, het gerecht schiet in actie. De juf gaat even geschorst worden. na twee jaar blijkt dat jongetje is blijven vaststeken en gevallen. kaak geschaafd, koord rond zijn nek.

Juf verlaat school en stopt met beroep. Nieuwe kleuterleidsters worden opgeleid om in verrijkte buurten kansenpareltjes op te hangen of sexueel te misbruiken.... yeps.
Zo eenvoudig zie ik dit niet.. ook de aanleiding van de mars in het verleden was gebaseerd op een broodje aap, een Marokkaanse jongen die zogenaamd was belaagd waardoor hij uit " wanhoop" in de Schelde sukkelde en verdronk.
Bovendien is dit nu al de tweede keer dat een juf als een sadistich, of seksueel misbruikend mens van jonge moslimkindjes wordt afgeschilderd, dat lijkt me een bewuste strategie en niet meer toeval.

Laatst gewijzigd door alice : 11 september 2015 om 01:24.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 03:10   #66
Boa
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
..dat lijkt me een bewuste strategie en niet meer toeval.
Heb je dat nu pas door? Antwerpen is niet meer van de Antwerpenaar/Vlaming.

Natuurlijk weten die "protesterende moeders" ook wel dat het hele verhaal verzonnen is. Maar toch zal het ze lukken om de leerkracht weg te krijgen.
Boa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 03:48   #67
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Willen ze die juf lynchen?
Ik vind de term correct.
Als ze zich daar met tientallen tegelijk op hysterische wijze en met gebalde vuisten schor staan schreeuwen dat die juf naar buiten moet komen, geloof ik niet dat dergelijke primaten haar een kopje koffie wilden aanbieden.

Maar je weet natuurlijk nooit hé Jack...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 04:00   #68
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo eenvoudig zie ik dit niet.. ook de aanleiding van de mars in het verleden was gebaseerd op een broodje aap, een Marokkaanse jongen die zogenaamd was belaagd waardoor hij uit " wanhoop" in de Schelde sukkelde en verdronk.
Bovendien is dit nu al de tweede keer dat een juf als een sadistich, of seksueel misbruikend mens van jonge moslimkindjes wordt afgeschilderd, dat lijkt me een bewuste strategie en niet meer toeval.
Dit soort lieden is zo collectief achterlijk dat een mens er spontaan meewarig van wordt.
Het is ook schering en inslag in die gemeenschap hé. Er zit écht een soort strategie achter.

De vader van de bijvoorbeeld, om iets recents aan te halen, Thalys-schutter noemde zijn zoon een brave lobbes, en schoof de schuld van diens radicalisatie op een interimjobke waar hij onheus werd behandeld, terwijl zijn domicilieloze dochter eveneens gekend stond als streng salafistisch, vast ook hetzelfde interimjobke gedaan.
En altijd die buitensporige emoties. Dat zie je ook dikwijls op processen, waarbij familieleden van veroordeelden ofwel collectief flauw vallen, hysterisch beginnen te krijsen, of de rechtzaal worden uitgezet omdat ze beginnen te grossieren in grofheden of bedreigingen...

Not my cup of tea...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 05:35   #69
Leica
Schepen

Standaard

Citaat:
Als er twijfel is, verkies ik geen absolute uitspraken te doen.
Maar goed ook!
Leica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 05:49   #70
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hoeft niet.

Dit is gewoon projectie.

Alle dagen worden er christenen vermoord, gefolterd en verkracht door moslims in het midden oosten.

Die moslims hier zijn bang dat wij wraak gaan nemen, dat is nu eenmaal wat moslims zouden doen.
Oud 11 september 2015, 07:13   #71
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Als er kindjes in rubberbootjes geladen worden zonder zwemvest .
Staan daar dan ook moslima's te roepen ?
Hoe moet ik dat nu weten?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 07:15   #72
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
De regimemedia spreken dan toch ineens de waarheid?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 september 2015 om 07:16.
Oud 11 september 2015, 07:17   #73
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Heb je ook de winnende combinatie voor de Euromillions trekking van zaterdag?
Oud 11 september 2015, 07:23   #74
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Dit soort lieden is zo collectief achterlijk dat een mens er spontaan meewarig van wordt.
Het is ook schering en inslag in die gemeenschap hé. Er zit écht een soort strategie achter.

De vader van de bijvoorbeeld, om iets recents aan te halen, Thalys-schutter noemde zijn zoon een brave lobbes, en schoof de schuld van diens radicalisatie op een interimjobke waar hij onheus werd behandeld, terwijl zijn domicilieloze dochter eveneens gekend stond als streng salafistisch, vast ook hetzelfde interimjobke gedaan.
En altijd die buitensporige emoties. Dat zie je ook dikwijls op processen, waarbij familieleden van veroordeelden ofwel collectief flauw vallen, hysterisch beginnen te krijsen, of de rechtzaal worden uitgezet omdat ze beginnen te grossieren in grofheden of bedreigingen...

Not my cup of tea...
Of de schreeuwerige scenes na de veroordeling door de Duitse rechtbank van enkele eremoorden. De Turks-Koerdische familie riep en brieste nog voor ze de zaal uitwaren dat het een schande was en dat hun (klein)zoon niets had misdaan. Dat alles "natuurlijk" gekruid met de nodige verwensingen, waarbij natuurlijk het woord "racisten" niet kon ontbreken.

Het wijst er allemaal op hoe een groep migranten die hier ondertussen nochtans enige generaties leeft, zich moreel noch identitair heeft ingepast, laat staan aangepast, aan onze maatschappij. Dat is een ernstig teken voor de toekomst.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 07:53   #75
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je ook de winnende combinatie voor de Euromillions trekking van zaterdag?
ja, maar denkt ge nu écht dat ik die hier op het forum ga plaatsen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 08:02   #76
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat dat mens wat geld heeft
Bij mij was die zaak a lang bij mijn advocaat voor een strafkacht met burgerijke partijstelling.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 08:04   #77
doremi
Gouverneur

Standaard

Wat ik vooral frappant vind is dat deze mensen voor dit soort zaken steeds in groep de tijd, energie, middelen enz. vinden om te staan protesteren en zich luidkeels te laten horen. Maar wanneer er gevraagd wordt om afstand te nemen van bepaalde zaken het oorverdovend stil is.

Als iemand uit mijn omgeving zoiets zou meemaken, en zelfs al zou ik deze persoon geloven, dan zie ik mij nog niet naar de schoolpoort gaan om daar wat te staan brallen als een halve wilde.

Dit zijn middeleeuwse beeldenstorm toestanden, de kwade menigte die met fakkels en rieken en marstempo naar een beschuldigde trekt om de woede te koelen. M.a.w. dit zijn gewoon tekenen van achterlijkheid. En niet zo maar achterlijkheid, maar honderden jaren achterlijkheid. Schrijnend boeltje!
Oud 11 september 2015, 08:05   #78
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik hoop dat dat mens wat geld heeft
Bij mij was die zaak a lang bij mijn advocaat voor een strafkacht met burgerijke partijstelling.
Die juf?

Of geloof je nu echt dat de moeder haar eigen geld gaat moeten spenderen aan een advocaat?
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2015, 08:05   #79
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb je nog niet genoeg gewonnen?
Oud 11 september 2015, 08:12   #80
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Die juf?

Of geloof je nu echt dat de moeder haar eigen geld gaat moeten spenderen aan een advocaat?
Zou jij dat zomaar laten passeren ?
Het verhaal is zo absurd als het maar kan zijn, nog een stuk gekker dat dat vorige geval met die andere kleuterjuf .
En als ze geen geld of bezit heeft : werkstraf.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be