![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() Lach maar. En probeer het misschien eens te vatten.
Van Karel Dillen met zijn "de neger is vuil, de neger is lui", tot Dewinter met zijn "wie een hoofddoek draagt tekent een terugkeercontract", dit soort retoriek zorgt er precies voor dat geen mens nog zijn mond durft open te doen uit angst om in het verdomhoekje van dit soort xenofobe marginalen te worden geduwd en hen voeding te geven. Het gaat allang niet meer om "geïmporteerd inteelt-volk" zoals polariseerexpert Pericles het zo smeuïg omschrijft, er zijn intussen ook al massa's autochtone, niet zelden geradicaliseerde bekeerlingen. Ga je die ook terug sturen? Naar waar? Niet de mens, maar de religie vormt in de moderniteit een gevaar voor de open en tolerante samenleving. En daar is het VB een even grote vijand van. Je kan het één niet genezen zonder het ander te versterken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als mensen hun mond niet durven opendoen uit schrik voor een woord ('racisme'), dan verdienen die mensen elke kilo stront die ze over hun kop gaan krijgen. Prettige dag verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben daar ook consequent in, en steek mijn mening over beide achterop hinkende bevolkingsgroepen niet onder stoelen of banken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zijzelf hoor, niet hun achtergrond of cultuur m.n. islam. Maarnee... ' t Is de schuld van de racistische nazies die 't allemaal hebben zien aankomen en voorspeld hebben. Zet je schrap, 't is nog maar net begonnen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar sta je dan in je nachthemdje met je stoere uitspraken. Ik ga je ook niet onoprecht een prettige dag toewensen, zoals jij doet. Ik wens je dan ook van harte een rotdag toe in deze voor jou vreselijke samenleving, en de wetenschap dat elke kilo stront die over mijn kop wordt gekieperd, ook op de jouwe terechtkomt. Shit always runs down. En het shithole van het VB, die ligt écht wel helemaal onderaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magali is ook gegaan voor een schadevergoeding. Haar job heeft ze ondertussen opgegeven. Tegen dat ze op pensioen is zal het proces voorkomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het probleem bij het soort VB-uitvaagsel dat hier welig tiert, is dat ze niet snappen dat ze door over onintegreerbaar kutvolk te praten, makkelijk voorbijgaan aan het feit dat er intussen ook al massa's blanke bekeerlingen rondlopen, die ook dikwijls geradicaliseerd zijn. Wat bazelen over immigratie, immigranten dus als het enige probleem voorop stellen en dus geen enkele nuance stellen, biedt dan ook geen oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1 ding hebben ze gemeen: Beschuldigen en lynchen voor er bewijzen zijn.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even bijlezen: http://newsmonkey.be/article/36851
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even bijlezen: http://newsmonkey.be/article/36851
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ondertussen beseffen de hysterisch roepende posters hier natuurlijk niet dat ze geen haar beter zijn dan de hysterisch roepende vrouwen aan de schoolpoort... Ze beweren zelfs zonder enige schroom en de feiten vrolijk negerend dat de ouders de verwondingen hebben toegebracht of dat de jongen zelf verantwoordelijk is omdat hij niet zou hebben willen luisteren.
Het enige zinnige wat over deze zaak te zeggen valt is dat er - gezien de verwondingen - sowieso moet onderzocht worden wat er precies is gebeurd. Al was het maar om herhaling (met mogelijk slechtere afloop) te voorkomen. Dat zou elke ouder vragen als zijn kind zo van school komt. En dat is meteen ook een belangrijk verschil met wat zich afspeelde in de Blokkendoos. Hier is wel degelijk iets gebeurd op school. Daar waren het alleen maar verhalen. In het belang van de kinderen zou de media zolang het onderzoek loopt, best niet te veel aandacht aan zo'n zaken besteden. De gillende vrouwen aan de schoolpoort worden alleen maar gestimuleerd in hun acties door die aandacht. Massa-hysterie is een lelijk iets, net zoals schandpalen, het recht in eigen handen willen nemen of wraak. Maar moslims hebben daar geen patent op. Een blik op dit forum toont dat ook meteen aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uw bericht wat aangepast, erg?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je niet snel wat commentaar gaan spuien onder de topic van Aylan, de zoon van de mensensmokkelaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 september 2015 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus eerst een woning voor de analfabete kamelenstrontkneder en de dakloze Belg moet dan maar onder de brug gaan slapen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze ze streng zullen straffen, want zelfs gij moet beseffen dat de kans dat een dergelijk flutverhaal enige grond van waarheid zou bevatten zo goed als nihil is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar allezins is het vreemd dat de ouders niet ingaan op een afspraak met de directie om het hierover te hebben en te zien of de directie inderdaad serieus werk maakt van een dergelijk onderzoek. In plaats daarvan trommelen ze een hoop volk op om aan de schoolpoort "breng de juf" te scanderen. En in één ruk ontketenen ze op facebook ook nog een ware haatgolf tegen iemand die mogelijk niet eens aanwezig was. Als ouder zou ik ook willen dat dit tot op de bodem onderzocht werd. Maar deze reactie is waanzinnig en hoort niet thuis in onze samenleving. Laatst gewijzigd door JBM : 11 september 2015 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Och kom, waarschijnlijk heeft hare vriend die kleine gemolesteerd en proberen ze het nu op een 'Vlaamse juf' te steken. De video met hun eigen ondervraging van de kleine spreekt toch boekdelen. Dat kind is verplicht dat verhaaltje te vertellen. Anders moest hij niet aan de 'papa' vragen waarme hij was 'opgehangen'. Ook dat er eerst geen getuigen en daarna de hele klas getuige was, haalt het vertelseltje helemaal onderuit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() Citaat:
Besluit : je weet meer over trollen dan dat je over lotto/euromilions weet ![]()
![]() |
![]() |