![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
Europees Commissaris
|
Ik weet dat het uw levensdoel is om die titel te halen. Wat een leeg bestaan heeft u toch. Nu ga ik terug tegen serieuze mensen klappen. Doei.
|
|
#423 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Banneling
|
En nu is het gedaan he , als je nu de vijandige infiltratie niet wil zien , dan ben je een verrader .
Hopelijk zal jouw dochter eerder de multilul leren kennen dan de mijne . |
|
|
|
|
#425 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Politiekers spelen graag schaakspelletjes ,
en vallen daar doden bij , tja , zo dingen gebeuren .... Vluchtelingen helpen op zich moet kunnen natuurlijk , maar zoals het nu is of aan toegaat: Algemeen , ik blijf er bij , het probleem in de thuislanden van de vluchtelingen oplossen , is de enige echte deftige oplossing , maar .... blijkbaar willen de gore diarreezeiklappen het niet !!!! Moet Europa letterlijk naar de kloten worden geholpen ???? Waarom ???? Al die poliZEIKERS , dat ze mogen ontploffen in hun stankrotdiarree !!!! Voor zulke achterlijke stemmen ????
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#426 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
#427 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Altijd zijn dat de gangmakers. Mensen die slagzinnen roepen, micros gebruiken, leuzen scanderen...enz. Die zijn daar dus met dat doel. Bij deze vluchtelingen zie je net hetzelfde. Dat wil enkel en alleen maar zeggen dat er organisatie is van een politieke strekking. En een buitenlandse. Zeker weten dat ze hier gestuurd worden om chaos te veroorzaken, geweld uit te lokken, geld op te halen en hun broeders op te peppen de strijd aan te gaan. En zoals in iedere betoging lopen er een hoop mensen mee gewoon omdat ze denken dat hetom hun rechten en zo gaat.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 september 2015 om 22:08. |
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mambo , dank u voor mooie verduidelijking / bijkomende info
Citaat:
echter , de één stinkt nog rottend harder dan de ander !! Ik vertrouw er werkelijk zelfs letterlijk geen één !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 september 2015 om 22:13. |
|
|
|
|
|
#429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het nieuws Nederland: http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/were...kE0?li=AAazPsO
Nogmaals, de rellen in Griekenland, Hongarije krijgen wij nauwelijks tot niet te zien. ![]() |
|
|
|
|
#430 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Afrikaanse toestanden horen in Afrika thuis! |
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je de foto's op het internet al gezien over de smeerboel en de onaangetaste voedingswaren die de bendes "oorlogsvluchtelingen" achter laten als ze eventjes verder trekken? Dat zijn dan de varkens voor wie we moeten van alles inzamelen en die het als ongewenste vuiligheid gewoon op de grond laten liggen...
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Europese commissaris voor mensenrechten hekelt dat België "maar" 250 vluchtelingen per dag registreert. Het heerschap wil geen beperking voor de registratie...
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150918_01873608 Lees dit even: Citaat:
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Journalisten met de krop in de keel en het meewarig voorgekauwd gezicht, die éne foto van moedermetkind die ze konden vinden tussen de massa "jonge-krijgers-op-de-vlucht". en dan wat do-gooders die een welkomstliedje zingen met eten en kleding in de hand....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 september 2015 om 17:03. |
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ten tweede , halen de diensten van het Agentschap Wegen en Verkeer (AWV) JAARLIJKS meer dan 3000 ton zwerfvuil op en langs autosnelwegen op van de o zo propere Vlamingen. |
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
mea culpa mea culpa. goed zo? En neen, in principe hoeven we niks in te zamelen: we hebben er namelijk allemaal al lang voor BETAALD.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#439 |
|
Minister-President
|
Ze steken het ook niet weg dat ze ons komen veroveren. Dit is een redevoering gehouden te Jeruzalem door een imam in de al-aqsa moskee. Kijk en huiver!
https://www.youtube.com/watch?v=cdHg9TADZyA |
|
|
|
|
#440 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Men trekt baby's uit de handen van moeders om naar voren door het hek te duwen. Anderen dwingen een hongerstaking op aan iedereen en owee als iemand stiekem water sipt. Die zal het geweten hebben. Die koranverscheuring is ook al zo een perfect excuus om amok te maken. Mijn zorg is. Gaan die mensen in hun opvangplaatsen blijven of onder ons lopen??? Krijgen die psychologische bijstand etc? Worden de zwakkeren bewaakt in die opvang? |
|
|
|