![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer er toch weer niet een of ander idioot spelletje "vrije meningsuiting" van te maken, want daar g�*�*t het hier helemaal niet om...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() wat zou Anne Frank gedaan hebben om verkozen te worden tot grootste Nederlander aller tijden? nog voor ze volwassen was, is ze gestorven in een concentratiekamp, had ze geen dagboek bijgehouden was er geen ziel die haar zou kennen
Pim Fortuyn is er daarentegen op een paar jaar tijd in geslaagd om een ganse natie de onzin te laten inzien van de multicul, het is enkel jammer dat het tot 2 jaar na zijn dood heeft geduurd alvorens de grote massa het begon in te zien |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() degoutant gewoon! dat je fier bent omdat je een vlaming bent, daar kan ik inkomen, maar je bent ziek als je een fascist zo verdedigt! daar walg ik gewoon van! nederland is er slecht aan toe in dit geval, al een geluk dat de boel fout was en achteraf weer werd rechgezet, want jullie grootste nederlander is willem van oranje, geen fortuyn dus... leg je er maar bij neer!
www.deadfuture.tk is onze vaste stek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
deze quote hou ik bij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() Als morgen Filip Dewinter neergeknald zou worden, dan is het best mogelijk dat hij ook als grootste Belg wordt genomineerd ....
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dUSK : 19 november 2004 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Die linksen zijn toch zo simpel de gordijnen in te jagen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dUSK : 19 november 2004 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Fortuyn was helemaal geen "fascist", hoogstens had hij een hoge populismegraad. Ik betwijfel overigens of je de politieke visie en daden van Willem van Oranje kent. De man wordt hoog in het vaandel gevoerd bij Voorpost. En terecht! 8) |
|
![]() |
![]() |