![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het begint nu wel stillekes zelfs ver over het absurde te zitten. Zoals een vriend ( o.a. schrijver ) me onlangs zei: Indien het verhaal te absurd is heeft een geen waarde, ook al is het de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
|
![]() Toch maar eerst een mailtje sturen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je beter in je mail beknopt je probleem uitlegt dan mensen met links op het net te sturen om te gaan lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
|
![]() Je kan het zelf lezen, nergens een oplossing.
Onze overheid pakt uw huis en al uw bezittingen af en dan kan je in je kartonnen doos gaan wachten tot ergens een onderzoek is afgerond om dan vervolgens toegang te krijgen tot informatie die al jaren is geweten door diezelfde overheid. 6 jaar misserie nu al door één ambtenaar die zijn werk niet doet. Zijn er nog amateurs die dit willen meemaken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
|
![]() Goed begrijpen wat men me nu aanraadt...
Ik moet me burgerlijke partij stellen in een fraudezaak die wordt onderzocht in Mechelen op aanwijzingen van de BBI van Hasselt .... en ..... waarvan de federale overheid financiën in Namen vandaag nog steeds beweerd dat ik er het brein achter ben. Hoe veel zotter kan het worden? Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 16 juni 2015 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, da's een standaard briefje waarmee de medewerkers van de federale ombudsman zich van werk ontdoen.
![]() |
#428 | |
|
![]() Citaat:
Onze politici slaan zich voordurend op de borst hoe goed ze het allemaal hebben geregeld. De burger heeft zijn rechten en alle beslissingen worden op verschillende niveaus nagekeken en eventueel gecorrigeerd...tot je te maken krijgt met een bende ******** ambtenaren. Ik denk dat ik de laatste 6 jaar zowat iedereen heb aangeschreven Onder andere: Dirupo - Turtelboom - Geens - Wathelet - Crombez - Steven Vanacker (persoonlijk in zijn bus gaan steken) , vervolgens de top van financiën... Denk je nu dat één de moeite heeft gedaan om die kloefkappers terug te fluiten? Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 16 juni 2015 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
|
![]() Bijna 6 jaar en nog steeds geen oplossing voor een overduidelijke flater van
overheid financiën Namen. De hier geposte berichten hebben niettegenstaande de meer dan 27.054 views een zeer beperkt lezerspubliek en daarom werken we aan een persbericht dat het (op het eerste zicht ingewikkeld) eenvoudig verhaal in een leesbare vorm gaat weergeven. Tegelijkertijd wordt het bericht ook losgelaten via de nieuwe media-kanalen en we zullen oproepen om dit bericht te delen met zo veel mogelijk contacten. Ook onderzoeken we de mogelijkheid om gedrukte versies van het verhaal uit te delen aan de ingangsdeuren van de meeste financiële overheids-instellingen en dit in het Frans en het Nederlands. Het is tijd dat het pesten stopt, na 6 jaar vechten tegen onwil denk ik dat de grens is bereikt. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 juni 2015 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
|
![]() Goed nieuws - zie inzet.
Ik zal Van Overtveldt mijn dossierke eens doorsturen dan kan hij wat hij beweerd ook direct aan de werkelijkheid toetsten. Ook John Crombez heeft dat een paar jaar geleden in zijn bus gekregen en daar niks mee gedaan. We zullen eens zien of er iets veranderd met een partij van 'verandering' aan de macht. Ondertussen is men de documenten aan het voorbereiden om ons burgerlijke partij te stellen. Kostprijs weer enkele duizenden euro's. Hier mag ik dan als burger nog eens 21% Belasting op Toegevoegde Waarde aan toevoegen. Willen eens iemand uitleggen wat een slecht werkend ambtenarenkorps aan toegevoegde waarde bijdraagt? Ik zou verdorie die centen die nodig zijn om de boel te repareren van mijn belastingen moeten kunnen aftrekken. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 augustus 2015 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
|
![]() Moeten we nu nog van iets verschieten?
Is dat de reden waarom publicaties in het staatsblad waardeloos zijn voor de fiscus? (de publicaties die mij vrijpleiten zijn in de vuilbak gekieperd) Wel even corrigeren... de publicaties worden wel als waar aangenomen als het in het voordeel van de fiscus uitdraait. Nog even aanstippen dat we al in 2015 zijn aanbeland... Inktpotten en aangescherpte veren zijn buiten ons overheidsapparaat al een tijdje in onbruik geraakt. Wantoestanden en corruptie bij onze overheden - hoe lang nog? Toch wel absurd dat VOKA moet inspringen om de boel recht te trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
|
![]() Vakantiemaanden zijn bijna voorbij.
Tijd om terug eens wat klokken te laten luiden. Wie is er vandaag de grote mijnheer bij onze fiscus? Sinds het overlijden van de Heer Carlos Six heb ik het niet meer gevolgd. Adjunct was Pascal J-M.U. Jacobs. Zou die bevorderd zijn? Ik zal hem eens een mailtje sturen. We hebben in 2013 al heel wat informatie uitgewisseld. Wel nog onder toeziend oog van Mijnheer Carlos Six.... Nu moeten jullie weten dat de fiscus in de loop van 2013 en 2014 alle informatie heeft ontvangen om in dit dossier een juiste beslissing te treffen. Eens kijken waarom het nog steeds niet lukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
|
![]() Strafklacht met burgerlijke partijstelling is klaar.
Indien er ergens iemand met een politiek mandaat moest begaan zijn met het al dan niet werken van onze diensten (kans is klein, ik weet het wel...) kan die een kopie krijgen met een simpele PM. Later is dit voer voor Geert Hoste en de lachspieren voor de Belgen - maar die moeten nog even wachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
|
![]() Vanmorgen mocht mijn zoon tijdens de proclamatie aan het UCLL zijn diploma in ontvangst nemen.
Ik wil via deze weg dan ook speciaal onze rechtgevende en uitvoerende macht bedanken voor hun zeer zorgvuldig uitgedokterd parcours om de door de overheid bedrogen burgers hun rechten te ontnemen. Ik moet zeggen dat ze zich uitmuntend van die taak hebben gekweten en zonder de tegenslag van het toeval hadden ze zich fier op de borst kunnen kloppen. Ik wil ook speciaal de ambtenaren van financiën uit Namen en Ciney bedanken omdat ze voor mijn gezin de laatste 6 jaar hebben omgetoverd in een onvergetelijk avontuur. Tegelijkertijd voor de verantwoordelijken van deze uitmuntende groep ambtenaren, een oprechte merci, zonder hen hadden we deze emotionele rollercoaster moeten missen. Vandaag wachten we geduldig op een gaatje in het drukke schema van de onderzoeksrechter om onze klacht met burgerlijke partijstelling in te dienen. Nu, na al die jaren van strijd kunnen er nog wel enkele extra jaren bij. Dit is België en het land heeft tenslotte een reputatie hoog te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De impact van uw berichten op hun werk moet echt wel vernietigend zijn.... Een dikke proficiat voor zoonlief met zijn UCLL-diploma, behaald na tweede zit! Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 september 2015 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moest beschaamd zijn..... Ik heb een kennis van mij tijdens zo'n gevecht met de staat er helemaal onderdoor zien gaan..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
|
![]() Citaat:
Wees maar gerust, deze "blog" wordt gelezen en het is nog lang niet alles. Blijven volgen zou ik zeggen, dit verhaal zal vandaag of morgen wel ergens door de media worden opgepikt.. De burgers mogen toch weten hoe het hier aan toe gaat nietwaar? Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 september 2015 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |