![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.demorgen.be/wetenschap/ha...abis-a2482958/
Of andersom....cannabis heeft hetzelfde effect op je brein als hardlopen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ah, de runner's high....tijd voor een zero-tolerance voor hardlopen!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wel....
Werken aan je gezondheid geeft toch meer voldoening dan blowen hoor... Vitaminen, anti oxidanten, ... ![]() En het zou ons goed doen spieren bij te kweken ... Ik ga mij binnenkort volknallen met steroïden en spiermassa kweken, nieuwe verslaving opdoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lopen, nooit graag gedaan, maar ik had wel al eens gehoord van die runner's high. Dat het in het begin wel wat lastig is maar als je volhoudt, dat je op den duur niet meer zonder kan. Wel ik moet zeggen, ik heb een half jaar volgehouden. Tegen het eind liep ik een halve marathon in 1u30 minuten, maar ik was het kots kots beu. Geen runners high voor mij. Ik ben dan maar weer overgeschakeld op fietsen. Dat is meer mijn ding, de bikers high.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Micchien toch maar beter cannabis roken ![]() ![]() http://sport.infonu.nl/overige-sport...problemen.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 oktober 2015 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Schepen
|
![]() Dit heeft allemaal te maken met het lichaamseigen endocannabinoïde systeem.
Het lichaam maakt zelf cannabisachtige stoffen aan, endocannabinoïden genaamd, de stoffen uit cannabis heten uiteraard cannabinoïden. Het systeem reguleert een tal van zeer belangrijke lichaamsfuncties en vindt men op allerlei plaatsen in het lichaam. Citaat:
Citaat:
Daarom is het uiteraard geen mirakel dat cannabis zoveel medicinale toepassingen kent en dat de Pharmacy de grootste lobby-machine heeft in Europa. Waarom zou je als minister luisteren naar de de wetenschap en andere experts zoals Tytgat terwijl er een gouden lobbyistentrein klaar staat met etentjes en andere manieren om je te soigneren ? http://www.standaard.be/cnt/dmf20150902_01847474 http://solidair.org/artikels/big-pha...achine-brussel Laatst gewijzigd door lupus : 9 oktober 2015 om 14:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() zoals zo vaak komt Van Duppen al weer af met een hoop bijeengesprokkelde halve waarheden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik wacht al vol spanning op uw reactie mijnheer Van Achterlijk. Laatst gewijzigd door lupus : 9 oktober 2015 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Weet je, ik ga maar voor een permanente ban, achterlijke debiel dat je bent, monstertronie, lupus geïnfecteerd puistenkop. Je weet het rode driehoekje staan of moet ik er mee op je afzichtelijke puistenkop slaan, aftandse puber ? Laatst gewijzigd door lupus : 9 oktober 2015 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Als je dan toch voor een permbam zou gaan vind ik uw woordenkeuze wel heel melig hoor
![]() @Fred, zin in een challenge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Komaan, ge kunt beter dan dat
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Daarom dat BDW is beginnen joggen ?
![]() En ondertussen rokers van groene sigaretjes maar criminaliseren ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Neen die is beginnen lopen omdat hem toch ergens zijn gewichtsverlies moest verantwoorden.
Maar het zal niet van zijn lopen zijn geweest, nee nee. Ge ziet wat macht doet he, eerst is hij een frituurvreter van ons. Dan is hij een aap in maatpak van hun. En als zijn banaan bijna op is, gaat hij showkes opvoeren zodat wij massaal bananen smijten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Valt nog allemaal mee he? Echter blijf ik van mening dat wij het privelege moeten houden tot schelden. De moderatie zou zoiets moeten nachecken via referenda ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Gaan thaiboxen doet ook deugd. Minder eentonig, dat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Maar wel zeer geniaal. Ik ga dit maar 1x schrijven in mijn leven, dus frame it .
|
![]() |
![]() |