![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, voor hen die het willen weten, ik sloeg het kind van een ander. Ik heb immers geleerd dat een kind van een ander op latere leeftijd een moordenaar kan worden en daarna niet verlegen is om mijn of andere hun kinderen of kleinkinderen te doden. Ik heb reeds lang geleden geleerd dat kinderen moeten leren dat je zelf de gevolgen van je gedrag moet dragen en moeten leren dat je niet zomaar iemand jou wil kan opleggen. Ik heb reeds lang geleden geleerd, dat het huidige gedrag van sommige jongeren het gevolg is van het gebrek aan regels en normen. Ik heb reeds lang geleden geleerd, dat als er geen gevolgen zijn voor bepaalde gedragingen, het van kwaad naar erger gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Zie maar dat ge niet ontdekt dat ouders ook moordenaars kunnen zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jou reactie is binnen onze maatschappij heel normaal geworden, wij durven geen mens in nood meer helpen uit angst zelf door het gerecht vervolgd te worden, maar In België heeft elke wet een wet die haar opheft. Je kan in België opgepakt worden voor het uitdelen van een klets aan een kind, maar je bent verplicht derde bij te staan in geval van nood. Doe je dat niet dan ben je strafbaar en medeplichtig aan de gepleegde feiten. In dit geval was de moeder in nood, zij werd zelfs mishandeld door haar kind en dan ben je als aanwezige dus verplicht die moeder te helpen en te beschermen tegen de mishandelingen. Verbaal optreden zou hier zinloos zijn geweest, daar dat jong stond te krijsen en dus niet meer kon horen wat er gezegd werd. Dankzij de wet konden de aanwezige agenten dus niet op mijn reactie reageren, daar zij als eerste hadden moeten reageren en ingrijpen, maar passief bleven. Hierdoor werden zij strafbaar en zelfs medeplichtig aan de mishandelingen uitgevoerd door een -12 jarige. Ik kan mij beroepen op de wet rond de burgerplicht tegenover derde en ben daardoor dus niet strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb reeds lang geleden geleerd het onderscheid te maken tussen fantasten en anderen ![]() Zeg nu onder ons ...wat deden die twee politieagenten daar in uniform in dat grootwarenhuis ? Stonden die daar op de uitkijk om winkeldieven te vatten of zo ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 oktober 2015 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() even los van t voordehandliggende: meisje heeft 100% gelijk en politie zou iets moeten doen aan de situatie en t compleet onaanvaardbare gedrag.
en zij zou idd veilig over t straat moeten kunnen lopen gelijk welk moment vd dag of nacht. 1 maar neem nu toch maar die pepperspray mee en probeer een beetje veilig te doen (!ook al heb je gelijk!). 2 de mama en de papa zouden wsl toch ook graag wat meer studeren en wat minder feesten en nachtbrakerij zien en lezen op je blog. Laatst gewijzigd door Anna List : 12 oktober 2015 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als onze juffrouw toch niet wilt luisteren naar mij, en er zich een aanschaft, dan kan ze best ingeval van noodzaak zeggen dat dat busje van de aanvallers is, en dat zij het uit hun handen geslagen heeft ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Silke is geschrokken van de reacties. Wat kan er nu toch mis zijn met een islamitische hoofddoek ? Het domme wicht.
Vlaamse draagt 10 dagen hoofddoek: "Geschrokken van de reacties http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...reacties.dhtml Vrouwen doen een doek op hun hoofd om niet meer lastig gevallen te worden door moslims http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=28 STUDIE VAN DE ISLAM http://exmoslim.org/studie%20van%20de%20islam.html
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het dan over een gewapende indringer en nog mag je jezelf en het gezin niet verdedigen. Misschien hebben die mensen tijdens de geboorte per ongeluk te weinig zuurstof gekregen ofzo, anders kan ik zulke idiote uitleg niet verklaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Personen in nood moet je helpen anders pleeg je schuldig verzuim.
Zonbron, heb jij niks beter te zeggen dan dat is geen foto van pepperspray. En deze week in de krant, de politie was zo schattig in Brussel, politie moet niet schattig zijn. Politie moet optreden. En als die kleine stond te schreeuwen in een winkel, kun je die kleine dan geen GAS-boete geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |