![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
De core business van het VB is een het einde van Belziekske, EU kritiek en vreemdelingenstandpunt. Je kan er toch niet omheen dat Belziekske aan z'n laatste adem bezig is, dat het EU scepticisme onder de bevolking nu groter is dan 10-15 jaar terug en dat het immigratiebeleid strenger is dan ooit tevoren. Er is nog werk, nog héél veel werk, maar er zit wel evolutie in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is rechts ?
Me dunkt dat ze bij de N-VA veel rechtser zijn dan bij het VB. Ze zijn daar verdomme zo donkerblauw geworden dat zelfs ik er op de duur schrik van zou krijgen. Zoals ik de laatste peilingen lees zijn zelfs de donkerste donkerblauwen van de VLD naar de N-VA aan het overlopen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke manier?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() zelfbeschikking, volledige ondubbelzinnige onafhankelijkheid, en niet na een onderhandelingsronde.
nadien zal Vlaanderen dan wel kiezen of het links, rechts of zelfs islamitisch wil wezen van mijn part...maar het zal er zelf voor kiezen in alle vrijheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk ontwikkeld West-Europees land neemt maatregelen om het land minder aantrekkelijk te maken voor asielzoekers, behalve het onze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB moet een wetsvoorstel in dienen om de asielzoekers een tijdelijk en vooral beperkt statuut wat betreft de SZ te geven, op die manier zijn we zeker dat zelfs de N-VA tegenstemt. En als ze niet tegenstemmen, want je weet dat BDW er voorstander van is, dan staat de N-VA samen met het VB aan de ene kant en de traditioneel anti-Vlaamse partijen aan de andere kant. Droomscenario.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke manier?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Goedhartige plagerij van een leverancier is " not done " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Toch niet, moest je bij mij komen solliciteren dan vloog je zo al onmiddellijk buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat spreekt zijn reactie totaal niet goed. Het is trouwens Twitter waar we het over hebben, geen officiële brief of communicatie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Die twitteraars zijn allen linksen die opgetrommeld werden om te reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik vind dat ze me mij met mijn familienaam moeten aanspreken (met mijnheer er dan nog voor) dan antwoord ik gewoon niet, punt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |