![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schoolgaande jeugd van de middenschool Hillsborough kreeg wel een erg eigenaardige groepswerkje voorgeschoteld. Wie zou U redden, wie laat U sterven?
Enkele opties waren: een zwarte, een witte, Donald Trump, Obama, een jood... Indrukwekkend: https://www.youtube.com/watch?v=jvJKfcspSnY Enkele onstelde klasgenoten reageerden woedend en verscheurden de ondervraging. Politiek bedrijven en gloeiend heet racisme/discriminatie aanwakkeren in een klaslokaal, kan dat wel? Ongetwijfeld is dit slechts het puntje van de ijsberg en gebeuren zulke zaken met regelmaat. Laatst gewijzigd door zonbron : 16 oktober 2015 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afbeelding:
![]() Lees ook: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ald-Trump.html 'This is racist in every form': Florida mother's outrage over Middle School 'Lifeboat Test' where students forced to choose between saving Barack Obama Justin Bieber and Donald Trump De test: MIDDLE SCHOOL LIFEBOAT TESTDe girl doctor en de ex-convict (reeds voldoende geleden) eruithalen en de rest toch maar wegduwen? Wat zou Uw keuze zijn? ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 16 oktober 2015 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Donald trump. Da's met moeite menselijk te noemen. Zijn erfgenamen zouden U ook dankbaar kunnen zijn.
Obama, zo'n excuus voor een cryptocommunistische verdoken muzel, arg. De rabi en de dominee. Vrij waardeloze figuren in een overlevingssituatie en gaan er snel voor zorgen dat er nog minder overlevenden zijn. Justin Bieber. Geen verdere uitleg nodig. De leraar. (met JVDB en AJ in gedachte)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 oktober 2015 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Tja, wie voor een muzel kiezen wil moet voor de halfwitte Obama gaan. Een prima keuze. De vouwelijke dokter en de ex-convict worden dus sowieso gered. Laatst gewijzigd door zonbron : 16 oktober 2015 om 23:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Asjemenou , krijg nou wat !!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 oktober 2015 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt gewonnen, 2de prijs, 14 dagen in een Hollands frituur.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, waarom moeten ze mensen uit de reddingsboot schoppen als ze wat weinig eten hebben?
Die reddingsboot is alleen maar lichter geworden in de tussenliggende periode. Dus daar gaat het niet om.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You must also list people in order of importance, because if they run out of food and water the less important people will have to be dumped over board. Citaat:
Amerikanen zien teveel Hollywood en zombiefilms blijkbaar. Hmmm, mss dienen er enkelen overboord gegooid te worden als lokaas. Soit. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=rFDgSKbapzY Laatst gewijzigd door zonbron : 18 oktober 2015 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eerste reeks keuzes gingen over wie mag verzuipen bij de start, en alle opgeofferden zijjn gekozen op basis van verifieerbare gegevens.
Geen van hen draagt iets bij tot het verder overleven van de mensen op de reddingsboot. Dus, zonder meer informatie kan ik geen verdere keuzes maken van wie er Soylent Green of aas om te vissen mag worden.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ... even denken ...
* a girl doctor * Donald Trump meenemen ![]() U denkt, waarom kies je die twee Uni? De enige 'logische' verklaring daarvoor is: De girl doctor daar trouw ik na een tijd wel mee en Donald Trump, die laat ik deftig betalen, omdat ik hem heb meegenomen, case closed.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 oktober 2015 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze dame is ook dokter. ![]() Zou U dan niet beter gaan voor de Latijns Amerikaanse vrouw? ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Spaanse vrouw, zwanger vrouw en vrouwelijke arts zijn geschikt voor meerdere doeleinden, die mogen dus mee. De rest is enkel ballast en verspilling van voedsel en water. Die zouden toch enkel ruzie maken over wie het voor het zeggen heeft en wie voorrang heeft op wie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ontvang de prijs met plezier ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste prijs is 2 dagen in een Hollands frituur.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3de prijs , 1 maand in een hollandse frituur
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kartonnetje duvel.