Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2015, 09:04   #101
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
een socialmedia medewerker heeft die obligatie ook niet.
Een medewerker is en blijft een medewerker ongeacht via welke weg hij/zij met de klanten communiceert.
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2015, 09:18   #102
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
In Vlaanderen is dit niet de norm. Doet dit bij een franstalige en u kan een klacht verwachten.
Als u mijn voorgaande berichten leest, ziet u dat ik ook voorstander ben van het gebruik van 'mijnheer/mevrouw + achternaam'.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2015, 09:18   #103
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In Vlaanderen is dit niet de norm. Doet dit bij een franstalige en u kan een klacht verwachten.
Als u mijn voorgaande berichten leest, ziet u dat ik ook voorstander ben van het gebruik van 'mijnheer/mevrouw + achternaam'.
Oud 15 oktober 2015, 09:31   #104
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 15 oktober 2015, 09:58   #105
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Sam van Rooy:

Van Rooy:

Daar kan ook niet veel zinnigs uit komen, natuurlijk.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2015, 10:03   #106
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
De klantendienst zegt hier letterlijk, omdat we uw vraag onbeleefd gesteld vinden (= nog altijd subjectief) gaan we ze niet beantwoorden. Doe dit als klantendienstmedewerker in eender welk privébedrijf waar men serieus bezig is met klantencontact en je hebt een ferme waarschuwing aan je broek en terecht. Ik post nog even de afbeelding:

Die laatste opmerking is gewoon niet nodig en verraad dat de klantendienstmedewerker meegaat in de emotionaliteit van de klant. Dom en een beginnersfout. Moest men dit laatste advies op klantendiensten consequent toepassen (elke onbeleefde vraag niet beantwoorden) zou men in callcenters 30% van de telefoons gewoon mogen inhaken. Laten we blij zijn dat de meeste callcenters/bedrijven al lang aan hun medewerkers geleerd hebben om professioneel om te gaan met emotionaliteit van de klant.
ik zie nog altijd niet in wat die klantendienst verkeerd geschreven heeft. Professioneel en correct beantwoord, zo moet het zijn.
Oud 15 oktober 2015, 10:05   #107
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik zie nog altijd niet in wat die klantendienst verkeerd geschreven heeft. Professioneel en correct beantwoord, zo moet het zijn.
Ze zeiden geen "Meneer", Van Rooy aka schapenhoofd wil met "meneer" aangesproken worden.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2015, 10:15   #108
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Het is trouwens niet zo dat je als klant je alles kunt permitteren, elementaire beleefdheid is ook een vereiste als klant.
Oud 15 oktober 2015, 10:40   #109
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Moest men dit laatste advies op klantendiensten consequent toepassen (elke onbeleefde vraag niet beantwoorden) zou men in callcenters 30% van de telefoons gewoon mogen inhaken.
dat zou een zegen zijn!

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 15 oktober 2015 om 10:40.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2015, 11:10   #110
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

en Sam graaft zijn eigen putje nòg dieper!
http://www.demorgen.be/binnenland/-m...aire-a2490806/

hilarisch.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2015, 11:39   #111
doremi
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Als je dat niet inziet moet je zeker geen carrière ambiëren in een moderne klantendienst.

Toch nog maar eens herhalen dat ik het gedrag en manier van doen van die Van rooy ook maar kinderachtig vind om het nog zacht uit te drukken. Maar in een relatie professional - klant moet de professional daar boven staan. Als je als klantendienst zo reageert op klanten die ongeveer deze houding hebben (en neem van mij aan, dat zijn er ongelooflijk veel, mijn bovenstaande 30% is nog een brave inschatting) in een concurrentiële omgeving heb je een groot probleem. De enige reden waarom de NMBS zich dit kan veroorloven (net als hun belabberde stiptheid) is hun monopolie.
Oud 15 oktober 2015, 11:39   #112
doremi
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Als je dat niet inziet moet je zeker geen carrière ambiëren in een moderne klantendienst.

Toch nog maar eens herhalen dat ik het gedrag en manier van doen van die Van rooy ook maar kinderachtig vind om het nog zacht uit te drukken. Maar in een relatie professional - klant moet de professional daar boven staan. Als je als klantendienst zo reageert op klanten die ongeveer deze houding hebben (en neem van mij aan, dat zijn er ongelooflijk veel, mijn bovenstaande 30% is nog een brave inschatting) in een concurrentiële omgeving heb je een groot probleem. De enige reden waarom de NMBS zich dit kan veroorloven (net als hun belabberde stiptheid) is hun monopolie.
Oud 15 oktober 2015, 14:55   #113
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ze zeiden geen "Meneer", Van Rooy aka schapenhoofd wil met "meneer" aangesproken worden.
Ze gebruikten de voornaam. Dat is iets anders dan aanklagen om met "meneer" aangesproken te worden.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2015, 05:24   #114
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ze zijn professioneel gebleven, lees eerst waarover het gaat en geef dan commentaar. Klagen over vertraging en dan weigeren om te zeggen over welke trein het gaat, is gewoon idioot. Veel kans dat hij helemaal niet op een trein zat maar gewoon goesting had om te zagen.

En als je niet tegen de hitte van Twitter kunt, blijf dan uit die keuken, welkom in 2015.
Het kan best zijn dat hij zich idioot gedroeg, dat doen klanten wel vaker. Probeer eens zo te reageren als je bij een helpdesk werkt. Het zal niet lang duren eer je buiten ligt.

Laatst gewijzigd door Snerror : 16 oktober 2015 om 05:27.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2015, 07:11   #115
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Als de klant de koning is, dan moet de aanbieder van goederen of diensten snugger genoeg zijn om te weten hoe de klant liefst aangesproken wordt.

We leven in 2015. Dat wil zeggen dat men in de meest hedendaagse communicatiemiddelen inderdaad begint met de voornaam.
Maar men schakelt onmiddellijk om, met een kleine sorry, naar datgene wat de klant wenst.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2015, 19:10   #116
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als de klant de koning is, dan moet de aanbieder van goederen of diensten snugger genoeg zijn om te weten hoe de klant liefst aangesproken wordt.

We leven in 2015. Dat wil zeggen dat men in de meest hedendaagse communicatiemiddelen inderdaad begint met de voornaam.
Maar men schakelt onmiddellijk om, met een kleine sorry, naar datgene wat de klant wenst.

.
Alleen beseft men bij de NMBS nog steeds niet dat "de klant koning is"...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2015, 19:35   #117
doremi
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Alleen beseft men bij de NMBS nog steeds niet dat "de klant koning is"...
Men moet het daar ook niet beseffen aangezien men niet in een concurrentiële omgeving zit. Bij een bedrijf in de privé had de medewerker die zoiets post al een serieus probleem.
Oud 17 oktober 2015, 15:32   #118
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Doe eens een inspanning, ik ben er zeker van dat je het zal inzien.
Oud 17 oktober 2015, 15:37   #119
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

.
Klopt niet Schoof : men gebruikt U bij een eerste gesprek; het is pas wanneer de relatie beter wordt dat men je of jij gebruikt. En dit geldt ook voor het gebruik van de voornaam.
Oud 17 oktober 2015, 15:45   #120
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sam van Rooy is gewoon een egocentrische, onbeschofte, gestampten boer.(met alle respect voor echte boeren)
Hij is geen reclame voor zijn partij, maar bevestigt alle vooroordelen tegenover het VB. Dom dus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be