![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie werkt betaald mijn eten denken ze maar. Gans dat reteverhaal van de vervuiler betaald is gemaakt van en voor de onnozelen. Enig idee welke impact je hiermee hebt gedaan op jobs, verkoop, welvaart en economie? Jullie maken alles kapot en als aan het einde van de rit enkel nog de minimalisten zullen overschieten. Maken ze zichzelf kapot. Een pot nat van suskes en wiskes.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reteverhaal van de vervuiler betaald.
Hoerenjong geeft lichtvangers premies en wij betalen de ander zijn klodden. Ik zou wel eens willen weten hoeveel ze er zelf liggen hebben of in een of andere obscure zonnenpanelen park eigendom hebben. Die wij "hun' betalen!
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens iemand die de dt regel nog niet eens kent, maak ik iets complex als de economie kapot, as if he would know. Ja jongens. 1 april is nog ver af hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan je het weeral niet halen ?
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Tzijn de sossen geweest, uiteraard, de grijsgedraaide NVA plaat staat weer aan.
Een waar zaten de coalitiepartners van de sossen in die tijd ? Aan het slapen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
mee. ![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() We zullen ze draaien tot we de achterkant erdoor horen en daar staat het volgende nummer:
https://www.youtube.com/watch?v=9c01vRo7lAs PS: Ik heb ze niet opgezet ![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() He. We hebben recht op minstens 25 jaar macht, met een pauze van een paar jaar en dan opnieuw enkele decennia. Ieder om beurt, eerst is de PS aan de beurt geweest in het verleden en nu is het onze toer.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die 10000€ en meer verdienen en die bv in brussel een pand van 1 milj kunnen kopen en daar hun dubbel glas, rendementsketel, vloerverwarming, isolatie en zonnepanelen en nog zo wat ....zijn propere spazrzame mensen.
Zo proper dat de arme werkloze die ergens in een bouwval van een huisjesmelker moet wonen dan maar moet afdokken als zijnde vervuiler! Niet zelden huurt die loser dus nog eens af van die gesubsidieerde verwenneling. En dat is jullie concept van : de vervuiler en de schone. Niks anders. loser.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetzelfde nu met de biv.
3 miljoen diesels rijden er rond. 3 miljoen eigenaars die met een pennetrek de waarde van hun auto zien zakken. 3 miljoen eigenaars die gedwongen worden een kleinere wagen aan te kopen op een veel meer verbruikend geheel. besparing absoluut nul. verlies... veel. en te vermelden dat er meer fijn stof op het platteland is dan in de stad. Te verwachten. ..het ozongat die nu weer ter sprake zal komen en de zure regen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 oktober 2015 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je lijkt mij machtsdronken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
En waarom zouden zij gedwongen worden een kleine auto te kopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ze zouden het beter platgooien en van op de grond herbeginnen heropbouwen,
|
![]() |
![]() |