![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Amai ge zijt nog echt een fast rabbit
![]() Waarom moeten wij altijd de redder van andere landen spelen? Waarom? kunnen wij bepaalde ideologieën niet gewoon op eigen bodem beperken en simpelweg niet erkennen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ik snap dat wel. Ik snap gewoon niet hoe Salma ons probleem is terwijl Europa overspoelt wordt door ex jihad strijders die Europa ooit bewapende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sowieso moeten alle ideologieën en religies die in strijd zijn met onze grondwet verboden worden en de volgers ervan vogelvrij verklaard worden.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Salma is gewoon een voorbeeld van hoe vreselijk de islamistenideologie wel is en dat toegevingen doen aan zo'n minderwaardige religie en de volgelingen ervan onaanvaardbaar is.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Of ge zweet een generatie uit en begeleid de volgende naar beter?
En hoe doen we dit het beste? ![]() Secularisme. Ik ben de sleutel, ik ben de Mahdi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de rechter en kerkelijke leider die onderdak verleende aan Martine? Dat zijn imbm "onze" problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Omdat blind-feministen als het erop aankomt niet zo feminist zijn of hun leer dan niet in de praktijk brengen. Of gewoonweg omdat ze hypocriet zijn. Bv. baas over eigen baarmoeder willen zijn maar de ander moet wel voor de abortus zorgen. Ziek in het hoofd, noem ik zoiets. Ik geloof daarentegen wel in een gezond islamitisch feminisme. Anti-religieuzen zijn tegen georganiseerd "geloof" maar hangen vaak zelf georganiseerde normen/waarden aan, zoals de grondwet of een andere stroming van één of andere grondlegger. Maar ik bedoelde eigenlijk dat de islam geen religie is voor hen die blijven vasthouden aan hun hypocrisie, terwijl deugdzamen hun best doen om zichzelf te beteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Die was alvast niet opgesloten.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
baas over eigen baarmoeder willen zijn maar de ander moet wel voor de abortus zorgen. Ben jij zo'n deugdzame Guinny? Wij hebben andere namen voor jouw soort...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ze willen het enkel verbieden omdat het hun stoort. het maakt hun geen reet uit wat er met vrouwen gebeuren. zie onderstaande quote van de typische moslimhater. Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 20 oktober 2015 om 11:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien je twijfel: vraag het haar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Ik wil het verbieden omdat het me stoort dat 51% van de moslims minder rechten hebben dan de overige 49%.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Weet niet? Alice moet nog antwoorden.
Maar zulk secularisme is unaniem hetzelfde over Europa (incl. openbare plaatsen). Als iemand in boerkini loopt SO Be It. Maar de Europeaan dwingen tot verhoogde taksen meer van dat te aanvaarden is de waanzin voorbij. In een secularisme kan iedereen zijn wie ze willen. De islam aanwijzen is makkelijk. Maar het zijn de verkozenen die onze samenleving leefbaar moeten houden. Salma is een druppel op een hete plaat. Schrijnend zeker en ik leef mee. Ook met meisjes wiens borsten platgestreken worden en besneden. Daar moet wat aan gedaan worden. Maar eerst ons eigen continent behouden zoals het was of het probleem verplaatst zich naar hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben het 100% eens met uw drang om dit continent te vrijwaren van de islamitische smeerlapperij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() De verkozenen beperken ons, maken alles duurder, verwaarlozen investeringen voor het volk en laat meer volk binnen.
Je kan de verantwoordelijkheid pas bij het volk leggen als er referenda zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Absoluut voorstander van referenda maar het feit dat die er niet zijn, sluit niet uit dat iedere burger zijn of haar verantwoordelijkheid neemt en als degelijk mens, met respect voor de wetten van dit land, zijn of haar leven leidt.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Wanneer men aan de democratie voorbij gaat tellen nieuwe ontworpen regels niet. Dat is wat een dictatuur doet en alle verzet is legitiem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Hoe verzet jij je?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat er in afgelegen moslimlanden afspeelt heeft geen enkele relevantie voor onze wetten en rechten.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 20 oktober 2015 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |