![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk naar Turkije: daar kun je al iets "moderns" ontwaren, maar de hardcore van achterlijke moslims blijven maar prutsen om het weer als vroeger te krijgen! |
|
|
|
|
|
#682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lees en huiver:
http://www.express.be/business/nl/ec...ing/216581.htm Met dank aan de incompetentie van onze Europese "leiders". |
|
|
|
|
#683 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#684 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Turkije heeft Europa de oorlog verklaard, men moet daar niet flauw over doen. |
|
|
|
|
|
#685 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De volgende dominosteen is gevallen: Oostenrijk gaat ook hekken plaatsen.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#686 |
|
Minister-President
|
Dat dacht ik ook. Hun houding toont genoeg aan dat het geen vluchtelingen zijn.
|
|
#687 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...-stappen.dhtml Vluchtelingen???? |
|
|
|
|
|
#688 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Simpel , zij die weigeren , weiger hen zonder pardon !!
Zulke horen niet thuis in onze maatschappij !! Trouwens , merendeels van vluchtelingen gaat om mensenhandel , die mensensmokkelaars verdienen er heel goed aan !! De rest interesseert hen geen zak !!!!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#689 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#690 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Helaas zal men weer zeggen dat de conventie van Geneve dit niet toelaat. Opzeggen (een deel toch) van die conventie. Het is nobel om anderen te helpen, maar Europa is de enige die dat doet. DIt is niet vol te houden dus op termijn , als er genoeg import is geweest, komen hier meer en meer problemen en kan niemand meer helpen. We moeten ons beperkten tot steun aan opvan in de eigen regio. |
|
|
|
|
|
#691 | ||
|
|
Citaat:
1. Zoals u zei, durven ze en willen ze niet. 2. Is het het fysiek überhaupt mogelijk al die gasten op te sporen?
|
|
|
|
#692 | |
|
|
Alvast niet de mo. Niet dat ik geloof dat die ander dat wel kon, maar da's een aparte discussie.
|
|
|
|
#693 | |
|
|
Daar heb ik niet op tegen. Echter zullen onze linkiewinkie-zageventen daar vol ijver een stokje voor steken... Ze zijn toch zo braaf en multiflauwekulverrijkend, meneer...
|
|
|
|
#694 |
|
|
Europa heeft geen goed bewaakte buitengrenzen.
|
|
|
|
|
#695 | |
|
|
Dat komt er ook nog bij. Sterker nog, dat is de oorsprong van het hele probleem. Het is zelfs zo extreem, dat zelfs in het geval dat Europa nu goed bewaakte buitengrenzen zou krijgen, het al te laat zou kunnen zijn. Ik hoop dat ik me hierin schromelijk vergis.
|
|
|
|
#696 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
#697 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#698 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zouden ze niet beter werken aan de opbouw van hun eigen regio ipv een andere regio ongewenst binnen te vallen! Dat moet stoppen, weg met die gasten en de politiekers die verantwoordelijk zijn voor dat gedoe op straat!
|
|
|
|
|
#699 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al diegenen die er al zijn, zijn als zaadjes die verder zullen aangroeien! Straks familie, kinderen, vrouwen enz Het is hun recht om het op een andere naar de bliksem te helpen nietwaar! De mensenrechten en godsdienstvrijheid zoals het in hun kraam past, terwijl ze aan beiden hun voeten vegen! |
|
|
|
|
|
#700 | |
|
|
Citaat:
Daarom zal de EU ,Turkije veel harder moeten aanpakken , bijvoorbeeld met sancties. |
|
|
|