![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondertussen heeft de trol 't weer klaargespeeld om de muhamed doodrijder uit de wind te zetten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Wat mij tot nadenken stemt, waren de lauwe reacties wanneer het een zatte onderdirecteur van het vrome net was, die straalbezopen een meisje doodreed en ook vluchtmisdrijf pleegde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Hallo?
Is er nog iemand?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ok dan , hier komt de reden voor me te straffen .
Another Jack is een trol , één die elke dag 16,13 berichten deelt . Dat is 2 per werk uur . De werkuren die volgens hem al overbezet zijn . Straf me maar , ......................... dioot . |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() "Werkuur", dioot!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Man man, wat een figuren..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showthread....jf#post7012830
8 reacties, geen spoor van de selectief verontwaardigden toen.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 oktober 2015 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is die directeur reeds gearresteerd? Is hij voor een politierechter verschenen? Werd hij veroordeeld? Ik weet van dat geval niets, maar hoe dan ook als hij vluchtmisdrijf heeft gepleegd dan heeft hij zich schurkachtig gedragen en hoop ik dat hij veroordeeld werd tot een gevangenisstraf. Tenzij dat ook hij er in geslaagd is om onder te duiken en nog steeds aan het "onderhandelen" is met de politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom stond die onderdirecteur in het regionale nieuws, die Turk op de voorpagina? De gelijkenissen zijn nochtans frappant. Vooral verder blijven nadenken nu, quercus! Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 oktober 2015 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien omdat de dader al drie veroordelingen opliep bij politie-rechtbanken, en al twee keer zijn rijbewijs werd ingetrokken.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt op mijn vragen niet geantwoord. Hoe is dat onderdirecteur-verhaal uiteindelijk afgelopen? Ik herhaal: mij is dat gebeuren onbekend. Ik kan slechts hopen dat hij reeds zijn verdiende straf heeft gekregen. En, als het slechts in het regionale nieuws vermeld werd verwondert het mij niet dat ik er mij niets van herinner. Of er gelijkenissen zijn weet ik dus evenmin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Man, zoek professionele hulp voor al je fobieën en waanvoorstellingen. En druk nu maar, als dat je gelukkiger kan maken.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man heeft geen dag in de cel gezeten, is "ziekjes" thuis gebleven en werkt nu vrolijk verder in afwachting van zijn proces. Het slachtoffer leeft als een plant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |