![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Doodrijder geeft zich aan met advocaat. Kreeg reeds 7x rijverbod. Had nooit rijbewijs behaald. Heeft bekend. Riskeert 7 jaar en 30.000€ boete. Bron teletekst.
Laatst gewijzigd door Frederik2000 : 3 november 2015 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou inderdaad nooit geen rijbewijs gehaald hebben die smeerlap.
Citaat:
'De guillotine ware een betere oplossing.' ![]() Levenslang rijverbod.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 november 2015 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe kun je nu 7 keer rijverbod hebben en geen rijbewijs hebben.. ???
Werkt er iets ambtelijk niet correct in Belgie ? http://newsmonkey.be/article/59619 stel u voor dat je uw eID kaart of digitaal rijbewijs moet insteken en dan pas start de auto. Perfect big brother app, maar je rijdt niet... tenzij je iemands kaart begint te pikken In elk geval lost het probleem op van 'dronken rijden en geschorst worden' 'traceerbaarheid bij rijden' 'bewijs dat jij aan het stuur zat bij een overtreding' de vraag is moet je iemand uberhaupt schorsen ivm rijden, of kun je ide persoon niet gewoon eens veroordelen tot 100uur rijles als alternatiefetc
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 3 november 2015 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() De oplossing kan simpel zijn.
Stem een wet die toelaat om (naast bestaande straffen) de wagen tot een blokje te persen van iedereen die zonder rijbewijs en/of verzekering rijdt. Ook als het niet hun wagen is. Het zal mensen misschien ook tegenhouden hun wagen "uit te lenen" aan rijbewijsloze chauffeurs. Laat een maand tussen het persvonnis en de persing zodat een wagen als gestolen kan aangegeven worden... As ze het niet onmiddellijk voelen in hun portemonnee, dan voelen ze het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Rechter d'Hondt heeft in het VRT nieuws nog eens de vinger op de wonde gelegd: de politierechters in dit kloteland kunnen mekaars vonnissen niet raadplegen/opvragen. Kafka draait zich om in zijn graf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) indien een gestolen wagen , deze moet terug ongeperst naar de eigenaar , daar die er niks aan kan doen !! Bij eventuele Schade , rekening voor de dader , zonder pardon !!!! 2) Desnoods ook bij zulke "chauffeurs" met rijbewijs (al dan niet rijbewijs tijdelijk in beslag genomen) !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 november 2015 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
only in Belgium ![]() degoutant dat gebrek aan politiek verantwoordelijkheidsgevoel van de uitvoerende macht in dit land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Kafka maar draaien, en de minister van justitie blijft zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Geens ging justitie toch hervormen, maar den advocaat had tijd nodig om zich in de dossiers in te werken. Ik denk dat hij binnen 5 jaar nog niet veel verwezenlijkt zal hebben.
Hopelijk komt den doodrijder snel vrij, dan kunnen de famieleden en vrienden van dat meisje zelf het recht in handen nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan wel. Alleen is het instrumentarium niet gedigitaliseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal logisch dat zo'n ingrijpende stap niet van de ene op de andere dag wordt gezet. In ieder geval, het staat in de beleidsnota van de minister en ook het justitioneel apparaat is er vragende partij voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans om een buitenlandse boete te innen zijn er middelen genoeg....daar komt niemand onderuit....ook onze Doodrijder niet ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik hoop dat ze die eens goed straffen maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doodrijder Merel (12) weigert naar rechtbank te komen
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151125_01989127 Veel respekt toont die niet , voor zowel de overleden , de wet , awel , ik hoop dat ze hem figuurlijk op z'n bek pissen !!!! Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Citaat:
De dader zelf kan niet zwaar genoeg gestraft worden punt ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 december 2015 om 21:39. |
||||
![]() |
![]() |