![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Neen, moslim is geen ras, te westers zijn is ook geen ras.
Mocht er nu staan te westerse man slaat moslima dan mag je wat ik hierboven zei vergeten, want dan is het wel racisme. Ik betrap me erop dat ik echt wel politiek correct aan het denken ben nu, oefenen, oefenen en nog eens oefenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Dat is hun cultuur. Moet je respect voor hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar Patrick, het overgrote deel van de moslimgemeenschap is vredelievend en past zich perfect aan aan de Belgische samenleving en westerse waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat? Orthodoxe Joden bv. staan even ver van het christendom af als moslims is mijn indruk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() (Moslim facebook modus on) Als de vuile slet zich niet gedraagt volgens de heilige koran moet ze gestraft worden. Ze mag blij zijn dat ze niet gestenigt is. Binnenkort zal je toch op elke hoek van de straat een mand met stenen zien staan om de westerse hoeren te stenigen. Je zal wel zien... het komt eraan... moslims zullen zegevieren en de westerse varkens zullen creperen. Allah snackbar... (moslim facebook mode off)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk. Ik, met mijn christelijke opvoeding heb steels geleerd dat stelen of liegen slecht is, niet alleen van medechristenen, maar van de medemens in het algemeen. Dat komt overeen met de Europese traditie. Dat is een groot verschil met sekte achtige religies die stelen of liegen alleen veroordelen indien het gebeurd tegenover leden van de eigen religie. Dat zijn samenlevingsondermijnende superioriteitsgedachten. Dat gaat in tegen de principes waarop onze samenleving gebaseerd is, die in dat opzicht dus niet 'judeo-christelijk' genoemd kan worden, indien er van die tegenstrijdige waarden verkondigd worden. Toen ik bij de scouts was leerde ik drie goede daden te doen. Tegenover wie werd er nooit bijgezegd. Alle mensen zijn namelijk gelijkwaardig volgens de christelijke traditie, zoals ik die begrepen heb. Een tijd geleden zag ik een reportage op TV waar bleek dat van een Orthodoxe Jood eveneens drie goede daden verwacht werden...maar het grote verschil was dat er expliciet werd bijgezegd dat die daden gericht dienden te zijn op een Jood. Anders telt het blijkbaar niet. Religies die zo sectair denken hebben nog een weg af te leggen vooraleer ze de waarden benaderen die ik als christelijk heb aangeleerd gekregen. Ik distantieer me van dat soort van gedachtegoed of het nu om de Islam of het Jodendom gaat. Men dient hen te vragen expliciet afstand te doen van 'racistische' ideologieverspreiding. Vrijheid van religie stopt daar waar die religie zich racistisch (in ruime zin) begin te gedragen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 november 2015 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wanneer is de eerste vrouwelijke priester, piskop of paus?
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Judaïsmestaat inderdaad ver af van het Christendom. Toch heeft niemand last van dat Judaïsme om de eenvoudige reden dat het volstrekt geen bekeringsdriftige religie is. In tegenstelling tot de Islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze zijn dan ook met veel te weinig, om een grote bek op te zetten.
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslim mot zijn ex af.
Ja, mag niet hé. Groene parlementair vermoordt zijn vrouw/bijna-ex in Oostende. Ja, mag niet hé. Hommeles tussen een Franstalig Vlaams parlementslid en zijn secretaresse, wiens vent vermoord is. Ja, afwachten hé, of het mocht of niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eeuwig domme goyim plaatst zich middenin dit conflict. Tijd om zich terug te trekken en deze 'mensen' eens goed hun gang te laten gaan. Uiteraard in hun heimat, het MO. Voor lulkoek en vooral véél last moet Europa zijn grenzen sluiten. Laatst gewijzigd door zonbron : 5 november 2015 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reminder: ![]() ![]() ![]() Europa verlaten AUB, ga er maar op los in de zandbak. En dan later zien we wel... kortom... oprotten betekent dat dus. Zoals vroeger de TV-show, ren je rot... Maar wel in de juiste richting AUB, jerusalem en mecca... VAARWEL! Laatst gewijzigd door zonbron : 5 november 2015 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |