Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2015, 16:51   #81
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
Spreken we hier dan van racisme?
Neen, moslim is geen ras, te westers zijn is ook geen ras.
Mocht er nu staan te westerse man slaat moslima dan mag je wat ik hierboven zei vergeten, want dan is het wel racisme.

Ik betrap me erop dat ik echt wel politiek correct aan het denken ben nu, oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 17:41   #82
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Bs'd

Dat is hun cultuur. Moet je respect voor hebben.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 18:22   #83
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Moslim uit Temse slaat ex-vrouw op intensieve omdat ze 'te westers' is.

Dit verhaal is zo schrijnend dat je haast niet zou geloven dat het echt gebeurd is. Maar het is realiteit. En nog wel in hartje Vlaanderen.

Na haar werk werd een moslima uit Temse achtervolgd door haar ex. Het slachtoffer was op weg naar haar zus. Daar aangekomen schold de ex de twee uit: "Jullie zijn vuile hoeren en sletten. Kijk hoe jullie erbij lopen!"

Daar bleef het niet bij. Enkele rake klappen en een bezoek op intensieve later bleek dat haar milt verwijderd moest worden. Daar houdt de dame ook een blijvend letsel aan over.

De 'man' (als je zoiets al zo kan noemen) was niet aan zijn proefstuk toe. Er waren in het verleden al gevallen van huishoudelijk geweld, maar de man kwam steevast vrij.

Om begrijpelijke reden wil het slachtoffer liever anoniem blijven. Het verhaal kwam aan het licht na een Facebook-post van de zus. De vrouw gaat nu met haar advocaat bekijken wat de mogelijke gerechtelijke stappen zijn. Het concept van een vrije, zelfstandige vrouw (wat perféct normaal is binnen onze maatschappij, ongeacht je religie) ging er bij deze 'kerel' dus duidelijk niet in. Triestig! We wensen het slachtoffer en haar familie nog veel sterkte.

Daaraan zie je dat deze kerels nooit zullen integreren in België, deze 'meneer' was al een tijd in België.
Hoelang gaat dit nog gebeuren?
Tot als er doden gaan vallen en wat gaat de regering dan zeggen?
We wisten het niet.

Maar Patrick, het overgrote deel van de moslimgemeenschap is vredelievend en past zich perfect aan aan de Belgische samenleving en westerse waarden.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 18:49   #84
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Maar Patrick, het overgrote deel van de moslimgemeenschap is vredelievend en past zich perfect aan aan de Belgische samenleving en westerse waarden.
Bs'd

De Islam past zich niet aan aan de judeo-christelijke beschaving. Dat is het probleem.
Oud 4 november 2015, 18:54   #85
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

De Islam past zich niet aan aan de judeo-christelijke beschaving. Dat is het probleem.
Wat is dat? Orthodoxe Joden bv. staan even ver van het christendom af als moslims is mijn indruk.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 19:01   #86
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Wat is dat? Orthodoxe Joden bv. staan even ver van het christendom af als moslims is mijn indruk.
Bs'd

Met dat verschil dat zij geen aanslagen plegen, de sociale zekerheid niet leegzuigen en niet massaal in 't gevang zitten.
Oud 4 november 2015, 19:07   #87
knip
Gouverneur

knip's schermafbeelding

Standaard

(Moslim facebook modus on) Als de vuile slet zich niet gedraagt volgens de heilige koran moet ze gestraft worden. Ze mag blij zijn dat ze niet gestenigt is. Binnenkort zal je toch op elke hoek van de straat een mand met stenen zien staan om de westerse hoeren te stenigen. Je zal wel zien... het komt eraan... moslims zullen zegevieren en de westerse varkens zullen creperen. Allah snackbar... (moslim facebook mode off)
knip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 19:19   #88
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Met dat verschil dat zij geen aanslagen plegen, de sociale zekerheid niet leegzuigen en niet massaal in 't gevang zitten.
Het gaat hier om vrouwenrechten. Niet veel verschil op dat gebied lijkt me.

Kijk. Ik, met mijn christelijke opvoeding heb steels geleerd dat stelen of liegen slecht is, niet alleen van medechristenen, maar van de medemens in het algemeen. Dat komt overeen met de Europese traditie. Dat is een groot verschil met sekte achtige religies die stelen of liegen alleen veroordelen indien het gebeurd tegenover leden van de eigen religie. Dat zijn samenlevingsondermijnende superioriteitsgedachten. Dat gaat in tegen de principes waarop onze samenleving gebaseerd is, die in dat opzicht dus niet 'judeo-christelijk' genoemd kan worden, indien er van die tegenstrijdige waarden verkondigd worden.

Toen ik bij de scouts was leerde ik drie goede daden te doen. Tegenover wie werd er nooit bijgezegd. Alle mensen zijn namelijk gelijkwaardig volgens de christelijke traditie, zoals ik die begrepen heb. Een tijd geleden zag ik een reportage op TV waar bleek dat van een Orthodoxe Jood eveneens drie goede daden verwacht werden...maar het grote verschil was dat er expliciet werd bijgezegd dat die daden gericht dienden te zijn op een Jood. Anders telt het blijkbaar niet.

Religies die zo sectair denken hebben nog een weg af te leggen vooraleer ze de waarden benaderen die ik als christelijk heb aangeleerd gekregen. Ik distantieer me van dat soort van gedachtegoed of het nu om de Islam of het Jodendom gaat. Men dient hen te vragen expliciet afstand te doen van 'racistische' ideologieverspreiding. Vrijheid van religie stopt daar waar die religie zich racistisch (in ruime zin) begin te gedragen.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 november 2015 om 19:26.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 19:43   #89
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier om vrouwenrechten. Niet veel verschil op dat gebied lijkt me.

Kijk. Ik, met mijn christelijke opvoeding heb steels geleerd dat stelen of liegen slecht is, niet alleen van medechristenen, maar van de medemens in het algemeen. Dat komt overeen met de Europese traditie. Dat is een groot verschil met sekte achtige religies die stelen of liegen alleen veroordelen indien het gebeurd tegenover leden van de eigen religie. Dat zijn samenlevingsondermijnende superioriteitsgedachten. Dat gaat in tegen de principes waarop onze samenleving gebaseerd is, die in dat opzicht dus niet 'judeo-christelijk' genoemd kan worden, indien er van die tegenstrijdige waarden verkondigd worden.

Toen ik bij de scouts was leerde ik drie goede daden te doen. Tegenover wie werd er nooit bijgezegd. Alle mensen zijn namelijk gelijkwaardig volgens de christelijke traditie, zoals ik die begrepen heb. Een tijd geleden zag ik een reportage op TV waar bleek dat van een Orthodoxe Jood eveneens drie goede daden verwacht werden...maar het grote verschil was dat er expliciet werd bijgezegd dat die daden gericht dienden te zijn op een Jood. Anders telt het blijkbaar niet.

Religies die zo sectair denken hebben nog een weg af te leggen vooraleer ze de waarden benaderen die ik als christelijk heb aangeleerd gekregen. Ik distantieer me van dat soort van gedachtegoed of het nu om de Islam of het Jodendom gaat. Men dient hen te vragen expliciet afstand te doen van 'racistische' ideologieverspreiding. Vrijheid van religie stopt daar waar die religie zich racistisch (in ruime zin) begin te gedragen.
bij orthodoxe joden zijn de rechten vd vrouw idd even beperkt als bij moslims. Ipv een hoofddoek, moeten zij een pruik dragen, en vreselijke rare zwarte mantelpakjes dragen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 21:40   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor wanneer is de eerste vrouwelijke priester, piskop of paus?
Oud 4 november 2015, 22:13   #91
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Voor wanneer is de eerste vrouwelijke priester, piskop of paus?
Bs'd

Voor wanneer is de eerste witte neger of eerste gele varken?
Oud 4 november 2015, 22:18   #92
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Judaïsmestaat inderdaad ver af van het Christendom. Toch heeft niemand last van dat Judaïsme om de eenvoudige reden dat het volstrekt geen bekeringsdriftige religie is. In tegenstelling tot de Islam.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 23:40   #93
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het Judaïsmestaat inderdaad ver af van het Christendom. Toch heeft niemand last van dat Judaïsme om de eenvoudige reden dat het volstrekt geen bekeringsdriftige religie is. In tegenstelling tot de Islam.
ze zijn dan ook met veel te weinig, om een grote bek op te zetten.

Citaat:
Oud 5 november 2015, 00:04   #94
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 00:33   #95
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
bij orthodoxe joden zijn de rechten vd vrouw idd even beperkt als bij moslims. Ipv een hoofddoek, moeten zij een pruik dragen, en vreselijke rare zwarte mantelpakjes dragen.
En aderspatkousen..
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 00:35   #96
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
En aderspatkousen..
ja, t'is me wat met die religioten

Citaat:
Oud 5 november 2015, 09:57   #97
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Moslim mot zijn ex af.
Ja, mag niet hé.

Groene parlementair vermoordt zijn vrouw/bijna-ex in Oostende.
Ja, mag niet hé.

Hommeles tussen een Franstalig Vlaams parlementslid en zijn secretaresse, wiens vent vermoord is.
Ja, afwachten hé, of het mocht of niet.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 10:15   #98
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Voor wanneer is de eerste witte neger?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 10:21   #99
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die zijn ook nog eens opgedeeld. Naar de buitenwereld toe gedragen de meeste joden zich als een verdeelde massa (wat ze trouwens zeer zeker zijn), maar als puntje bij paaltje komt zwijgen de meesten net zoals de meerderheid van de moslims over het onrecht. Dat wordt van bovenin via allerlei boekjes en duistere "opper"wetten ingegeven...

De eeuwig domme goyim plaatst zich middenin dit conflict. Tijd om zich terug te trekken en deze 'mensen' eens goed hun gang te laten gaan. Uiteraard in hun heimat, het MO. Voor lulkoek en vooral véél last moet Europa zijn grenzen sluiten.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 5 november 2015 om 10:24.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2015, 10:29   #100
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
One way ticket naar het MO AUB, hier niet gewenst.

Reminder:

Europa verlaten AUB, ga er maar op los in de zandbak. En dan later zien we wel... kortom... oprotten betekent dat dus. Zoals vroeger de TV-show, ren je rot...

Maar wel in de juiste richting AUB, jerusalem en mecca... VAARWEL!
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 5 november 2015 om 10:37.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be