![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik morgen beslis van de het linker pink kootje van mijn kinderen af te kappen, denk ik dat het geen half uur duurt voor de politie mij komt oppakken.
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ongeveer alle Europese landen. Enkel Zwitserland is een uitzondering. De aristocratie aan de macht is wel een electieve en geen heriditaire aristocratie meer. Maar de wetten worden niet door het volk gestemd (wat "democratie" wil zeggen). Het volk wordt gedwongen een zekere kliek aan te duiden die wetgevende macht heeft. Dat is de definitie van een aristocratie, he.
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een straat-agitator als Abou Jahjah als "intellectueel" voorstellen lijkt me ook al niet van grote intelligentie getuigen.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Alleen een pak minder populair.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 november 2015 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() En willen Europeanen dan niet seculaire leven in meerderheid JVDB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Zou een secularisme naar een conflict Leiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hoe hypocriet kan men zijn te denken dat als men getroffen is door griep dat dat de wil van allah is, maar men toch griepvaccins neemt? Moslims willen terug naar de 7de eeuw na christus maar rijden wel met Toyota's (vooral die van islamic state, dikke vrienden met de Saoedi's - wahabisten), hebben iphones, etc.. Is moet enkel besluiten dat islamideologen een kruising zijn van debielen en psychopaten. Wie wil daar nu bij behoren. Gelukkig zijn er steeds meer die zich van islam afkeren. Gelukkig maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat u uw leerlingen vertelt is waarschijnlijk links-progressistische praat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, gans #SWAG is dat, kritiek op de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast zijn er een aantal vrijblijvende technische afspraken, waar het niet om "juist" of "fout" gaat, maar om tot een beslissing te komen. Bijvoorbeeld of men links of rechts van de baan dient te rijden. Dat kan je niet afleiden van eerste principes. Dat zijn afspraken. Daar heeft democratie haar plaats.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 november 2015 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ginder niet perfect, dat weet ik ook wel. Maar voor serieuze kwesties trekt men wel naar de stembus. Niet om te weten of de palen van de verkeerslichten nu rood en wit, of geel en zwart moeten geverfd worden.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het budget voor de verdere modernisering van het Zwitsers leger volgens u een serieuze kwestie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Burger
|
![]() Ik zie de toekomst wel rooskleurig. Ik woon tussen de moslims en andere allochtone en zie toch wel een verandering. In onze democratie is er godsdienstvrijheid en de moslims mogen hun godsdienst beleven in hun privé leven zoals zij dat willen, als het maar binnen ons wettelijk kader gebeurt. Het valt me op dat ontwikkelde moslims, die hogere studies gedaan hebben, hun godsdienst niet meer beleven, net zoals de christenen. De tradities worden wel nog wat meegevierd, net zoals veel christenen doen, maar op langere termijn zullen ook zij minder praktiseren en zullen hun moskees leeglopen, net zoals bij ons waar het christendom op zijn einde loopt. Misschien is het wel goed dat ze Europeaan geworden zijn en leren om verdraagzaam te zijn en in een seculiere maatschappij te wonen en te leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |