![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp u niet ??
Lees al uw postings ivm de islam , zoek , en u zal vinden ![]() postcount=54 , u bent blijkbaar toch blij dat ze er uitligt ?? kijk naar de vorige smiley ![]() Samson (met hoofd van Gerard) & Gert ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik bestrijd inderdaad de Islam, maar moet ik daarom moslims haten?? nee toch Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ivm K3: En de winnaars worden ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft eigenlijk niets te maken met de wedstrijd zelf of dat nu een moslima is Nora of niet, ze heeft het nog lang volgehouden, had er in het begin al moeten uitliggen. Ze paste gewoon niet in het K3 plaatje en zingen????
Demi paste ook totaal niet in het K3 plaatje, misschien solo gaan??? Het is er niet gemakkelijker op geworden. De solo's: (persoonlijke mening uiteraard ![]() Marthe had het moeilijkste nummer maar ook dat heeft ze enorm goed gezongen 'Waar zijn die engeltjes?'. (moet door!!!) Ik vond Hanne niet goed beginnen aan haar liedje 'Oya lélé' heeft wel wat K3 uitstraling maar ... Lisa heeft dat best goed gedaan met 'boem boem boem', ik zie daar niet echt een K3 in. Jindra die 'Ik ben verliefd op Leonardo' zong heeft dat best goed gedaan. Of ze echt K3 factor heeft ... geen idee. Demi en Nora vielen af. Ik blijf bij de combinaties: Marthe*, Klaasje*, Hanne Marthe*, Klaasje*, Lauren Marthe*, Klaasje*, Jindra * Moeten zeker door, zijn K3sters. De meisjes hun haren zullen gekleurd worden en dat kan al wel eens voor problemen zorgen in de zin van dat er meisjes zijn die aan hun haar niet willen laten aankomen ![]() Dat gaat nog leuk worden en wij wachten vol spanning af. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2015 om 07:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hier vooral een kwestie van ze niet voor te trekken alleen maar omdat ze moslim zijn. Het gezond verstand (en het besef dat Nora véél fans en geld zou kunnen kosten) heeft hier gezegevierd.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je kunt er wel iemand bepaald in willen, maar als die duidelijk de lat niet haalt (en dat was bij Nora zo) dan kun je niet anders dan haar laten gaan. Terecht.
Met het afschuiven van Demi ben ik niet akkoord. Ze heeft misschien wel de hoogste artiestenfactor van allemaal, kan heel goed zingen en staat er echt elke keer ze op het podium kruipt. Dat was in dit geval ondergeschikt aan het feit dat ze niet echt een K3-uitstraling heeft vind ik. Los daarvan moet Marthe er altijd bij. Die heeft en kan werkelijk alles. De hype rond Hanne is me totaal niet duidelijk. Ik zou haar er niet bij zetten. Ik hou het voorlopig op Marthe, Lauren en Klaasje. Als wil ik die laatste twee nog wel eens iets horen zingen eerst eigenlijk. Laatst gewijzigd door poekieJ : 31 oktober 2015 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marthe en Klaasje moeten zeker door. Tussen Lauren, Hanne en Jindra kiezen als K3'tje dan denk ik dat Lauren dat zal van hun laatste 'optredens' afhangen en daar gok ik op Lauren. Zoals ik iets hogerop al schreef: Ik blijf bij de combinaties: Marthe*, Klaasje*, Hanne Marthe*, Klaasje*, Lauren Marthe*, Klaasje*, Jindra * Moeten zeker door, zijn K3sters. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wil klaasje beffen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt dat Demper zijn seksueel getinte zinnen zelfs tot bij de K3 fans in de smaak gevallen zijn.
Las ik in de krant van vandaag de reactie van een kleintje van 8 jaar die van mening was dat "Hanne is sexy" was. Geen idee wat dat er met te maken heeft met de wedstrijd, zo zie je maar ... Er zijn maat twee goed combinaties mogelijk: Marthe, Klaasje en Lauren Marthe, Klaasje en Hanne. (uiteraard is dat mijn persoonlijke mening ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 november 2015 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, gun die meisjes eens hun bekendheid.
Ze komen op tv en het is zo weer voorbij.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 6 november 2015 om 05:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanavond zullen we weten wie dat zijn ... Ik blijf erbij dat het uit deze zal moeten 'komen' ... ![]() Marthe, Klaasje en Lauren of Marthe, Klaasje en Hanne. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 november 2015 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet wie dat zijn en ik wil het ook niet weten.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 6 november 2015 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is niet meer wat 't geweest is en 't zal nooit meer worden wat 't was.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Wurre, Libro, nie meer wurre dat was.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marthe, Klaasje, Hanne
![]() Ik heb zelfs gestemd ![]()
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Jacques Vermeire nu een ziekenhuisbandje rond zijn pols?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |