![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat de makak en de talmoedjood verwijderd moeten worden.
Leve het Rooms-Katholieke Europa!
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niets met rechten of plichten te maken heeft, maar wel met etiquette. Ik hoop dat u uit beleefdheid toch nog altijd de deur openhoudt voor een dame. Of moeten we uit naam van een totaal verkeerd begrepen emancipatiebeleid misschien ook al laten? Staat u ook uw plaats op de bus niet af aan een oudere vrouw, gewoon om u zwaait met "gelijke rechten"? Enzovoort. Samenleven is meer dan de wet; het is ook een cultureel patroon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En etiquette is geen reden om aan de ene meer rechten toe te kennen dan aan een andere. En ja, natuurlijk sta ik mijn plaats op de bus/tram af aan een oudere vrouw of man. Probleem is wel dat degene die ouder zijn dan mij steeds zeldzamer worden. Laatst gewijzigd door daiwa : 9 november 2015 om 02:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zich heb ik geen problemen dat men ALLE geloofsgeloofsymbolen verwijderd ,
zeker alvast omtrent dat 2000 jaar oud vertelseke !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om welke reden zouden die symbolen verwijderd moeten worden? Is dat niet van dezelfde aard als het vernietigen van Boeddhabeelden zoveel jaar geleden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
binnen in uw privekot , stampt ge uw kot gerust overvol !! https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...5ecae0391d.jpg http://3.bp.blogspot.com/-Q7k7KybcSm...00160346_n.jpg http://southernhospitalityblog.com/w...room_thumb.jpg https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...f00f29030b.jpg http://media.tumblr.com/tumblr_m2mn11Bz401qm9rbs.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier verder in de straat is zo ne winkel met kristallen en van die zever, moeten die ook weg uit de etalage? Aanstoot nemen is toch wel de ziekte van de 21ste eeuw hoor. Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 november 2015 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel Jan , ze kunnen die kerkgebouwen voor andere nuttigheden gebruiken !!
Ruïnes afbreken of opblazen , nee , dat moet ook niet !! Jan & AnarchoChristophe: Sommige hebben hun kruis in de tuin moeten aanpassen of verwijderen !! http://www.kuleuven.be/thomas/page/media/view/32179 Ik zou mij daar inderdaad aan storen , zoiets is werkelijk overdreven !! Stel dat een even groot beeld zou zetten met bv: FUCK YOU ?? Of 7,5m beeld van een naakte vrouw (die zichzelf bevredigt) , hoe zou men daarop reageren ?? Ja , winkels met souvenirs , tja .... Zolang ze geen beeld van bv: 7,5m neerrammen in hun uitstalraam !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 november 2015 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |