Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2015, 20:41   #901
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Om 17:16

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als ik fout ben, geen probleem, dan zal ik dat toegeven. Maar ik ga het wel eerst controleren hoor
Om 17:28

Citaat:
Ik heb in de Acts of Union van 1707 geen spoor kunnen terugvinden over een exit mogelijkheid voor de schotten...
Man man je bent of een supersnelle lezer of een ordinaire bedrieger, en ik ben er van overtuigd dat de 2é optie meer dan de waarheid is

Laatst gewijzigd door rookie : 9 november 2015 om 20:42.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 20:47   #902
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht

Man man je bent of een supersnelle lezer of een ordinaire bedrieger, en ik ben er van overtuigd dat de 2é optie meer dan de waarheid is
OK Flup, : prove me wrong. Ik wacht.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 06:52   #903
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK Flup, : prove me wrong. Ik wacht.
Bwah, zij hebben geen antwoord, en dus proberen zij het op een andere manier.
Ik verwed dat hij zelfs niet is gaan zien hoe lang dat verdrag juist is.
Oud 10 november 2015, 09:32   #904
marie daenen
Banneling

Standaard

[quote=Pandareus;7886455]
Citaat:
Ik wacht al maanden met veel belangstelling op je antwoord wat 'regimepers' eigenlijk wil zeggen, als N-VA het regime bepaalt als sterkste politieke formatie op regionaal en federaal niveau...
Alsof een regime afhangt van een toevallige verkiezingsuitslag. De macht van de PS is ook niet gebouwd op één enkele overwinning maar op jarenlang aan de macht te zijn geweest, zijn pionnetjes overal in het publieke forum te hebben kunnen plaatsen en de publieke informatie naar zijn hand te hebben kunnen zetten en dikwijls zelfs om te toveren in een eigen propagandaforum...

Maar zelfs dan is de PS op zich niet het regime, maar wel alle geinstalleerde zuilen, vakbonden, mutualiteiten en vooral de maffia erachter die heel dat systeem uitgevonden heeft en voor zich uit duwt om eigen doeleinden te realiseren zoals de transfers staande te houden terwijl de franstalige burgers er duidelijk niet mee op vooruit gaan en de economie van het hele land ook niet.
Maar wie profiteert er dan van die zogenaamde gedwongen sollidariteit die Vlaanderen stilaan meer en meer de das om doet???

Die verdoken profiteurs, want je zult ze niet op verkiesbare plaatsen vinden, die noem ik het regime... De politieke partijen, vooral die partijen die de volledige steun krijgen van onze regimemedia, die politieke partijen zijn enkel en gewoon de handlangers van dat regime van profiteurs die nog liever België kaalscheren dan zelf een euro in te leveren... En dan de sossen maar declameren dat het geld gehaald moet worden bij de rijken... IK wacht echt erop dat ze dat eindelijk zullen doen of misschien nog liever dat ze stoppen met het geld van de gewone burgers af te dragen aan die rijken...

Citaat:
Ik neem aan dat je het over zijn fameuze Berber-uitspraak hebt ? Maak je niet druk, ook BDW leerde hieruit dat je als politicus beter geen te gemakkelijk te misbruiken uitspraken doet. Zijn uitspraak was dom, erg dom zelfs. Een klein kind kon weten dat 100% van zijn politieke tegenstanders hem daarop zou een tackle zetten. Zoiets niet weten = ongeschikt zijn voor politiek, behalve misschien op dorpsniveau.
Tjiens, de hele francofone media die Maingain steeds weer en opnieuw voorstelt als de démocrate Maingain..., en die man heeft verdomme veel ergere racistische en opruiende taal gebezigd dan BDW... Met bovendien veel ergere en zwaardere gevolgen voor heel de Vlaamse bevolking uit de hoofdstad en uit de rand...
Als men dat toch zo gebrand is op verdraagzaamheid en als men dan toch zo bevreesd is voor racistische uitschuivingen en de maatschappij die op racisme gebouwd zou worden,... Waarom laat men zo'n ruziestoker, die de elementaire rechten van de Vlamingen steeds weer en altijd opnieuw met de voeten treedt; waarom klaagt de Vlaamse media deze vuilbek dan niet aan en blijft hem aanklagen totdat hij ten minste zijn woorden intrekt en totdat ten minste de franstalige media hem niet meer als zogezegd democraat kan voorstellen zonder zichzelf als anti-democratisch en anti-Vlaams belachelijk te maken???
Waarom???
Heel la Belgique is gebouwd om het anti-Vlaams racisme en de Vlaamse media kijken braaf de andere kant uit???

En BDW zou voor alles wat hij zegt eerst zijn tong drie keer in zijn mond moeten omdraaien, want het zou wel eens verkeerd kunnen geinterpreteerd worden; terwijl de anti-Vlaamse francofone media niet verkeerd geinterpreteerd kan worden maar rechtuit verkeerd is en daar wordt braaf over gezwegen...

De Vlaamse media en zijn politieke aanhangers maken zichzelf meer en meer belachelijk met hun dubbele tong discours...

De hele hetse de laatste dagen over Galant in de franstalige kranten gelezen???
Dat men Galant aanklaagd; geen enkel probleem. Maar dat men Gallant direct veroordeeld en voorschoteld als een vogel voor de kat want ze heeft gelogen, want ze heeft... Dat is niet één burg maar zijn vele bruggen te ver...

En met zulk een regime media, die op dit ogenblik alles behalve in handen van jouw zogenaamd regime (de huidige meerderheid) is...
Inderdaad we glijden verder en verder weg van de democratie en we slippen meer en meer in een dictatuur die steeds minder en minder zijn ware gelaat kan verbergen...

Men is tegen racisme; ik ook. Maar men is zelf rechtuit racistisch of men veegt het echte racisme onder de mat..., ik niet.

Citaat:
Maingain zijn handelsfonds als politicus is zijn fransdolle expansiedrift in de rand, zonder dat is hij niets, een nulliteit. Die kapitaliseert daar gewoon op en doet dat louter en alleen om zijn eigen carrière te bestendigen. Meer zoek ik daar niet achter.

Dat heeft allemaal weinig te maken met de echte politiek, op niveau van regeringen en meerderheden. Maingain is een anachronisme.
Als je nog niet door hebt dat het hier niet om Maingain gaat, maar om de hele francofone media die hem als de grote verdediger van de francofonie opvoert tegen die stoute Vlamingen...
En waar blijft de Vlaamse media om die voorstelling te counteren en als vals te ontmaskeren???
Ik dacht dat ze voor België waren??? Niet dus, ze zijn misschien voor la Belgique??? Maar dat ze dan naar de andere kant van de taalgrens verhuizen, want daar zullen ze zich veel beter thuis voelen, zo te lezen...

Citaat:
Wie heeft dat concreet ontraden, en wanneer ? Graag een bron aub.
Er is een programma van de VRT geweest over de taaltoestanden in de scholen aan de andere kant van de taalgrens. Het ging over Waver, als voorbeeld...
Niemand van de staf kende twee woorden Nederlands. Onverwachts voor een Nederlandstalige reporter te staan en ze voelden zich beet genomen.
De doodeenvoudigste vragen in het Nederlands in een klas, laatste jaar en de leerlingen verstonden de vraag zelfs niet, laat staan dat ze er op konden antwoorden...
Hun mantra is en blijft dat ze van hen onmogelijk mogen vragen dat ze Nederlands zouden leren en ten tweede dat ze verdomd toch zo dwaas niet gaan zijn om hun tijd in die kuttaal Nederlands te steken... Vooral nu ze de Engelse taal ontdekt hebben...
Hun redenering, ga naar het buitenland en je bent niets meer met het Nederlands...
Dat er ook een binnenland bestaat, ofwel blijven ze in Wallonië... Maar de Vlamingen moeten maar de wil opbrengen om vredig samen te leven, aan hen, grote francofonie, is die les niet besteedt, in tegendeel...

Citaat:
Ik heb geen zin om op elke slak zout te gaan leggen... Wat een waalse minister van energie meent te moeten zeggen over het belgische niveau interesseert me totaal niet.
Het zou al veel geloofwaardiger zijn als jij, en ten minste de Vlaamse media op wat meer slakken (en ze zijn er in overvloed) zout zouden leggen ipv ostentatief de andere kant te blijven uitkijken...

Citaat:
Dat is nu net het grote verschil tussen jou en mij, Marie. Ik lees de pers effectief, niet enkel wat titeltjes op een gratis reclame website voor een magazine zoals knack.be of een promo website zoals hln.be
En ik geef toe dat ik veel te weinig de franstalige pers lees, dat is beperkt tot maximum de weekend editie van LLB om het idd eens van een andere kant te bekijken.

Jij leest niets, behalve wat titels, wat 'lezersreacties' en af en toe eens een blogje zoals dat van die ouwe militair op de-bron.org of af en toe eens een spitant stuk in Doorbraak.
Ik lees misschien niet veel; ik luister wel naar het franstalige nieuws en ik observeer mijn omgeving en hoe ze denken en handelen en dan kan men niet meer langs de regimemedia heen... Ze zijn geindoctrineerd, lomp gehouden waar inzicht meer dan noodzakelijk is, volgestouwd met vanalles en nog wat dat totaal geen of heel weinig nieuwswaarde heeft maar wel als heel belangrijk nieuws wordt voorgeschoteld...
Ik ga toch zelfs niet mijn tijd verdoen met dat allemaal te lezen om te ontploffen over zoveel dwaasheid en volksverketterij...
De wereld is zo al hard genoeg; ik heb het recht om mijzelf tegen zoveel volksverlakkerij te beschermen...

Citaat:
Toch voel je je om onduidelijke redenen geroepen om hier dagelijks te komen orakelen dat de vlaamse pers geen kloten waard is, terwijl je die pers zelfs niet leest... ?
Ik ben altijd Vlaams gezind geweest, maar weet dat het een enorme schok voor mij was toen ik drieentwintig jaar geleden van Vlaanderen naar Wallonië verhuisde en toen volledig werd ondergedompeld onder de franstalige klok...
Franstalig België is een voortdurende aanslag om de éénheid van dit land...
Franstalig België wil die éénheid eenvoudig weg niet.
Franstalig België is en blijft zweren bij de francofonie en enkel bij de francofonie; Bruxelles hebben ze al volledig ingelijfd, de rand volgt en de dag dat ze Vlaanderen niet meer nodig hebben, die dag mag Vlaanderen onder luid trompetgeschal het aftrappen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 09:35   #905
Another Jack
Banneling

Standaard

Werk je, Marie?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 09:41   #906
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Werk je, Marie?
Neen, ik was aan het slapen...
Oud 10 november 2015, 09:42   #907
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Neen, ik was aan het slapen...
Vind je het een gênante vraag?
Oud 10 november 2015, 09:50   #908
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben altijd Vlaams gezind geweest, maar weet dat het een enorme schok voor mij was toen ik drieentwintig jaar geleden van Vlaanderen naar Wallonië verhuisde en toen volledig werd ondergedompeld onder de franstalige klok...
Een bewuste stategie om de sterkste Vlaamse kracht te neutraliseren,zeg ik u .

Laatst gewijzigd door jogo : 10 november 2015 om 09:51.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 10:03   #909
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Vind je het een gênante vraag?
Ik wil mijn vrijheid bewaren en niet in het ene of andere kastje geduwd worden.
Oud 10 november 2015, 10:04   #910
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Een bewuste stategie om de sterkste Vlaamse kracht te neutraliseren,zeg ik u .
?
Oud 10 november 2015, 10:17   #911
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=marie daenen;7886946]
Citaat:

Alsof een regime afhangt van een toevallige verkiezingsuitslag. De macht van de PS is ook niet gebouwd op één enkele overwinning maar op jarenlang aan de macht te zijn geweest, zijn pionnetjes overal in het publieke forum te hebben kunnen plaatsen en de publieke informatie naar zijn hand te hebben kunnen zetten en dikwijls zelfs om te toveren in een eigen propagandaforum...

Maar zelfs dan is de PS op zich niet het regime, maar wel alle geinstalleerde zuilen, vakbonden, mutualiteiten en vooral de maffia erachter die heel dat systeem uitgevonden heeft en voor zich uit duwt om eigen doeleinden te realiseren zoals de transfers staande te houden terwijl de franstalige burgers er duidelijk niet mee op vooruit gaan en de economie van het hele land ook niet.
Maar wie profiteert er dan van die zogenaamde gedwongen sollidariteit die Vlaanderen stilaan meer en meer de das om doet???

Die verdoken profiteurs, want je zult ze niet op verkiesbare plaatsen vinden, die noem ik het regime... De politieke partijen, vooral die partijen die de volledige steun krijgen van onze regimemedia, die politieke partijen zijn enkel en gewoon de handlangers van dat regime van profiteurs die nog liever België kaalscheren dan zelf een euro in te leveren... En dan de sossen maar declameren dat het geld gehaald moet worden bij de rijken... IK wacht echt erop dat ze dat eindelijk zullen doen of misschien nog liever dat ze stoppen met het geld van de gewone burgers af te dragen aan die rijken...

Tjiens, de hele francofone media die Maingain steeds weer en opnieuw voorstelt als de démocrate Maingain..., en die man heeft verdomme veel ergere racistische en opruiende taal gebezigd dan BDW... Met bovendien veel ergere en zwaardere gevolgen voor heel de Vlaamse bevolking uit de hoofdstad en uit de rand...
Als men dat toch zo gebrand is op verdraagzaamheid en als men dan toch zo bevreesd is voor racistische uitschuivingen en de maatschappij die op racisme gebouwd zou worden,... Waarom laat men zo'n ruziestoker, die de elementaire rechten van de Vlamingen steeds weer en altijd opnieuw met de voeten treedt; waarom klaagt de Vlaamse media deze vuilbek dan niet aan en blijft hem aanklagen totdat hij ten minste zijn woorden intrekt en totdat ten minste de franstalige media hem niet meer als zogezegd democraat kan voorstellen zonder zichzelf als anti-democratisch en anti-Vlaams belachelijk te maken???
Waarom???
Heel la Belgique is gebouwd om het anti-Vlaams racisme en de Vlaamse media kijken braaf de andere kant uit???

En BDW zou voor alles wat hij zegt eerst zijn tong drie keer in zijn mond moeten omdraaien, want het zou wel eens verkeerd kunnen geinterpreteerd worden; terwijl de anti-Vlaamse francofone media niet verkeerd geinterpreteerd kan worden maar rechtuit verkeerd is en daar wordt braaf over gezwegen...

De Vlaamse media en zijn politieke aanhangers maken zichzelf meer en meer belachelijk met hun dubbele tong discours...

De hele hetse de laatste dagen over Galant in de franstalige kranten gelezen???
Dat men Galant aanklaagd; geen enkel probleem. Maar dat men Gallant direct veroordeeld en voorschoteld als een vogel voor de kat want ze heeft gelogen, want ze heeft... Dat is niet één burg maar zijn vele bruggen te ver...

En met zulk een regime media, die op dit ogenblik alles behalve in handen van jouw zogenaamd regime (de huidige meerderheid) is...
Inderdaad we glijden verder en verder weg van de democratie en we slippen meer en meer in een dictatuur die steeds minder en minder zijn ware gelaat kan verbergen...

Men is tegen racisme; ik ook. Maar men is zelf rechtuit racistisch of men veegt het echte racisme onder de mat..., ik niet.

Als je nog niet door hebt dat het hier niet om Maingain gaat, maar om de hele francofone media die hem als de grote verdediger van de francofonie opvoert tegen die stoute Vlamingen...
En waar blijft de Vlaamse media om die voorstelling te counteren en als vals te ontmaskeren???
Ik dacht dat ze voor België waren??? Niet dus, ze zijn misschien voor la Belgique??? Maar dat ze dan naar de andere kant van de taalgrens verhuizen, want daar zullen ze zich veel beter thuis voelen, zo te lezen...

Er is een programma van de VRT geweest over de taaltoestanden in de scholen aan de andere kant van de taalgrens. Het ging over Waver, als voorbeeld...
Niemand van de staf kende twee woorden Nederlands. Onverwachts voor een Nederlandstalige reporter te staan en ze voelden zich beet genomen.
De doodeenvoudigste vragen in het Nederlands in een klas, laatste jaar en de leerlingen verstonden de vraag zelfs niet, laat staan dat ze er op konden antwoorden...
Hun mantra is en blijft dat ze van hen onmogelijk mogen vragen dat ze Nederlands zouden leren en ten tweede dat ze verdomd toch zo dwaas niet gaan zijn om hun tijd in die kuttaal Nederlands te steken... Vooral nu ze de Engelse taal ontdekt hebben...
Hun redenering, ga naar het buitenland en je bent niets meer met het Nederlands...
Dat er ook een binnenland bestaat, ofwel blijven ze in Wallonië... Maar de Vlamingen moeten maar de wil opbrengen om vredig samen te leven, aan hen, grote francofonie, is die les niet besteedt, in tegendeel...

Het zou al veel geloofwaardiger zijn als jij, en ten minste de Vlaamse media op wat meer slakken (en ze zijn er in overvloed) zout zouden leggen ipv ostentatief de andere kant te blijven uitkijken...

Ik lees misschien niet veel; ik luister wel naar het franstalige nieuws en ik observeer mijn omgeving en hoe ze denken en handelen en dan kan men niet meer langs de regimemedia heen... Ze zijn geindoctrineerd, lomp gehouden waar inzicht meer dan noodzakelijk is, volgestouwd met vanalles en nog wat dat totaal geen of heel weinig nieuwswaarde heeft maar wel als heel belangrijk nieuws wordt voorgeschoteld...
Ik ga toch zelfs niet mijn tijd verdoen met dat allemaal te lezen om te ontploffen over zoveel dwaasheid en volksverketterij...
De wereld is zo al hard genoeg; ik heb het recht om mijzelf tegen zoveel volksverlakkerij te beschermen...

Franstalig België is een voortdurende aanslag om de éénheid van dit land...
Franstalig België wil die éénheid eenvoudig weg niet.
Franstalig België is en blijft zweren bij de francofonie en enkel bij de francofonie; Bruxelles hebben ze al volledig ingelijfd, de rand volgt en de dag dat ze Vlaanderen niet meer nodig hebben, die dag mag Vlaanderen onder luid trompetgeschal het aftrappen...
Het was misschien vooral een "enorme schok" omdat u in een totale andere wereld belandde. Geen paniek, voor mij is het ook zo als ik naar Vlaanderen ga of als u interesse hebt voor wat er boven/beneden de taalgrens gebeurt. En het is niet per se iets politieks. Ik zal u een voorbeeld geven : in Vlaanderen is er al die heisa rond de show van VTM over de nieuwe K3 leden en nu over de carrière van die nieuwe leden. Geen woord daarover in Franstalig België en de meeste Franstalige Belgen weten zelfs niet wie K3 is.
Dat zegt genoeg, denk ik. Er is een kloof, niemand mag dit ontkennen.
Waar ik wel niet akkoord met u gaat, is wanneer u zegt dat "Franstalig België is en blijft zweren bij de francophonie". Dat vind ik toch overdreven. OK, op het culturele vlak is Franstalig België duidelijk vooral op Frankrijk gericht. U merkt het zeker in Wallonië : wie kijkt er nooit naar TF1, France 2 en compagnie? Kijk de nieuwe generatie van Franse artiesten : al de Kendji, Louane, Frero Delavega, enz............... zijn even populair in Franstalig België als in Frankrijk maar totaal onbekend in Vlaanderen om maar een voorbeeld te geven. Maar zeggen dat Franstalig België bij de francophonie blijft zweren, neen, daarmee ga ik niet akkoord en vind ik het overdreven.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 10:29   #912
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Je werkt niet, met andere woorden.
Oud 10 november 2015, 10:31   #913
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus heb jij er geen probleem mee dat jij het risico loopt door anderen in het kastje van steuntrekker te worden gestopt.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2015, 11:38   #914
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Je werkt niet, met andere woorden.
Ik lig inderdaad hele dagen te slapen...

Dus je vertelt zever; maar als je het hebt over het feit of ik op de dop sta of niet; ik sta niet op de dop, punt...
Oud 10 november 2015, 11:39   #915
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dus heb jij er geen probleem mee dat jij het risico loopt door anderen in het kastje van steuntrekker te worden gestopt.
Daar heb ik wel problemen mee juist omdat ik niet in dat kastje zit...
Oud 10 november 2015, 11:53   #916
marie daenen
Banneling

Standaard

[quote=Everytime;7887004]
Citaat:

Het was misschien vooral een "enorme schok" omdat u in een totale andere wereld belandde. Geen paniek, voor mij is het ook zo als ik naar Vlaanderen ga of als u interesse hebt voor wat er boven/beneden de taalgrens gebeurt. En het is niet per se iets politieks. Ik zal u een voorbeeld geven : in Vlaanderen is er al die heisa rond de show van VTM over de nieuwe K3 leden en nu over de carrière van die nieuwe leden. Geen woord daarover in Franstalig België en de meeste Franstalige Belgen weten zelfs niet wie K3 is.
Dat zegt genoeg, denk ik. Er is een kloof, niemand mag dit ontkennen.
Waar ik wel niet akkoord met u gaat, is wanneer u zegt dat "Franstalig België is en blijft zweren bij de francophonie". Dat vind ik toch overdreven. OK, op het culturele vlak is Franstalig België duidelijk vooral op Frankrijk gericht. U merkt het zeker in Wallonië : wie kijkt er nooit naar TF1, France 2 en compagnie? Kijk de nieuwe generatie van Franse artiesten : al de Kendji, Louane, Frero Delavega, enz............... zijn even populair in Franstalig België als in Frankrijk maar totaal onbekend in Vlaanderen om maar een voorbeeld te geven. Maar zeggen dat Franstalig België bij de francophonie blijft zweren, neen, daarmee ga ik niet akkoord en vind ik het overdreven.
Hewel ik moet je gelijk geven want aan de tram-tram die het nu gaat zie ik Wallonië nog eerder totaal verengelsen en zelfs totaal verarabieren en van zichzelf vervreemden dan Vlaanderen...
Dus kan ik dan alleen maar besluiten dat uit de tijd van 'la Belgique de papa' en van la Belgique tout court zich in franstalig België een enorme afkeer, haat en zelfs tegenzin tegen Vlaanderen opgekweekt heeft, welke gevoelens nu heel diep geworteld zijn en er nog moeilijk uit te krijgen zijn...

Zoals het woord, Nederlander, Duitser en nu dus ook Vlaming alleen maar vijandsbeelden in het franstalige brein oproepen...

Dit zijn reacties die heel onbewust aanwezig zijn en die reacties wijzen er dus op dat we met een niet al te hoog ontwikkeld volk te maken hebben maar eerder met brave meelopers... Welke verblinde meelopers wel enorme grote verwoestingen kunnen aanrichten eens gestuurd door slechte sujetten, waartegen ze helemaal niet gewapend zijn...
In feiten kunnen we alleen maar hopen dat onder hen gene nieuwe Hitler of Napoleon opstaat...

Wat jouw voorbeeld van K3 betreft; onschuldiger kan dat niet want K3 heeft voor zover ik weet geen enkele politieke of andere macht over franstalig België. Hetgeen we spijtig genoeg niet kunnen zeggen over de franstalige politiek die heel la Belgique voor de Vlamingen totaal verziekt...
Oud 11 november 2015, 10:08   #917
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Als zijn referendum een even groot succes zal zijn als zijn signeersessie op de boekenbeurs...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2015, 10:09   #918
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht

Die zit

Ik sta versteld dat hij de N-VA er nog niet bijgesleurd heeft, of het VB. Maar wat niet is...?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2015, 11:53   #919
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Die zit

Ik sta versteld dat hij de N-VA er nog niet bijgesleurd heeft, of het VB. Maar wat niet is...?
Jij mag anders gerust rookie te hulp komen hoor Filip, als je het antwoord tenminste weet.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2015, 12:13   #920
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Misschien moeten we wel een referendum organiseren over het einde van Calvo.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be