![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Mensen hebben zoveel sec nodig om van menu te veranderen , dan zoveel sec. om het uit te leggen .
Zie ze al bijéén zitten "mannen wij hebben 380 sec. om een overval te plegen" En de blauwe mannen komen er aan "en madammeke op welke toetsen heb je gedrukt? goed nadenken hé want rechter moet de reden weten waarom wij te laat waren" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() als je niets doet wordt je automatisch verbonden...man man, wat een hoop zever over dit allemaal!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en zeker communautair. Zet mensen met verschillende talenkennis aan de telefoon en probleem is opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor ....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zou ik gaan voor: Dead Life - Life is just to long Kan het nog idioter ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |