![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aan den toog hangen vééééééél wereldverbeteraars hoor.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2015 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Sinds decennia al, zijn ze verzekerd van hun straffeloosheid en profiteren gul van de onbevoegdheid en machteloosheid van het component: 'Justitie'. Vroeger, werden meestal de jongeren op 'rooftocht' gestuurd. Nu: door de gevangenisstraffen tot 3 jaar cel niet meer uit te voeren, is dit niet meer nodig. Waarom zouden ze zich nog moeten schamen ? ? ?. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stop met het pamperen , het bewijs is weeral geleverd als je de beelden ziet.
Ik zie een moslima met een hoofddoek, en een allochtoon in een witte training weg vluchten. De rest zie ik allochtone jongeren en een dame in het rood gekleed die probeert de boel kalm te houden maar er niet in lukt. Leve het multiculturele want het is volledig mislukt. En als niemand durft zeggen wie die jongeren waren, het waren minderjarige allochtonen die protesteerden omdat ze de zaal uit moesten maar ze hadden wel geen ticketje voor de film. De regisseur moet kwaad zijn op zijn eigen volk want die waren verantwoordelijk. En dan roepen en duwen en met van alles gooien op de politie maar niemand werd aan gehouden. Als ik als autochtone Belg met iets gooi naar de politie word ik opgepakt, waarom ik wel en de allochtone jongeren niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze niet braaf zijn is't geen "kassa kassa" voor hun vriendjes-filmmakers.
'Bij nieuwe incidenten wordt ‘Black’ uit programmatie gehaald' Ze relden omdat ze niet binnen mochten onder de 16, ochermkes toch, je zou er spontaan van gaan meerellen, met de snotapen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 12 november 2015 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat er deze avond opnieuw rellen zijn en dat ze dan inderdaad de film niet meer laten zien in de kinepolis complexen.
Word dan misschien geklasseerd onder fait diver. Maar erg dat de politie van Brussel zich laat doen door -16 jarigen. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 12 november 2015 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Schepen
|
![]() [quote=Patrick M.;7889495]Stop met het pamperen , het bewijs is weeral geleverd als je de beelden ziet.
Ik zie een moslima met een hoofddoek, en een allochtoon in een witte training weg vluchten. De rest zie ik allochtone jongeren en een dame in het rood gekleed die probeert de boel kalm te houden maar er niet in lukt. Leve het multiculturele want het is volledig mislukt. En als niemand durft zeggen wie die jongeren waren, het waren minderjarige allochtonen die protesteerden omdat ze de zaal uit moesten maar ze hadden wel geen ticketje voor de film. De regisseur moet kwaad zijn op zijn eigen volk want die waren verantwoordelijk. En dan roepen en duwen en met van alles gooien op de politie maar niemand werd aan gehouden. Als ik als autochtone Belg met iets gooi naar de politie word ik opgepakt, waarom ik wel en de allochtone jongeren niet?[/QUOTE] Afspraken van corrupte aard? - Positieve discriminatie en weleer: Den boel niet uit de hand laten lopen, door uiterst begripvol en bedarend in te grijpen. 'Islam' is een infectie die alles aan het verzieken is. Dit fenomeen is nu al bijna 1/2 eeuw aan gang en . . .het gaat nog steeds van kwaad naar erger!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet daar uiterst gezellig geweest zijn in de cinema.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan de reactie van de regisseur Adil El Arbi: ik ben opgelucht dat de rellen niet om de inhoud ging en dan moet de regelgeving maar veranderd worden naar -13 jarigen.
Dus moet volgens de regisseur de regelgeving veranderd worden ten voordele van de -16 jarige allochtonen. Moet voor de allochtonen dan alle wetten aangepast worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Met de Grootmoefti van Jeruzalem.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinepolis Brussel....ver weg van blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Naar analogie van "de boefjes" hebben onze politiek correcte tv-mediums het over "relschoppertjes".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het waren (alweer) goed geintegreerden. En ochottekes toch, de politie duwde hen weg omdat ze niet wilden vertrekken en dat vinden ze niet kunnen. Je zou ze voor minder een duw geven. De gepamperden.
Het zou me trouwens niet verbazen dat die minderjarige amok makende relschoppende, met projectielen naar de 'ongelovige' politie gooiende (goed islamitisch opgevoed dus) jihadibendeleden zijn die even een kijkje kwamen nemen of dat de film niet 'racistisch' is. Ze sluiten zich reeds aan vanaf ze 12 zijn. Naar het schijnt komen Marokkaanse politieagenten de boel hier in 'probleem'(=moslim)wijken overnemen omdat die 'jongeren' niet naar 'ongelovigen' willen luisteren. Ook dient de politie om diezelfde reden imams in te schakelen. Officieel heet het dan omdat onze politie de 'culturele' 'gevoeligheden' van die jihadis niet kennen. alla hakbaar ! alla hakbaar ! https://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 12 november 2015 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan minister Gatz die komt verkondigen op het nieuws dat ze de regels voor leeftijd voor naar een film te gaan kijken gaan onderzoeken en aanpassen.
Gaat wel rap, gisteren ambras en vandaag al een minister die het komt verkondigen. Minister Gatz werkt wel rapper dan de Belgische justitie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hardwerkende en hardstuderende jongeren die eens een avondje willen ontspannen in de cinema en de toegang ontzegd wordt door RACISTEN en APARTHEID-KKK-ACHTIGE Fascistische PRIVEMILITIES van Kinepolis. Jaja, wij autochtonen moeten dringend beschaamd zijn en onze solidariteit met deze jongeren uiten en publiek excuses vragen voor deze DISCRIMINATIE. Dat deze multiculturele jongeren maar snel een proces aanspannen tegen Kinepolis en een schadevergoeding van een nieuwe iPhone6, een BMW decapotabel en een jaarabonnement voor dancing Carré eisen en krijgen.
B.Anciaux