![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om het voorbeeld van Christus. Het gaat om het leven van Mohammed, de karavaanberover, de slavendrijver, de krijgsheer, de man die zijn gezellen iedereen uit de weg liet ruimen die hem bespotten of belachelijk maakten, zoals Mohamed Bouyari Theo van Gogh vermoordde. De man die de vrouwen en kinderen van een Joodse stam in Medina, die hij van verraad verdacht, allemaal liet wegvoeren in slavernij en alle mannen vanaf zestien liet onthoofden, omdat god hem had ingefluisterd dat ze hem zouden verraden. De man die voor elke moslim de edelste mens is die ooit geleefd heeft, de perfectie waaraan elke moslim zich moet spiegelen, het voorbeeld dat moet gevolgd worden. De man die, had hij vandaag geleefd, een prijs op zijn hoofd had en voor het Internationaal Steafhof zou gesleept worden wegens misdaden tegen de menselijkheid. Daarover gaat het, en nergens anders over.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 14 november 2015 om 03:48. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is islam, krek zoals het was van bij de stichting. Moord en geweld, in naam van een massamoordenaar die zichzelf als profeet zag van een haatdragende, boosaardige god.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam is een smerige ideologie. Die staat voor verderf, bloed en overheersing. Een ideologie die alles behalve wenselijk is in het westen of eigenlijk over heel de wereld. Een ideologie doe wij met geweld tegen moeten gaan.
Onze mentaliteit moet dringend veranderen. In gezonde westerse geesten komt er meer dopamine aanmaak als er weer eens een salaflist is omgekomen bij een bombarderend. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 14 november 2015 om 03:51. |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij in het westen moeten stoppen met zeveren dat islam vrede is. Moslims in het westen moeten heropgevoed worden, door middel van het systematisch benadrukken van de gruwelen, de barbaarsheden en de smeerlapperijen van hun profeet. Niet die van de extremisten, dat heeft geen zin, dan krijg je enkel: this is not islam... Ze moeten constant geconfronteerd worden met de inconsistenties van hun ridicuul geloof, met de verzen die elke gruweldaad goedpraten, onafgebroken. Geen moskeeën meer, geen haatpredikers meer en een dikke middelvinger naar de Saoedi's. Angst voor het dichtdraaien van de oliekraan? Zonder olie eten ze daar binnen de twee maand zand! Eens kijken wie het het langst volhoudt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 14 november 2015 om 04:04. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moge ze de wreedheid van de oude Europese mentaliteit weer voelen, de ratten . |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
X op X opnieuw.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() oh mijn god . Inside job voor grenzen te sluiten. Gestoord, ik weet het .
|
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Vanaf vandaag draag ik mijn wapen verborgen mee, overal waar ik ga. Meer woorden maak ik er niet aan vuil.
|
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "oplossingen" en suggesties, zowel van communistische kant als van de Blok-kant kunnen we missen als kiespijn. Jullie beider oplossingen en voorstellen doen me denken aan een boze patiënt die antibiotica eist van zijn huisarts, voor zijn zware verkoudheid; terwijl hij ondertussen alle zinnige raadgeving van de huisarts in de wind slaat. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#115 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met thee en koekjes, misschien?
![]() Citaat:
De linkse onnozelaars zal je bedoelen. De meeste Europeanen weten al heel lang dat islam(ieten) voor geen haar deugen. Citaat:
Dan kunnen ze mekaar in hun eigen streek 'heropvoeden' of opblazen. Citaat:
Maar nu ben ik geen naïeve dommekloot meer. Weg met die onzin en vooral met al wie er aan meedoet. Citaat:
In de eerste plaats geen geld meer voor die criminelen die hier verantwoordelijk zijn voor moslimterrorisme.
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is oorlog. Redelijkheid heeft gefaald. Het is nu toch wel duidelijk dat we niet met redelijke mensen te maken hebben. Citaat:
Dan zullen we al die islamieten misschien eindelijk eens massaal buitenkoeken.
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang geleden dat we nog eens een 'echte moslim' gezien of gehoord hebben...
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteravond zijn we getuige geweest van hoe westerse schapen afgeslacht werden door islamitische wolven. Hollande, de leider van de afgeslachte schapen werd als de grootste lafaard afgevoerd en in veiligheid gebracht. Men kan het zich bijna niet inbeelden maar toch ze het gebeuren: deze aanslagen zullen door bepaalde politieke strekkingen weer met de mantel der liefde toegedekt worden.
|
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() ![]()
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |