Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 14 november 2015, 03:46   #101
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik vrees dat de redelijke stemmen verdrongen worden in dit debat, en dat is natuurlijk ook exact het doel van deze extremisten.
Waarom zou Ruud Koopmans geen redelijke stem zijn ?
Stond de bron je niet aan ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 14 november 2015, 03:48   #102
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die heilige boeken kunnen op duizend verschillende manieren geïnterpreteerd worden, ook de Bijbel.
Het gaat niet om de bijbel. Het gaat om de koran.

Het gaat niet om het voorbeeld van Christus. Het gaat om het leven van Mohammed, de karavaanberover, de slavendrijver, de krijgsheer, de man die zijn gezellen iedereen uit de weg liet ruimen die hem bespotten of belachelijk maakten, zoals Mohamed Bouyari Theo van Gogh vermoordde.
De man die de vrouwen en kinderen van een Joodse stam in Medina, die hij van verraad verdacht, allemaal liet wegvoeren in slavernij en alle mannen vanaf zestien liet onthoofden, omdat god hem had ingefluisterd dat ze hem zouden verraden. De man die voor elke moslim de edelste mens is die ooit geleefd heeft, de perfectie waaraan elke moslim zich moet spiegelen, het voorbeeld dat moet gevolgd worden. De man die, had hij vandaag geleefd, een prijs op zijn hoofd had en voor het Internationaal Steafhof zou gesleept worden wegens misdaden tegen de menselijkheid.

Daarover gaat het, en nergens anders over.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 14 november 2015 om 03:48.
Nierika is offline  
Oud 14 november 2015, 03:50   #103
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat de redelijke stemmen verdrongen worden in dit debat, en dat is natuurlijk ook exact het doel van deze extremisten. Een anti-Islam sfeer in Europa, logisch gevolg van zulke misdaden, werkt in hun voordeel.
Waarom zijn jullie niet slimmer dan dat, enn doorzien jullie niet de ware toedracht?
Rot op met je redelijkheid.

Dit is islam, krek zoals het was van bij de stichting.
Moord en geweld, in naam van een massamoordenaar die zichzelf als profeet zag van een haatdragende, boosaardige god.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Nierika is offline  
Oud 14 november 2015, 03:51   #104
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

De islam is een smerige ideologie. Die staat voor verderf, bloed en overheersing. Een ideologie die alles behalve wenselijk is in het westen of eigenlijk over heel de wereld. Een ideologie doe wij met geweld tegen moeten gaan.

Onze mentaliteit moet dringend veranderen. In gezonde westerse geesten komt er meer dopamine aanmaak als er weer eens een salaflist is omgekomen bij een bombarderend.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 14 november 2015 om 03:51.
Nietzsche is offline  
Oud 14 november 2015, 04:02   #105
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
De islam is een smerige ideologie. Die staat voor verderf, bloed en overheersing. Een ideologie die alles behalve wenselijk is in het westen of eigenlijk over heel de wereld. Een ideologie doe wij met geweld tegen moeten gaan.

Onze mentaliteit moet dringend veranderen. In gezonde westerse geesten komt er meer dopamine aanmaak als er weer eens een salaflist is omgekomen bij een bombarderend.
Zoiets kun je niet met geweld tegen gaan.
Wij in het westen moeten stoppen met zeveren dat islam vrede is.
Moslims in het westen moeten heropgevoed worden, door middel van het systematisch benadrukken van de gruwelen, de barbaarsheden en de smeerlapperijen van hun profeet. Niet die van de extremisten, dat heeft geen zin, dan krijg je enkel: this is not islam...
Ze moeten constant geconfronteerd worden met de inconsistenties van hun ridicuul geloof, met de verzen die elke gruweldaad goedpraten, onafgebroken.
Geen moskeeën meer, geen haatpredikers meer en een dikke middelvinger naar de Saoedi's.
Angst voor het dichtdraaien van de oliekraan?
Zonder olie eten ze daar binnen de twee maand zand!
Eens kijken wie het het langst volhoudt.

Laatst gewijzigd door Nierika : 14 november 2015 om 04:04.
Nierika is offline  
Oud 14 november 2015, 04:13   #106
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Moslims in het westen moeten heropgevoed worden, door middel van het systematisch benadrukken van de gruwelen, de barbaarsheden en de smeerlapperijen van hun profeet. Niet die van de extremisten, dat heeft geen zin, dan krijg je enkel: this is not islam...
Ze moeten constant geconfronteerd worden met de inconsistenties van hun ridicuul geloof, met de verzen die elke gruweldaad goedpraten, onafgebroken.
Geen moskeeën meer, geen haatpredikers meer en een dikke middelvinger naar de Saoedi's.
Angst voor het dichtdraaien van de oliekraan?
Zonder olie eten ze daar binnen de twee maand zand!
Eens kijken wie het het langst volhoudt.
Natuurlijk kun je dit soort zaken wel met geweld tegenaan. Belgen die naar Syrie willen gaan om mee te vechten met de mujahideen moet je de doodstraf geven, islamitische haatpredikers klappen met bamboestokken.

Moge ze de wreedheid van de oude Europese mentaliteit weer voelen, de ratten .
Nietzsche is offline  
Oud 14 november 2015, 04:21   #107
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Natuurlijk kun je dit soort zaken wel met geweld tegenaan. Belgen die naar Syrie willen gaan om mee te vechten met de mujahideen moet je de doodstraf geven, islamitische haatpredikers klappen met bamboestokken.

Moge ze de wreedheid van de oude Europese mentaliteit weer voelen, de ratten .
De wreedheid van de oude Europese mentaliteit schopt hen sito presto terug naar muzelmaniakistan.

X op X opnieuw.
SDX is offline  
Oud 14 november 2015, 04:58   #108
Peche
Banneling

Standaard

oh mijn god . Inside job voor grenzen te sluiten. Gestoord, ik weet het .
Peche is offline  
Oud 14 november 2015, 05:01   #109
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
oh mijn god . Inside job voor grenzen te sluiten. Gestoord, ik weet het .
Ze zouden Hollande toch niet moedwillig gevaar laten lopen zekers, dat lieverdtje.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 14 november 2015 om 05:30.
zonbron is offline  
Oud 14 november 2015, 05:25   #110
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Vanaf vandaag draag ik mijn wapen verborgen mee, overal waar ik ga. Meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Johnny Blaze is offline  
Oud 14 november 2015, 05:30   #111
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ze zouden Hollande toch niet moedwillig gevaar laten lopen zekers, dat lievertje.
Wel, aanschouw het nieuwe tijdperk. Een nieuwe wereld, een nieuw Europa.
Waar staan wij binnen 10 a 20 jaar?
Peche is offline  
Oud 14 november 2015, 07:03   #112
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Had je dan iets anders verwacht, dan? Dat gebeurd bij elke aanslag van islamieten.
"Maar het heeft niets te maken met de islam"
Zeker niet.
Echte moslims doen zoiets niet.
Bobke is offline  
Oud 14 november 2015, 07:06   #113
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Maar de moslims die er volgens jou niets mee te maken hebben zullen nu wel feest vieren. Maar voor een camera zullen ze wel zeggen dat het afschuwelijk is. Moslim zijn = sekte en best zo snel mogelijk uitroeien.

En wat in België? De woordvoerder van minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon zegt dat ons land voorlopig geen extra veiligheidsmaatregelen neemt. Natuurlijk, er moet eerst ook iets gelijkaardigs gebeuren alvorens de wakker wordt. En betalen wij die pippo daarvoor?
Verviers vergeten misschien ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 14 november 2015, 07:11   #114
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bron?
Ik ken voldoende moslims, de overgrote meerderheid verafschuwt IS. Mijn vriendin is ook zelfverklaard moslim, volgens haar zijn dit geen moslims maar criminelen die de religie misbruiken, dus de allergrootste zondaars.
Is dat een officiële mededeling van het politbureau van jouw pvda ?

De "oplossingen" en suggesties, zowel van communistische kant als van de Blok-kant kunnen we missen als kiespijn.

Jullie beider oplossingen en voorstellen doen me denken aan een boze patiënt die antibiotica eist van zijn huisarts, voor zijn zware verkoudheid; terwijl hij ondertussen alle zinnige raadgeving van de huisarts in de wind slaat.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 14 november 2015, 07:12   #115
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Met thee en koekjes, misschien?
Citaat:
Wij?
De linkse onnozelaars zal je bedoelen.
De meeste Europeanen weten al heel lang dat islam(ieten) voor geen haar deugen.

Citaat:
Moslims in het westen moeten gewoon uit het westen verwijderd worden.
Dan kunnen ze mekaar in hun eigen streek 'heropvoeden' of opblazen.

Citaat:
Dat heb ik ooit ook geloofd.
Maar nu ben ik geen naïeve dommekloot meer.
Weg met die onzin en vooral met al wie er aan meedoet.
Citaat:
Een moskee is maar een gebouw.
In de eerste plaats geen geld meer voor die criminelen die hier verantwoordelijk zijn voor moslimterrorisme.
Oud 14 november 2015, 07:16   #116
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat de redelijke stemmen verdrongen worden in dit debat, en dat is natuurlijk ook exact het doel van deze extremisten.
Het debat is ten einde.
Dit is oorlog.
Redelijkheid heeft gefaald.
Het is nu toch wel duidelijk dat we niet met redelijke mensen te maken hebben.

Citaat:
Een anti-Islam sfeer in Europa, logisch gevolg van zulke misdaden, werkt in hun voordeel.
Als iedereen voldoende anti-islam is, dan werkt het in ons voordeel.
Dan zullen we al die islamieten misschien eindelijk eens massaal buitenkoeken.
Oud 14 november 2015, 07:17   #117
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zeker niet.
Echte moslims doen zoiets niet.
Lang geleden dat we nog eens een 'echte moslim' gezien of gehoord hebben...
Oud 14 november 2015, 07:18   #118
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Gisteravond zijn we getuige geweest van hoe westerse schapen afgeslacht werden door islamitische wolven. Hollande, de leider van de afgeslachte schapen werd als de grootste lafaard afgevoerd en in veiligheid gebracht. Men kan het zich bijna niet inbeelden maar toch ze het gebeuren: deze aanslagen zullen door bepaalde politieke strekkingen weer met de mantel der liefde toegedekt worden.
Hypochonder is offline  
Oud 14 november 2015, 07:19   #119
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Oud 14 november 2015, 07:22   #120
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die heilige boeken kunnen op duizend verschillende manieren geïnterpreteerd worden, ook de Bijbel.
Aan de daden van de profeet is weinig te interpreteren.
Bobke is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be