![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Laten we het niet dramatiseren want deze mensen zijn 'goed' bezig. Citaat:
Citaat:
En last but not least ... Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() dubieuze actie van Anonymous ...
het is net belangrijk van kennis te nemen van die tweets (en de aantallen ervan) door deze accounts te blokkeren krijgen ook de veiligheidsdiensten nog meer blinde vlekken ... is dit wat Anonymous wil bereiken ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk hadden ze beter verzwegen en in stilte die gegevens/data 'hacken' en doorsluizen naar de ordediensten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 november 2015 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat is er gewoon ene die heel veel accounts heeft.
"Enkelingen", onthoud het nu eens, "enkelingen"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
d�*t was het, uw korte tekstgeheugen is beter dan t mijne. ![]() over 'terroristisch leger' ik heb de speech van Hollande niet gezien, maar toch vermoed ik zwaar dat Van Reybroeck zich (al dan niet gemakshalve en demagogisch) baseerde op een vertaalfout ... had Hollande het over een terroristisch leger, of over een leger van terroristen ? ... Laatst gewijzigd door Anna List : 17 november 2015 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die hebben nu al zoveel werk, en vergeet niet dat de boetes na gisteren nog moeten uitgeschreven worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"We're pretty fuckin' far from okay, mijnheer Van Reybrouck" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
welk vd twee heeft Hollande nu eigenlijk gezegd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Eigenlijk zouden er meer anti-IS tweets zijn. Maar de mensen in de straat hebben schrik gekregen. Je zou Karen en De Coster maar eens aan uw deur krijgen. En daardoor uw job verliezen. Zo ver is het gekomen dat men zijn eigen volk aan de schandpaal nagelt terwijl men het gespuis op die extremistische websites jarenlang gerust hun gang laat gaan.
|
![]() |
![]() |