![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is uiteraard niet verboden om over het verleden te praten, en over het geweld dat in het verleden gepleegd werd ! Fransen die de Marseillaise zingen, of iemand die een Bijbelverhaal leest, neemt dat niet als een persoonlijke oproep om zekere mensen nu vandaag gaan te vermoorden he. "dood aan de ongelovigen" is daarentegen wel een duidelijk bevel om mensen (wij !) af te maken. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 november 2015 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 19 november 2015 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die had inderdaad zijn Aïsha.
Maar zou hij ook jongetjes gelust hebben? Zelf ben ik van katholieke huize. Nooit om gevraagd maar van huis uit meegekregen. Op zijn Haags en door mijn Brabantse vader ook op zijn Brabants. Voordat mijn traantjes gedroogd waren, was ik al gedoopt. Heb ook nog mijn eerste communie mogen doen. Tot begin jaren 70, van de ene op de andere dag had mijn vader besloten van KVP naar PvdA te verhuizen en ineens waren we thuis links ipv katholiek. Eigenlijk net als de Volkskrant in die tijd. Heb er één ding van geleerd: alle religiën en/of ideologieën die van een waarheid uitgaan, zijn absoluut en een gevaar voor alles waar vrijheid voor staat.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook bij het worstelen (Wrestling) houden ze perfecte stilte:
WWE honors the victims of the Paris terrorist attacks: Raw, November 16, 2015
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb er eerlijk gezegd ook niet aan meegedaan.
De media is een vijand die de massa-immigratie in Europa ondersteund. 'Een minuut stilte' is trouwens een vrijmetselaarsgebruik. Ik ben, in alle stilte, een sigaretje gaan roken.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Nederlandse scholen blijkbaar ....
http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...hu-akbar.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 november 2015 om 06:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat kan er meer toepasselijk zijn?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 november 2015 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat verstaan zij dan onder 1 minuut stilte?
En waar zijn nu de betogingen van de moslims in ieder land tegen IS? Nog niks gehoord of niks gezien, anders betogen de moslims toch in naam van de islam? Waar zijn ze dan nu of waar blijven ze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hoort ze niet. Het is raar want na 9/11 stonden ze in Ronse te juichen.
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfde vanaf vrijdagavond alarmfase 4, daarvoor 3 !!! Het was allang vier hoor maar ze zeggen drie om ons niet ongerust te maken en vooral niet de mensen die in Brussel werken en de ouders die nog ff snel hun kinderen mee op schoolreis met overnachting in het Atomium gaven. Hoe onverantwoord en achterlijk kan men zijn je kinderen nu twee dagen in Brussel laten rondlopen.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 21 november 2015 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom eens uit uw ivoren toren en probeer eens te ontdekken hoe weinig hooggestemd die revolutie wel was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd hetzelfde: één verkeerde cartoon ergens op deze wereldbol en de massa's moslims rollen in protest over elkaar. Eén aanslag in naam van de islam en geen kat op straat te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat men wel eens durft vergeten is dat Frankrijk compleet omringt was door vijandige staten die stonden te springen om de kerk en monarchie met geweld terug op te leggen aan de Franse bevolking, om noch maar te zwijgen van de binnenlandse reactionairen. Citaat:
Elke revolutie en strijd heeft zijn excessen. We kunnen wel nagaan wat de erfenis is. Die van de Franse revolutie was een Nieuw Tijdperk, dat in vrijwel elk opzicht een enorme vooruitgang was ten opzichte van het Ancien Regime. Maar daar gaat het evenwel niet om. Die revolutie heeft de geschiedenis van Frankrijk, en heel Europa, getekend en haar gemaakt tot wat ze is. En haar combatieve volkslied past perfect in deze context tegen vijanden die de gehele erfenis van de revolutie ongedaan willen maken.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |