Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 november 2015, 16:19   #1261
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Oh, maar je hoeft zeker niet te vrezen dat de Tesla believers morgenavond keet gaan schoppen in Parijs, hoor! Daar zijn ze - als succesvolle ondernemers - te beschaafd voor...
Te druk met uit te rekenen of ze hun tesla betaald krijgen Of hun route van de volgende dag aan het uitstippelen zodat ze niet zonder elektriciteit vallen Als er 1 ding niet kan : succesvol en Tesla samen zetten. Want dat is het 1e wat een mens zich afvraagt : zou die nu echt geen benzine meer kunnen betalen hebben? En wat is het 2e punt : zou die nu echt met een Tesla moeten rijden, enkel en alleen omdat die 100% aftrekbaar is (dan moeten ze zichzelf misschien niet meer aftrekken maar kunnen ze zichzelf eens een bezoekje aan een dame van lichte zeden trakteren).

Nu moet ik helaas weg dus ik kan vandaag hier mij niet meer amuseren. Plicht roept. Gaan eten met een andere succesvolle ondernemer. Waarschijnlijk eindigend met een mooi getekend contract. Ik zal eens wat moppen over teslarijders klaar houden (man rijdt met een dikke aston martin en lacht ook met de elektrieke ondernemers).
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 16:42   #1262
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Micele
ik heb het over de diesotto cycle
https://en.wikipedia.org/wiki/DiesOtto
Citaat:
The DiesOtto features the following:

homogeneous charge compression ignition (HCCI);
variable valve timing;
twin variable geometry turbocharging;
variable compression ratio;
direct fuel injection.
Dat principe heb ik al eigenlijk gepost. Maar je kijkt niet goed.
Die rijden overigens met superplusbenzine, de grote Mercedes F700 was de eerste Diesotto ergens 2007 , maar enkel prototype:
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_F_700

Nog eens het bewijst nog maar eens dat een vervuilende dieselwagen voor niets nodig is, elk model heeft ook een benzineversie, sommige zelfs een hybride-benzine, of Bifuel aardgas-benzine-versie, enz...

Citaat:
https://de.wikipedia.org/wiki/Diesotto-Motor

Technische Spezifikationen des Versuchsmotors von der Daimler AG:

Hubraum: ca. 1800 cm³
Leistung: ca. 175 kW (238 PS)
Drehmoment: ca. 400 Nm
Verbrauch: ca. 5,3 Liter/100 km (Super plus)
Der Diesotto-Motor wurde 2007 erstmals im Forschungsfahrzeug Mercedes-Benz F 700 gezeigt[1].
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2015 om 16:46.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 17:10   #1263
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Nu moet ik helaas weg dus ik kan vandaag hier mij niet meer amuseren. Plicht roept. Gaan eten met een andere succesvolle ondernemer. Waarschijnlijk eindigend met een mooi getekend contract. Ik zal eens wat moppen over teslarijders klaar houden (man rijdt met een dikke aston martin en lacht ook met de elektrieke ondernemers).
Of de conservatieve fossielen van de 20e eeuw in het geniep bijeen.

En ik dacht dat succesvolle ondernemers open staan voor flexibiliteit en vooruitgang. Ik zal wel goedgelovig zijn.
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2015 om 17:13.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 19:36   #1264
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Nu wat ik bedoel is dit Micele
http://www.caranddriver.com/features...-plugs-feature

dieseltechniek van ontbranden door compressie zonder bougie, en het injecteren van brandstof zoals diesel, en het zuurstofrijk laten draaien etc is geen slechte techniek...

wat ze verbranden op zichzelf doet er niet toe, als het maar werkt. Hier zitten ze bvb gas te verbranden in een 'dieseltechniek'

De enige truuk om de NO te doen zakken is uitlaatgassen recycleren om zo de temperatuur te verlagen, maar ik vind dat persoonlijk niet de ideale oplossing, ik zou liever zien dat we gewoon aan 60% rendement draaien ipv 10-30% Dus voor mij mag die temperatuur omhoog als het ware. Tenzij de wet daar stokjes zit tussen te draaien.

Nu je merkt dat ze in principe de motor kunnen maken zonder al die toeters en bellen van turbo - hoge druk injectie - catalysator - ureum afterburner
https://www.quora.com/Why-does-diese...ustion-engines
http://blog.smartmotors.com/2014/10/...-surprise-you/
Toyota zit ondertussen al aan 42% voor de prius.

Hier zitten ze dieselmotoren om te bouwen naar gasmotoren
http://www.greencarcongress.com/2012...-20120419.html


Leg eens uit wat er gebeurt als je in een dieselmotor benzine gaat verbranden oh grote goeroe.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 21:14   #1265
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Dat principe heb ik al eigenlijk gepost. Maar je kijkt niet goed.
Die rijden overigens met superplusbenzine, de grote Mercedes F700 was de eerste Diesotto ergens 2007 , maar enkel prototype:
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_F_700

Nog eens het bewijst nog maar eens dat een vervuilende dieselwagen voor niets nodig is, elk model heeft ook een benzineversie, sommige zelfs een hybride-benzine, of Bifuel aardgas-benzine-versie, enz...
Euch ik geef gewoon een voorbeeld waar het dieselprincipe ook met andere brandstoffen kan werken aardgas benzine en bio olie
Telkens geeft het goeie resultaten...

Daarom dat ikzeg dat het diesel concept niet moet weggegooid worden

Laatst gewijzigd door brother paul : 19 november 2015 om 21:17.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 21:20   #1266
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht


Leg eens uit wat er gebeurt als je in een dieselmotor benzine gaat verbranden oh grote goeroe.
Dat gaat tot 50% bij oude dieselmotoren , bij de nieuwe moet ik het opzoeken
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 22:10   #1267
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dat gaat tot 50% bij oude dieselmotoren , bij de nieuwe moet ik het opzoeken


Ik stel voor dat je het eens test met je wagen.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 22:54   #1268
Gipsy
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 20.817
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Oh, maar je hoeft zeker niet te vrezen dat de Tesla believers morgenavond keet gaan schoppen in Parijs, hoor! Daar zijn ze - als succesvolle ondernemers - te beschaafd voor...
Shit, hoe simpel kan men zijn. Het hebben van een bepaalde auto gelijkstellen aan een succesvolle ondernemer.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 23:02   #1269
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Euch ik geef gewoon een voorbeeld waar het dieselprincipe ook met andere brandstoffen kan werken aardgas benzine en bio olie
Telkens geeft het goeie resultaten...

Daarom dat ikzeg dat het diesel concept niet moet weggegooid worden
OK Paul als je maar beseft dat het "dieselconcept" wel een diesotto-motor geeft ttz ontsteking door compressie (of dieselprincipe) maar wel van een homogeen benzine-luchtmengsel, en dat is voor mij nog altijd in de eerste plaats een motor die op benzine draait en NIET op diesel.
Het is dus een aangepaste benzinemotor.
(dat de Duitsers het Diesotto noemen is gewoon uit respect voor de uitvinder van de diesel, de Duitse ingenieur Rudolf Diesel) en het bekt beter als Ottodies want Otto was ook een Duitser (uitvinder van viertaktprincipe). De eerste deftige motor (viertakt) van Benz bolde op een soort terpentine of wasbenzine, D = Leichtbenzin genoemd...)

Het dieselconcept is niet schadelijk voor het milieu hé, de verbranding van diesel is dat wel. Nog een extra plaatje van NOx voor te beseffen hoeveel veel betere alternatieven er zijn dan die schadelijke dieselverbranding:


Bron: CE Delft en TNO (2012)
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2015 om 23:29.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 23:52   #1270
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht


Ik stel voor dat je het eens test met je wagen.
Je beoelt vanaf 96 met hdi motors het nietkan
Laten we niet vrrgeten dat in de winter de samenstelling toch lichtjesanders is en dat er tot 6% ethanol gemengd zit in diesel. Dus je moet het ergens opzoeken. Zonder infoniet doen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2015, 23:55   #1271
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Shit, hoe simpel kan men zijn. Het hebben van een bepaalde auto gelijkstellen aan een succesvolle ondernemer.
Straks vervangt daiish zijn landcruisers doorteslas
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 00:04   #1272
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Je beoelt vanaf 96 met hdi motors het nietkan
Laten we niet vrrgeten dat in de winter de samenstelling toch lichtjesanders is en dat er tot 6% ethanol gemengd zit in diesel. Dus je moet het ergens opzoeken. Zonder infoniet doen
Lees deze link post 6 en 7 eens, vooral 7:
http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post4124657
dus je weet dat je niet de dommerik moet spelen...
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 20 november 2015 om 00:09.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 09:44   #1273
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Straks vervangt daiish zijn landcruisers doorteslas
Ja, en dan gaan ze daarmee massaal de aanwezigen van de Bevergem For Life happening in den AB gaan elektrocuteren. Wedden dat Jambon met die mogelijkheid geen rekening gehouden heeft in al zijn actieplannen?
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 10:59   #1274
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Of de conservatieve fossielen van de 20e eeuw in het geniep bijeen.

En ik dacht dat succesvolle ondernemers open staan voor flexibiliteit en vooruitgang. Ik zal wel goedgelovig zijn.
Inderdaad goedgelovig. Het nettoresultaat en dan vooral de eigen bankrekening telt. Al de rest is bijzaak. Maar het was gezellig gisteren (wel laat en nu een kleine kater). Zeker omdat er op de parking een tesla stond. Na de tiende soort mop over elektrische wagens zagen we wie met de tesla was. We hadden er al over gewed. Een grijsaard van +60 jaar. Hij was duidelijk niet opgetogen over onze moppen en verliet dan maar het restaurant

Trouwens over de omhooggetrokken tesla, sorry de SUV genaamd model X. Blijkbaar als je in je garage staat met de garagepoort nog open dan kan je niet de achterste deuren open doen? Deze -zoals jij als specialist wel weet- zwaaien naar boven open. En volgens de foto's en daaruit verder rekende zouden dan de deuren tegen de poort slaan. Dus eerst moeten de achterste passagiers buiten -in België veel in de regen- uitstappen en dan pas kan de wagen in de garage gereden worden.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 14:13   #1275
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.689
Standaard

Als je er over nadenkt. Volgende leuze komt in mij op. My Tesla fights Daiish.

In feite door geen petrol meer te verbruiken verdwijnt de macht van de moslim landen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 14:28   #1276
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Als je er over nadenkt. Volgende leuze komt in mij op. My Tesla fights Daiish.

In feite door geen petrol meer te verbruiken verdwijnt de macht van de moslim landen
@ PORSCHE blijft liever (gratis) slaafje.
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 14:42   #1277
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Trouwens over de omhooggetrokken tesla, sorry de SUV genaamd model X. Blijkbaar als je in je garage staat met de garagepoort nog open dan kan je niet de achterste deuren open doen? Deze -zoals jij als specialist wel weet- zwaaien naar boven open. En volgens de foto's en daaruit verder rekende zouden dan de deuren tegen de poort slaan. Dus eerst moeten de achterste passagiers buiten -in België veel in de regen- uitstappen en dan pas kan de wagen in de garage gereden worden.
Zwaaien? Tegen de poort slaan?

Ge zijt dus weer niet mee met de automatische *sensortechniek van Tesla, tja van een 20eeuws fossiel die terplaatse blijft trappelen had ik ook niets anders verwacht.

Natuurlijk moet een Tesla X ook in parkeerhuizen of -kelders kunnen parkeren en kan dat soms in veel engere plaatsen als menige fossiele auto.
De deursensors detecteren niet alleen de beschikbare hoogte maar ook de beschikbare plaats aan de zijkanten:
http://insideevs.com/tesla-model-x-f...al-time-video/
Desnoods bukt men zich wat om uit te stappen achteraan en maakt zich wat smaller, als ik sommige met normale deuren dikwijls langs hun lange deuren zie wringen om uit hun zetel te kruipen.

*
Citaat:
http://www.forbes.com/sites/brookecr...ick-safe-fast/

Falcon Wing Doors/Auto Sensing Front Door: Musk demonstrated how the Falcon Wing doors allow you to park in a very tight space with only a foot of clearance on either side and still open the doors. The doors can also calculate the height of the garage ceiling to avoid opening the doors too high. He also showed how the Falcon Wings allow relatively easy access to the third row of seats. Auto Sensing Front Door: As Musk described it, the car will “triangulate my position and detect that I am moving towards the front door [then] it will open the front door, I will sit down and it will close the door. Like an invisible chauffeur.”
* uiteraard ook in het Nederlands via de Tesla-website met video gedemonstreerd, vanaf 17´:30" wordt een X quasi dichtgeparkeerd # :
Citaat:
Falcon Wings

Zelfs op een krappe parkeerplaats bieden de Falcon Wing-deuren gemakkelijke toegang tot de stoelen op de tweede en derde rij, terwijl traditionele deuren van SUV's of schuifdeuren van MPV's helemaal geen toegang bieden.

Met slechts 30 centimeter ruimte aan elke kant openen de Falcon Wing-deuren soepel omhoog, waardoor passagiers vanaf zowel de voorkant als de achterkant kunnen instappen. De opening aan de zijkant en bovenkant is zo groot dat ouders de gordel bij hun kinderen om kunnen doen zonder te hoeven bukken of rekken en zonder dat kinderen hun hoofd stoten aan het dak. In de bovenstaande video is de werking van de deuren te zien (vanaf 18:10 # ).
http://www.teslamotors.com/nl_BE/modelx?redirect=no
# of direct via YT: https://www.youtube.com/watch?v=3iWWkVWUxis

Overigens mijn huisgarage is hoog genoeg zelfs in de hoogste stand van die X-achterdeuren, was een fatsoenlijke garage dan te duur voor jou?
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 20 november 2015 om 15:07.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 17:50   #1278
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
[b]Desnoods bukt men zich wat om uit te stappen achteraan en maakt zich wat smaller, als ik sommige met normale deuren dikwijls langs hun lange deuren zie wringen om uit hun zetel te kruipen ... Overigens mijn huisgarage is hoog genoeg zelfs in de hoogste stand van die X-achterdeuren, was een fatsoenlijke garage dan te duur voor jou?
Aja ik rij niet GRATIS dus ik moet ergens bezuinigen Mijn garage is 8 X 11 meter dus kunnen goed 2 wagens in. Plus in de nieuwbouw komt een garage van 14 X 19 meter (volledig onderkelderd met inrit). Ze is echter geen meters hoog maar een normale hoogte zoals elk normaal gebouwde woning. Maar lees nu zelf eens wat je zelf schrijft. Een garage is breed genoeg om de 2 deuren goed open te doen. En voor een normale wagen ook hoog genoeg. Echter als de poort openstaat dan zie ik die deuren van de tesla X nog niet open gaan. Gelukkig zitten er sensoren in. Tot ze 1 keer haperen en dan heb je een defecte deur en poort. Tesla = toppie
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 19:08   #1279
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Je beoelt vanaf 96 met hdi motors het nietkan
Laten we niet vrrgeten dat in de winter de samenstelling toch lichtjesanders is en dat er tot 6% ethanol gemengd zit in diesel. Dus je moet het ergens opzoeken. Zonder infoniet doen
Je mag het wat mij betreft ook eens proberen met een ouderwetse Mercedes 124 diesel

Maar kom vooral het resultaat hier vertellen.

En wat betreft alcohol in je diesel : negatief. Het laatste product liability case met dieselbrandstof dat ik heb gehad (winter overigens)... daar was nergens sprake van alcohol. Wel een hele hoop andere zaken die ik je ga besparen.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2015, 19:35   #1280
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 53.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Aja ik rij niet GRATIS dus ik moet ergens bezuinigen Mijn garage is 8 X 11 meter dus kunnen goed 2 wagens in. Plus in de nieuwbouw komt een garage van 14 X 19 meter (volledig onderkelderd met inrit). Ze is echter geen meters hoog maar een normale hoogte zoals elk normaal gebouwde woning. Maar lees nu zelf eens wat je zelf schrijft. Een garage is breed genoeg om de 2 deuren goed open te doen. En voor een normale wagen ook hoog genoeg. Echter als de poort openstaat dan zie ik die deuren van de tesla X nog niet open gaan. Gelukkig zitten er sensoren in. Tot ze 1 keer haperen en dan heb je een defecte deur en poort. Tesla = toppie
Als sensoren haperen doe je ze voorzichtiger manueel open, en als je sensorfobie hebt plak dan wat rubber of whatever van dat wit verpakkingsspul aan je garageplafond, in een oude karton van je 55" TV zal nog wat zitten

Je vergeet even dat je met een E-auto zonder emissie rijdt, dus ook in de goedkoopste lage garage rij je er dan gewoon achteruit in, dan mag die goedkope poort openstaan en die motor ttz rails enzo in de weg zitten.
Maar ik zie een zeldene relevantie tussen iemand die een Model X van 100 k of meer koopt en geen degelijke garage zou hebben.

Ik heb overigens geen plat plafond (huisgarage) maar een 25° schuin oplopend plafond ttz de rails-constructie van de sectionele poort natuurlijk ook. Ik hoef helemaal geen grote garage te hebben zelfs moest ik een Tesla X kunnen betalen, voor mij liever een pakweg 4m20 lange en 1,75 m brede, ca. 1,5 m hoog Model 3, zo rond de 40k mag dat zijn.

Je vergeet wslk ook dat die Tesla X wslk luchtvering in serie heeft en wie weet de auto met tot 15-20 cm kan laten zakken... maar meedenken doe je dat niet hé... Ik neem aan dat de Tesla X een iets langere luchtvederweg kan hebben als de Tesla S.


Via de touchscreen kan je de hoogte van de wagen instellen.

En overigens is de normale hoogte (deuren dicht) van een Tesla X maar 1,626 meter pakweg 8 cm lager als een Porsche Cayenne:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_X

Je jaagt je dus weer op for nothing.

even nog wat gezocht de Falco doors in hoogste positie heeft 93 " hoog op 2,36 meter:
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 20 november 2015 om 20:05.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be