Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 20 november 2015, 19:49   #101
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zeg het maar.
Je kan de spagaat van De Wever niet verklaren.
Toch niet zonder de deskundigheid van de Raad Van State in vraag te stellen.
Ik weet het Schoof, het is niet makkelijk om toe te geven dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt.
Maar diep in je binneste weet je het wel en schaam je je ervoor.
Als iemand in eerdere reacties schreef: Karel De Gucht noemde mij vroeger een "mestkever" dan is dit toch duidelijk genoeg !

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 20 november 2015 om 19:50.
vrijzinnige is offline  
Oud 20 november 2015, 20:19   #102
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zoals bekend verhuist Zuhal Demir (35 j.), Antwerps N-VA-Kamerlid en ‘districtsburgemeester’ in de oude stad Antwerpen, binnenkort naar Genk. Officieel om haar zieke moeder meer te kunnen verzorgen. In Het Belang van Limburg voegt ze daar nu aan toe: “én om zelf mama te worden”. Zuhal Demir is in Genk geboren waar ze opgroeide tot haar achttiende. Ze ging vervolgens in Leuven studeren, en woont intussen twaalf jaar in Antwerpen. Hoe ze in de politiek verzeilde staat niet in haar officiële biografie, maar dat is via haar voormalige echtgenoot die een neef is van Jan Jambon. “Ik ken Jambon” hielp in het eerste decennium van deze eeuw ook al.

http://aff.skynetblogs.be/
vrijzinnige is offline  
Oud 20 november 2015, 22:12   #103
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Wever gaat Vlaanderen niet onafhankelijk maken noch de immigratie indijken.
Volgens Francken is migratie positief, dus die is in elk geval pro.
Of er N-VA kiezers behoren tot de meerderheid die tegen zijn en die Francken op andere gedachten wil brengen zou ik niet weten.

.
daiwa is offline  
Oud 21 november 2015, 00:08   #104
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Een identiteitskaart is slechts een kaartje die handig is om van bepaalde rechten te kunnen genieten. Meer niet.
Maar wel zeveren over hen die door middel van de snelbelg wet hetzelfde denken.
dpg is offline  
Oud 21 november 2015, 00:14   #105
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
De haat tegenover andere volkeren enkel en alleen omdat het andere volkeren zijn. Men moet zelfs niet over Moslims beginnen te spreken : al met de Franstalige Belgen hebben ze "problemen".
Om effe te verduidelijken: moslims zijn geen ras ,
daar hun huidskleur niet overal hetzelfde is !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 21 november 2015, 02:26   #106
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Om effe te verduidelijken: moslims zijn geen ras ,
daar hun huidskleur niet overal hetzelfde is !!
Het is inderdaad geen ras.

Moslims zijn bruin. Dat komt door rasvermenging van blanken met negers.
Hun bloed is voor altijd bezoedeld. Dat overkomt ons nu ook.
Oud 21 november 2015, 07:46   #107
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Of er N-VA kiezers behoren tot de meerderheid die tegen zijn en die Francken op andere gedachten wil brengen zou ik niet weten.

.
Niet alleen Theo vindt dat.
Gans de N-VA vindt dat.

Moet je natuurlijk wel minstens de lagere humaniora gevolgd hebben om te weten wat migratie is.

Voor degenen die het echt niet snappen, zal ik het allerbeste voorbeeldje (van emigratie deze keer) geven: stel je eens voor dat Dewinter zou migreren naar Nieuw Zeeland. Of Bertje Anciaux naar Argentinië. Dat is in beide gevallen nog niet echt ver genoeg, maar toch ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 november 2015, 08:13   #108
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gans de N-VA vindt dat.

Moet je natuurlijk wel minstens de lagere humaniora gevolgd hebben om te weten wat migratie is.

Voor degenen die het echt niet snappen, zal ik het allerbeste voorbeeldje (van emigratie deze keer) geven: stel je eens voor dat Dewinter zou migreren naar Nieuw Zeeland. Of Bertje Anciaux naar Argentinië. Dat is in beide gevallen nog niet echt ver genoeg, maar toch ...

.
Bende valse tiks ;onder de Vlaamse Leeuw staan zingen om dan T'land vol immigranten te laten vol stromen (van schizo humaniora gesproken)allemaal goe zot ja de NVA ers dat wel.... zotten en bedriegers.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 21 november 2015 om 08:15.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 21 november 2015, 09:35   #109
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gans de N-VA vindt dat.

.
Nochtans zei De Wever , gezien hij als burgemeester de situatie in Antwerpen goed kent, dat dat een fabel is.
Wie heeft er dan gelijk : den Theo of den Bart ?
Alle twee dat kan niet hé Schoof en om dat te beseffen moet je zelfs geen lagere humaniora gevolgd hebben.
Pericles is offline  
Oud 21 november 2015, 09:46   #110
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Er kunnen inderdaad vraagtekens gezet worden naast de houding van de NVA.
Maar ze blijven, als politieke partij, nog altijd het minste kwaad!
Ik krijg maar geen antwoord op mijn reeds dikwijls gestelde vraag: welke betere partij(en) zie je weer de plaats innemen van de NVA, en waarom ???
Dat is niet de vraag die je jezelf moet stellen. De vraag die je jezelf dient te stellen is welke regeringsvorm je wenst.

Democratie werkt niet en lijdt onvermijdelijk tot sociaaleconomisch systeemfalen. Neem het voorbeeld van Egypte. De partij van de moslimbroeders haalt bij verkiezingen meer dan 50% en enkele jaren later wordt deze partij buiten wet gesteld.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 21 november 2015, 10:40   #111
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Door hen te laten begrijpen dat ze verkeerd denken.
En stel u nu eens het voor u onmogelijke voor, dat u verkeerd denkt en zij juist?????
Oud 21 november 2015, 11:14   #112
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Bende valse tiks ;onder de Vlaamse Leeuw staan zingen om dan T'land vol immigranten te laten vol stromen (van schizo humaniora gesproken)allemaal goe zot ja de NVA ers dat wel.... zotten en bedriegers.
Finaal is het de volledige belgische regering die beslist over de instroom van de migranten, dus alles op de N-VA steken is gewoon de taktiek van de belgicisten overnemen en zich laten meedrijven op de actuele anti-N-VA golf. Bovendien heb je recht niet mij een zot te noemen. Maar wat wil je, met zo een avatar.
robert t is offline  
Oud 21 november 2015, 11:19   #113
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans zei De Wever , gezien hij als burgemeester de situatie in Antwerpen goed kent, dat dat een fabel is.
Wie heeft er dan gelijk : den Theo of den Bart ?
Alle twee dat kan niet hé Schoof en om dat te beseffen moet je zelfs geen lagere humaniora gevolgd hebben.
Hier een link.
Dan kunt ge eens wat bijleren. Van de slimste politieker van de wereld.
Gij die hem verkeerde woorden in de mond legt.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...4147/1.1425507

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 21 november 2015, 11:38   #114
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Finaal is het de volledige belgische regering die beslist over de instroom van de migranten, dus alles op de N-VA steken is gewoon de taktiek van de belgicisten overnemen en zich laten meedrijven op de actuele anti-N-VA golf. Bovendien heb je recht niet mij een zot te noemen. Maar wat wil je, met zo een avatar.
Laat ons wel wezen. In de volledige Belgische regering heeft de N-VA de absolute meerderheid van de Vlaamse zetels. N-VA is groter dan Open VLD en CD&V opgeteld. N-VA heeft meer zetels dan Guy Verhofstadt in zijn gloriejaren met Open VLD ooit heeft gehaald.

N-VA is een beleidspartij. N-VA is het sterkst vertegenwoordigd in de steden, gemeentes en provincies. Op Vlaams en federaal niveau zijn ze groter dan N°2 en N°3 opgeteld.

Verwijzen naar de andere regeringspartijen voor alles wat misloopt is een techniek van degenen die N-VA wensen af te schilderen als een calimeropartij.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 november 2015 om 11:38.
Oud 21 november 2015, 16:58   #115
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier een link.
Dan kunt ge eens wat bijleren. Van de slimste politieker van de wereld.
Gij die hem verkeerde woorden in de mond legt.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...4147/1.1425507

.
Ik heb hem op de radio horen zeggen dat , gezien zijn ervaring als burgemeester van Antwerpen, het een leugen is dat immigratie sociaal economisch een meerwaarde betekent.
Het kost en het kost veel zei hij.
En al wie niet compleet wereldvreemd is en zijn omgeving wat bekijkt weet dat intuïtief ook wel.
Het ontkennen is zelfs een indicatie van wereldvreemdheid en achterlijkheid.
Pericles is offline  
Oud 21 november 2015, 17:10   #116
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb hem op de radio horen zeggen dat , gezien zijn ervaring als burgemeester van Antwerpen, het een leugen is dat immigratie sociaal economisch een meerwaarde betekent.
Het kost en het kost veel zei hij.
Wanneer heb jij dat gehoord en op welke zender ?

Oud 21 november 2015, 17:27   #117
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Laat ons wel wezen. In de volledige Belgische regering heeft de N-VA de absolute meerderheid van de Vlaamse zetels. N-VA is groter dan Open VLD en CD&V opgeteld. N-VA heeft meer zetels dan Guy Verhofstadt in zijn gloriejaren met Open VLD ooit heeft gehaald.

N-VA is een beleidspartij. N-VA is het sterkst vertegenwoordigd in de steden, gemeentes en provincies. Op Vlaams en federaal niveau zijn ze groter dan N°2 en N°3 opgeteld.

Verwijzen naar de andere regeringspartijen voor alles wat misloopt is een techniek van degenen die N-VA wensen af te schilderen als een calimeropartij.
Nu MOET ik je tegenspreken, want de Vlamingen beschikken in de federale regering over MAXIMAAL 88 zetels. De NVA heeft er daar 33 van, dus nog niet de helft, laat staan een Vlaamse meerderheid. De overige 55 federale Kamerzetels, die toebehoren aan de Vlamingen zijn voor de andere Vlaamse partijen.
vrijzinnige is offline  
Oud 21 november 2015, 17:37   #118
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja , ik kan ook een vraag stellen.
Wat voor zin heeft het te stemmen op een partij die alleen maar mag meedoen op voorwaarde dat ze NIETS van haar programma realiseert?
Op de Francken van voor de verkiezingen zou ik kunnen stemmen, maar op deze Francken nooit.
Indien deze Francken weinig realiseert is dat nog altijd meer dan zijn voorgangers. Indien hij niet meer realiseert is het omdat hij weet dat de "vijanden" van de NVA op de loer liggen, klaar om hem te vloeren met holle retoriek en cynische hypocrisie. Wat geleuter over racisten en nazi's en ander van dat fraais, de uilskuikens!
En vooral: waar blijft het antwoord op mijn vraag: wie zou je in de plaats zetten als partij en waarom???
andev is offline  
Oud 21 november 2015, 17:41   #119
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

.
Van welke partij zijn de kiezers nu nog pro migratie??? Hun politiekers met eigen agenda misschien, maar dat zal het wel zijn zeker?
Ik kom er precies niet veel tegen op straat en elders die nog redenen zien om pro te zijn! En diegenen die onze media opdiepen hebben ze goed voorgesorteerd, want het laatste dat we moeten horen is de waarheid nietwaar?
andev is offline  
Oud 21 november 2015, 17:44   #120
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

.
Zoals je zelf wel zult weten bedoelt Francken en anderen dat migratie positief is ALS het gaat om geschikte en nuttige kandidaten! Niet de nutteloze en onbruikbare rotzooi waardoor we vooral worden overspoeld!
Maar goed, de NVA mag doen en zeggen wat ze wil, het zal nooit deugen.
andev is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be