![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Ik beweer dat Europa volgeladen is met explosieven en wapens waarvan duizendtallen bereid zijn die te gebruiken.
Ja dat beweer ik. Als ge wilt dat ik de extremisten optel kom ik waarschijnlijk met duizendtal niet meer toe, maar zal ik misschien tienduizendtal of honderdduizendtal moeten vernoemen. |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ze weten dat onze diensten veel beter werk leveren, op alle terreinen. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar zowel moslimgemeenschap of weet ik veel welke andere gemeenschap heeft natuurlijk een vorm van selfcontrol. Als opamoslim of vadermoslim weet dat een jongen in de familie aan het radicaliseren is zal een wapen wat in de familie aanwezig is wel op slot en verborgen worden gezet. Juist zoals dat met wapens en personen gebeurt in een Vlaamse familie. Dit noem ik bijvoorbeeld niet acuut gevaarlijk. Wat ik bedoel is de combinatie extremist - geradicaliseerd - en persoonlijk in bezit van wapens. Hier aanwezig zijn. En dan nog buiten onze veiligheidsdiensten toeslaan. Een beetje moeilijk lijkt mij ??
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 22 november 2015 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Ik wil aan sharia4belgium herinneren, hun sponsors en achterliggende netwerken.
De blaffer ligt niet bij mama en papa thuis neen. En waar hem ligt zal een slotje het laatste van hun zorgen zijn. |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Oh maar het gaat gebeuren hoor. De oorlog sijpelde Europa binnen vanaf Merkel ze uitnodigde.
De oorlog was ons al veel eerder verklaard. Nu mede mogelijk gemaakt door kwallen die geen ijzeren grip kunnen nemen. Ze durven niet eens naar beneden kijken vanuit hun ivoren toren. Ik weet wat ik moet weten. En de oorlog zal zich uitbreiden tot in onze steden.... Ze wisten dit al langer en werken het nog bewust in de hand ook. |
![]() |
![]() |
#187 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In de jaren '80 bijvoorbeeld was het voor hun niet interessant om hier ook bommen te laten ontploffen. Nu wel gek genoeg ! Die paar besneden onteerde gasten hebben één probleem. Ons leger, politiediensten, veiligheidsdiensten zijn natuurlijk "enorm" !
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islam...telingen.dhtml |
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geboren met een veiligheidsgevoel en in de waan dat er hier nooit oorlog zou komen. Nu weet ik echter beter. |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De Navo, het Russische leger, het Chinese leger, het Turkse leger enz. kunnen toch samen spannen, en bijvoorbeeld met een miljoen (of miljoenen) soldaten binnen vallen in de IS -en Al Qaida-broeihaarden van het Middeen Oosten en Afrika. >>> Dat kan toch niet moeilijk zijn ?
![]() |
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Ik ga mij zulke scenario's niet meer uitschrijven.
Het is alleszins niet simpel en verplaatst op eigen bodem intussen. |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met klassieke militaire middelen kan je geen gebied dat groter is dan Europa, uitkuisen op wapens, munitie, explosieven en strijdvaardigen he. Hoe meer bommen we ginder gooien, hoe erger het wordt, tenzij we ze allemaal verglazen in een onverwachte namiddag. Maar veel erger voor ons: die situatie is heel voordelig voor onze politici, die aan belang en macht winnen bij elke bom die hier drie kippen en een varken ombrengt.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2015 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
#194 |
Burgemeester
|
![]() Natuurlijk niet uit het oog verliezen dat in de IS en Al Qaida-broeihaarden ook mannen, vrouwen, kinderen, baby's, bejaarden leven die LAST hebben van die IS en AL Qaida oorlogs-hooligans.
Zijn ze daar vergeten gevangenissen te bouwen of zo ?
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De terreur zal nog een weeklang duren, aldus Michel
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...n-kracht.dhtml |
![]() |
![]() |
#196 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik wens julle sterkte beste zuiderburen, maar wij komen ook aan de beurt, zeker weten.
Psychopaten tref je ook in Nederland. |
![]() |
![]() |
#197 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 24 november 2015 om 01:04. |
![]() |
![]() |
#198 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
en de gevangenissen hier vol zijn. En wat men soms ook vergeet : Ik denk toch dat er veel Arabisch sprekende moslims meewerken hier de terroristen te vinden (ik hoop soms ook uit vrije wil, of stiekem).
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 24 november 2015 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben erg blij dat de moslims van zich laten horen met #NotInMyName. Ik hoop dat de aanslagen in Parijs de ogen doen opengaan en oproepen dat we samen in hetzelfde schuitje zitten en dat het niet gaat om een oorlog tussen Islam en het Westen maar een oorlog tussen Liefde en Haat.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of bedoel je die paar honderden in Rome en Milaan dit weekend ? |
|
![]() |