![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
|
![]() Citaat:
Onbetrouwbaar = ongeldig. betrouwbaar = geldig. Trouwens, 200 jaar na de feiten, een ultra gedetailleerd relaas produceren, enkel alleen op basis van mondelinge overlevering. Iemand die een beetje nadenkt heeft daar toch bedenkingen bij, moslim of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijzinnig en humanist zijn kan toch zo bevrijdend werken. Begrip opbrengen voor de medemens. En weten dat als je sterft wordt gereduceerd tot stront. Laatst gewijzigd door Rudy : 2 december 2015 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het besluit toont aan dat een vrouw zich kleedt zoals ze wilt. Een mooi hoofddoek is best sexy (man-spoken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien staat die verplichting nergens in de koran. Dat ze thuis maar een hoofddoek dragen als ze daar zin in hebben. Waarom moet men affirmeren dat men tot deze of andere godsdienst behoort? Dat is toch zinloos en uit de tijd. We leven hier trouwens in een lekenstaat. Godsdienst is een privé-zaak. En zo willen we het houden. Dat betekent dus ook: geen halal- of kosjer-eten op school. Dat moeten ze thuis maar eten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 december 2015 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom aanbid je zo'n monster? Is het uit angst of een vorm van Stockholmsyndroom? Of is het gewoon "Might makes Right"
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 2 december 2015 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stof rudy! We zijn sterrenstof en daar keren we naar terug, klinkt iets beter dan stront, daar wordt ik namelijk niet blij van!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, maar ik vindt het verplicht opleggen wel in strijd met mensenrechten. En dat gebeurt vaak, vrouwen wordt wijs gemaakt dat een denkbeeldig figuur dit van hen vraagt. Dus wie dit niet wil zou zich moeten kunnen beroepen op mensenrechten. Nee, omgekeerd kan dit niet, het is geen mensenrecht om jezelf die verplichting op te leggen, dat is vrije keuze, maar steeds en overal kun je die guillotine van vrouwenrechten niet toelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tis goe Alice. Stof. Dust to dust ( niet te verwarren met het wvl dust = dorst). Sterrenstof binnen een oneindigheid. En wij maar leuteren over wat textiel op een vrouwenkop binnen een aardkloot. Is dit de moeite waard ?
Laatst gewijzigd door Rudy : 2 december 2015 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets met vrouwenrechten of mannenrechten te maken. Dit heeft te maken met gelijke rechten en gelijke behandeling. Die guillotine is al lang amen en uit. Wie durft je nog te veroordelen om de diepte van je decolleté, de lengte van je rokje of de hoogte van je hakken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergist zich. We leven in een staat waar de overheid iedereen de vrijheid geeft om een confessioneel gebonden onderwijs te organiseren. Met alle elementen die erbij horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel probleem, iedereen is vrij zich te kleden zoals hij dat wil. Natuurlijk binnen de krijtlijnen van de wetgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke gelovige en praktizerende moslim denkt op de manier zoals u doet? Kunt u verwijzen naar een bepaald geschrift?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
|
![]() Citaat:
Ik gebruik logica. Vanuit een beginstelling die irrationeel is. En blijkbaar zijn er effectief moslims die zo denken. U mag ze marginaliseren (enkel en alleen op basis van aantal). Maar ze zijn er. En dan te denken dat ik mijn denkoefening deed voor ik dat wist. Ik heb profetische gaven. Ik denk dat ik mijn eigen godsdienst ga starten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tevens tijd dat men beseft in dit land dat we zo snel mogelijk terug moeten naar het adagium van vroeger: "Alleen het staats(gemeenschaps)onderwijs wordt op 's lands kosten gedragen!" Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 december 2015 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |