![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zult u ook hier eens wat feiten en cijfers op tafel moeten leggen. Maar goed, ook hier zal waarschijnlijk geen inhoudelijk antwoord op komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want nu gaat het plots weer enkel over actuele zaken...we komen van ver Trouwens 29-11 lijkt me zéér actueel, zelfs actueler dan 13-11.... 1 voorbeeld volstaat hier om je leugentje te doorprikken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen natuurlijk de zaak ook gewoon omdraaien, want één van beiden wint het hé : leg jij misschien even wat cijferkes op tafel Laat me raden er zal niet veel van cijferkes komen maar eerder iets in den trnd van 'de feiten spreken voor zich' en 'het staat zo te lezen in hun boekje' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, wat is er van 29-11? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet ge uwen gekleurde bril eens afdoen, Jan Nieuws van 29-11 : er ( 3de maal dat ik dat zeg ) zijn 3 doden en 9 ( okay da's misschien klein bier ) gewonden gevallen bij een 'terroristische' aanslag door ene Lewis Dear. De man was geen kerkganger maar kende dat boekske door en door volgens getuigen en was overtuigt dat de eindtijd was aangebroken. ( wou een Breivikse over doen dus ) Of ie 'Jezus is groot' of in 'gods naam' heeft uitgeschreeuwd is niet echt bekend en totaal irrelevant. Dit is slechts het topje van de ijsberg ... In de states zijn er dagelijks 'incidenten' met doden ( 3 per dag ) of gewonden waar het merendeels gepleegd wordt door christenen ( In feite heb je drie criteria : blank, christen & mannelijk ) Er zijn op zijn minst 3 terroristische organisaties ( die naam krijg je niet zomaar toebedeeld ) die gefundeerd zijn op het christendom of er zich althans op beroepen Dus zwijg aub over het feit dat het phenomeen zich niet zou voordoen en niet actueel zou zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan het misschien nog eens een draai geven en stellen dat het geen echte christenen zijn of dat het geen kaloten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
80 miljoen hindu slachtoffers en meer, slachtoffer van moslims en moslim mongolen. http://www.hinduwebsite.com/history/holocaust.asp 80 miljoen!!! En dan heb ik het alleen over de hindu doden. Kan je daar 80 miljoen slachtoffers van het kristendom naastleggen. Laat ons daar al mee beginnen! Laatst gewijzigd door Odol : 3 december 2015 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan had hulp nodig ?
Citaat:
80 miljoen op ruim 500 jaar dus Dat moet lukken he : - minstens 20 mil onder de slogan : 'Gott mit uns' (op 4 jaar ) - kolonisatie diverse westerse christelijke landen : 50 á 60 mil ( neem 100 jaar ) ( ah oef! .... ik ben er al ) - 50 mil inheemsen uitgemoord op het Amerikaans continent ( op 200 jaar )... door christenen uiteraard - 25 mil overigen ( op 400 jaar )... door christenen uiteraard ( kwestie van er even over te gaan ) onnozelaar(s)... wat per opbod om toch maar te ontkennen dat er niet zoiets als geweld gepleegd door christenen met het bijbeltje in hun hand Laatst gewijzigd door praha : 3 december 2015 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een christen toetst toch zijn handelen aan, o ja, hoe verwonderlijk (!)... Jezus Christus! En een moslim kan dat toetsen aan Mohammed. En dan valt het heel gemakkelijk uit het leven van Mohammed en uit de koran oproepen tot geweld te vinden. Maar bij Jezus...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, neen, u staat nergens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoefde me niet uit te dagen daar ik a priori stelde dat "ondanks dat er iets in zou staan ..." (post #130) en "het staat volgens jou allemaal niet het NT maar.." (post #125) Je trapt dus een open deur in Citaat:
Dat is nu net de clue... de inhoud speelt nauwelijks een rol en zal wel een interpretatie gevonden worden war men zich ahter kan schuilhouden om geweld goed te praten of te propaganderen. de 2de versie KKK onder William Joseph Simmons is daar een mooi voorbeeld van Citaat:
Even moeilijk als makkelijk selectieve uit de context gerukte tekstjes die dat zogezegd moeten aantonen ( voor weseterlingen nota bena ) zijn makkelijk zat. De globale lijn is net dezelfde Citaat:
Als ik even selectief pluk dan is het even makkelijk : OT geldt tot de laatste letter -> dus ik hoef maar het OT even te raadplegen en te gaan kijken wat een 'goede' christen zoals geboden is te doen. Maar het zeit er naar uit dat je het nog altijd niet goed door hebt... Het gaat me niet over de tekst het gaat over de handelingen in naam van |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beeld van de lonesome wolf is er eentje dat opgehangen wordt vanuit een westerse ( christelijke) hoek De situatie voor de States : Ik kwam je net te zeggen 30 per dag, neem daar dan nog een tiende van ipv 95 % dan zijn het er nog 3 teveel gepleegd door gelovige christenen. Dat gaat over het aantal doden, zondermeer Het aantal aanslagen in de VS in 2014 : 13500 met 32700 doden stijging met 83 % vooral te wijten aan IS ed Dat maakt nog steeds zo'n 7377 aanslagen voor 2013 Dat maakt dus een 20-tal /dag Vergeleken met europa ( da's een voorzichtige schatting ) en overgebracht werden er zo'n 2% ( in 30 jaar ) gepleegd die islam-gerelateerd waren. Neem nog 10% dat maakt : 18 Het gros wordt gepleegt door christenen zoals ik al zei Dus duidelijk een topje van de ijsberg waar je van het merendeel niks zal horen en als er al iets over gezegd wordt dan wordt dat nooit gerelateerd met hun religie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die speelde zeker en vast een zeer belangrijke rol... en al zeker bij de individuen onderling... ook al wil jij dat bliven ontkenenn
Maakt immers niet uit want als ze zich in Parijs opblazen met een welbefaamde slogan maar achteraf komen zeveren dat het een vergelding was voor de Franse inmenging dan wordt dat ook vergeten. Citaat:
Was het gros van al die handjesafkappers christenen en zelf kaloten ? Citaat:
![]() Wat begonnen was als het door jou ontkennen van christen-terreur is weeral eens door jou ontaardt in een opbodspelleke wie wat en waarom de grootste en meeste gruwel pleegt zielig |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar staat ook nergens in het nt dat onderwijzenden die gescheiden zijn maar dan samen gaan wonen met een andere, ontslagen moeten worden.
Of onderwijzenden die een abortus lieten uitvoeren ... Natuurlijk moeten we de hedendaagse kaloten niet vergelijken met de hedendaagse extreem-islamieten. Die laatste zitten nog flink in de Middeleeuwen. Maar toch. In iedere mens zit een moordenaar; in iedere kaloot zit een neiging om anderen te dwingen, en als hij niet luistert, te wringen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Och komaan Schoofzak.
Meeste religioten zijn slimmere mensen dan een doorsnee Belg. Dat jullie je zo optrekken aan anderen trekt nergens op! Als jullie geen religioten hadden om jezelf aan op te trekken zou jullie zielig bestaan juist geen rotte kl... voorstellen. Als we eens vakkundig al die vingerwijzers zouden ontleden, wat zouden we vinden? Wat maakt jullie leven zo zielig telkenmale bij anderen te kijken? Wat komt ge tekort? Laatst gewijzigd door Peche : 3 december 2015 om 10:59. |
![]() |
![]() |